Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda w domu


Dodano: 03-04-2015 11:58
Popularność: 2357
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na uda w domu

Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 minut dziennie na ćwiczenia i nieco samozaparcia, by wykonywać je systematycznie. Poniżej zaprezentuję prosty zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie ud, które pomagają walczyć z cellulitem.

  • Na początek polecam rozgrzewkę na urządzeniu zwanym twisterem. Składa się on z platformy, na której należy stanąć i wykonywać skręty tułowia. W wersji podstawowej ćwiczony jest brzuch, jednak jeśli w trakcie skrętów ugniesz nogi, zaczną pracować też uda. Im mocniej je ugniesz, tym lepszy będzie efekt. Ćwicz na twisterze przez minimum 5 minut dziennie.
  • Jeśli czujesz, że nieco się rozgrzałaś to przystąp do kolejnego ćwiczenia. Stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj dłonie o biodra. Bardzo lekko przechyl sylwetkę i w pozycji stojącej wykonuj unoszenia nóg w bok. Wykonaj 20 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Przy następnym ćwiczeniu zejdź do leżenia na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę, po czym opuszczaj je nad ziemię zatrzymując ruch kilka centymetrów nad nią. Wykonaj 20 uniesień. Na zakończenie ćwiczenia możesz unieść nogi i przez 15 sekund wykonywać nimi krążenia w powietrzu.
  • Zostań w leżeniu na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, wyprostuj i unieś w górę nogi. W takiej pozycji wykonuj nimi tzw. nożyce. Staraj się wytrzymać przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu nieco zmień pozycję, oprzyj się na macie na rękach, nogi wyciągnij w tył. W takiej pozycji przyciągaj w stronę klatki piersiowej kolana robiąc podskoki nad ziemią. Ćwicz przez 30 sekund. Następnie przyciągaj do przeciwległej ręki kolana, wykonując ruch w szybkim tempie. Również staraj się wytrzymać 30 sekund. Na zakończenie ćwiczeń w tej pozycji wróć do pozycji wyjściowej, odkładaj raz jedną, raz drugą nogę na bok po czym wracaj nimi do środka. Ćwicz 20 razy.
  • Na zakończenie treningu polecam ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę i oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyprostuj w tył. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, nóg i pośladków, plecy trzymaj prosto. W największym napięciu mięśni wytrzymaj przez 30 sekund lub co lepsze, przez minutę.

 

 

 

 

 

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadm
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u