Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Trening na barki


Dodano: 20-03-2015 06:04
Popularność: 2041
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Trening na barki

Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować treningi ogólnorozwojowe 3 razy w tygodniu – jeden dzień ćwiczymy, kolejny przeznaczamy na odpoczynek. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pomagają rozbudowywać mięśnie barków.

  • Podstawowym sprzętem, który jest wymagany do ćwiczeń barków są hantle – ich wagę dopasuj do swoich możliwości. Stań w lekkim rozkroku z wyprostowanymi plecami. Jedną rękę oprzyj na biodrze, do drugiej weź ciężarek. Wyciągaj rękę z ciężarkiem w bok, tak by znalazła się ona na linii prostej z barkami, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj też dla drugiej ręki.
  • Kolejne ćwiczenie wykonywane jest w tej samej pozycji, z  tym że jednocześnie wyciągasz na boki na linię barków obie dłonie z ciężarkami jednocześnie.
  • Stań w lekkim rozkroku, znów użyj ciężarków. Podnieś ręce na wysokość barków, następnie ugnij je w łokciu, tak by przedramiona i dłonie były skierowane w górę. Cały czas trzymając obciążenia, kieruj łokcie w stronę klatki piersiowej aż do momentu, gdy łokcie oby dłoni zbliżą się do siebie, następnie odciągaj je w drugą stronę i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Dobre ćwiczenie na barki ze sztangami polega na tym, by stanąć w lekkim rozkroku, opuszczając tułów w ten sposób, by był równoległy względem podłoża. Lekko ugnij nogi w kolanach. Chwyć w ręce sztangielki i w takiej pozycji unoś je w bok, podobnie jak przy poprzednich ćwiczeniach.
  • Weź sztangielki w ręce, usiądź wygodnie np. na ławce. Ugnij łokcie, a ciężarki trzymaj nadchwytem na wysokości brody. Wykonuj wyciskanie sztangielek w górę, do wyprostowania łokci, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną, ale nieco cięższą hantlę – stań prosto w lekkim rozkroku i trzymaj ją oburącz. Ręce mają być bardzo lekko ugięte w łokciu – unoś hantle na wysokość linii barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do następnego ćwiczenia weź gryf sztangi bez jakiegokolwiek obciążenia. Chwyć gryf w wyprostowanych rękach, które skieruj przed siebie. Opuszczaj gryf i znów wracaj do tej pozycji.
  • Na koniec ćwiczeń rozciągnij mięśnie barków i rąk, choćby poprzez wykonywanie krążeń ramionami w tył i w przód. Włącz powyższe ćwiczenia do treningu ogólnorozwojowego lub wybierz tylko kilka z nich, które najbardziej Ci odpowiadają.

 

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u