Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na szczupłe uda


Dodano: 07-03-2015 16:14
Popularność: 2700
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na szczupłe uda

Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systematyczności. Nie ma jedynych ćwiczeń na szczupłe uda. Pamiętaj, że ten cel możesz osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Wśród nich znajduje się szukanie okazji do ćwiczenia mięśni ud, a także wykonywanie już specjalnych ćwiczeń.

Jeśli nie jesteśmy zbyt pozytywnie nastawieni lub wystarczająco zmotywowani do znalezienia około 15 do 30 minut w ciągu dnia, żeby wykonywać specjalne ćwiczenia, to możemy znaleźć tutaj złoty środek zastępczy. Jeśli lubisz jeździć na rolkach, łyżwach, na rowerze, biegać lub pływać, to po kilku tygodniach systematyczności w tych aktywnościach sportowych zauważysz znaczną poprawę.

Jeżeli jednak masz zamiar skupić się wyłącznie na modelowaniu swoich ud, to warto wykonywać określone ćwiczenia:

Niezastąpione w tej kwestii okazują się przysiady. Najlepiej wykonywać je ze stopami ułożonymi płasko do powierzchni. Nie możesz odrywać pięt. Wyprostuj przed siebie ręce i obniżaj pośladki do osiągnięcia kąta 90 stopni. Możesz robić przysiady ze złączonymi kolanami, wtedy zachowaj poprawną sylwetkę poprzez lekkie nachylenie pleców do przodu. Prawidłowe przysiady również mogą być wykonywane poprzez szerokie rozłożenie kolan. Wtedy jednak nie możesz zapominać o pionowo wyprostowanych plecach. Patrz przed siebie, wtedy dużo łatwiej będzie Ci zachować prawidłową postawę.

Drugim pomocnym ćwiczeniem będzie uklęknięcie na podłodze, tak aby podeprzeć się rękami o ziemię. Może to wyglądać zabawnie, jak chodzenie na czworaka. Ale cały sens tkwi w tym, że nogi powinny być wymachiwane tak by stopa odchodziła do tyłu bądź do góry.

Niezawodnym ćwiczeniem są wymachu nóg, po ułożeniu swojego ciała na boku. Z pewnością to ćwiczenie jest Ci bardziej znane. Kładziesz się na początku na prawym boku. Podpierasz swoją sylwetkę ramieniem położonym na ziemi. Wyprostowaną nogę z wyciągniętymi palcami (tą którą znajduje się na górze), podnoś rytmicznie do góry. To samo rób z drugą stroną.

Do ćwiczeń na szczupłe uda możesz wykorzystywać również schody, a także podesty. Stawiając jedną nogę na schodku, wystarczy napiąć mięśnie ud i w tym czasie podnieś drugą stopę, tak aby dorównała wysokości pierwszej stropy. Jednak ponoszoną stopę nie stawiaj na stopniu. Po kilkunastu razach, zmień nogę. 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u