Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wysportowane łydki


Dodano: 12-04-2015 08:03
Popularność: 2193
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojowego trzeba ćwiczyć nie tylko uda, ale też właśnie łydki. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pomogą nam w łatwy sposób kształtować mięśnie łydek. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni, ważne by ćwiczenia były wykonywane systematycznie i dokładnie, wtedy przyniosą efekty.

  • Pamiętaj, by przed ćwiczeniami zrobić 10 minutową rozgrzewkę na bieżni lub orbitreku. Warto wspomnieć, że na tych maszynach już w trakcie rozgrzewki zaczną ćwiczyć nasze łydki.
  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to skorzystaj z maszyny zwanej łydkownicą. Zazwyczaj stopy opiera się na platformie, którą trzeba przestawiać w dół, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Całe ćwiczenie wykonywane jest stopami, ale przy pracy aktywowane są mięśnie łydek.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo łatwe. Stań prosto, oprzyj ręce na biodrach lub opuść je luźno wzdłuż ciała i napinaj palce stóp, stając na nich. Wytrzymuj na palcach 5 sekund, opuszczaj nogi po czym znów je spinaj. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie działa na bardzo podobnej zasadzie, z  tym że zamiast na palcach, masz stawać na piętach. Również zatrzymaj ruch na 5 sekund w górze. Wykonaj 20 powtórzeń. Możesz też spróbować wykonywania na przemian stawania na piętach i na palcach.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź do każdej ręki hantle i staraj się w tej pozycji spinać na palcach z dodatkowym ciężarem ciała. Możesz też oprzeć na plecach sztangę. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie polega na tym, by podskakiwać w miejscu na palcach. Możesz użyć do tego skakanki, by wykonywać podskoki w szybkim tempie. Wystarczy podskakiwać przez około 2 minuty.
  • Stań prosto w bardzo lekkim rozkroku. Oprzyj ciężar ciała na jednej nodze, a drugą zegnij w kolanie i przyciągnij do pośladka. W takiej pozycji na jednej nodze wykonuj 10 spięć na palcach, po czym opuść nogę i wykonuj to samo ćwiczenie dla drugiej kończyny.
  • Możesz wykonywać też spięcia na palcach w pozycji siedzącej, tak by stopy były oparte o podłoże. Utrudnieniem ćwiczenia jest jedynie położenie na kolanach sztangi. Dzięki temu obciążenie nóg się zwiększy i tym samym mocniej będą pracować łydki. Wystarczy, że wykonasz 15 powtórzeń.

 

 

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i mo
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u