Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch


Dodano: 07-03-2015 16:16
Popularność: 2723
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki

W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczność – według mnie najlepiej podjąć ćwiczenia 3 razy w tygodniu, dając organizmowi 1-2 dni przerwy na regenerację. Na te trzy partie ciała polecam zajęcia fitness typu ABT lub BPU, a także Step – na zajęcia chodzą nie tylko kobiety, ale coraz częściej także mężczyźni.

Na zajęciach fitness typu ABT lub BPU pod okiem instruktora możesz samodzielnie wykonywać różne figury, z obciążeniami typu hantle lub kettle. Możesz też spróbować następujących ćwiczeń w domu.

1. Uda – Jest wiele dobrych ćwiczeń modelujących uda. Możesz spróbować takiego zestawu – stań w rozkroku, prawą nogę lekko zegnij w kolanie, oprzyj na niej rękę. Lewa noga ma być wyprostowana. Wytrzymaj 5 do 10 sekund opierając ciężar na jednej z nóg po czym zrób to samo na drugiej nodze. Ćwiczenie możesz powtórzyć 3 razy. Kolejnym ćwiczeniem jest położenie się na macie, kolana unosimy ponad matę i złączamy je, a następnie wypychamy biodra w górę. Zrób 20 takich wypchnięć bioder, przy czym plecy mają zostać „przyklejone” do ziemi tak by nie nadwyrężać kręgosłupa. Przy tym ćwiczeniu pracują nie tylko uda, ale również pośladki.

2. Brzuch – Według mnie najprostszą metodą na modelowanie mięśni brzucha są spięcia, zastępujące tradycyjne brzuszki, które nadwyrężają kręgosłup. Kładziemy się na macie na plecach, unosimy kolana, a dłonie trzymamy przy skroniach. Łokcie mają być szeroko rozpostarte. Unosimy lekko tułów za pomocą spięć mięśni brzucha, po czym opuszczamy ciało. Przy tym ćwiczeniu trzeba zsynchronizować swój oddech – w trakcie unoszenia ciała robimy wdech, przy opuszczaniu pleców na metę – wydech. Możesz w taki sam sposób robić spięcia, ale dodać do nich lekkie skręty ciała, w wyniku czego pracują mięśnie skośne brzucha.

3. Pośladki – Bardzo dobrym ćwiczeniem na mięśnie pośladków jest przyjęcie następującej pozycji – opieramy ręce na ziemi oraz kolana lądując „na czworaka”. Wykonujemy unoszenie nóg w bok i w ten sposób ćwiczymy kilka razy wyraźnie czując pracę mięśni. Ćwiczymy oczywiście obustronnie, po np. 15 powtórzeniach prawej nogi przechodzimy d takiego samego ćwiczenia lewej nogi. Dobrym ćwiczeniem na pośladki są też przysiady w czasie których schodzimy nie niżej niż kiedy kolana względem podłoża stworzą kąt prosty i wysuną się na zewnątrz. Dla lepszych efektów można na barki założyć obciążenie.

Podobnych ćwiczeń jest wiele, warto jednak zacząć od prostych zestawów i w miarę upływ czasu można zwiększać ilość powtórzeń. Na siłowni znajdziemy maszyny, które pozwolą ćwiczyć brzuch, pośladki czy uda, ale trzeba pamiętać, że zawsze należy ćwiczyć wszystkie partie mięśni ciała – rozwijamy mięśnie równomiernie. Po ćwiczeniach niezbędna jest też odpowiednia dieta bogata w białko i chociaż jeden dzień odpoczynku dla regeneracji.

 

 

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i nogi Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćw
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u