Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pełniejsze łydki


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 2330
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby poprawić wygląd swoich łydek. Można ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni, na specjalistycznych maszynach. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na łydki.

  • Kształtowanie łydek należy zacząć już od samego początku treningu, czyli od rozgrzewki. Biegaj na bieżni następnie ćwicz na orbitreku – poświeć na to około 15 minut. Mięśnie łydek zaczną już wtedy pracować.
  • Na łydki bardzo dobre jest proste ćwiczenie takie jak stawanie na palcach. Stań prosto, w lekkim rozkroku. W takiej pozycji spinaj się na palcach, zastygaj w górze na 5 sekund i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie na łydki przeprowadza się w pozycji przysiadu. Stań prosto w rozkroku, zegnij kolana, obniż biodra i pośladki, zejdź do przysiadu nie niżej niż na linię kolan. Zastygnij w takiej pozycji i wykonuj spięcia na palcach albo raz jednej, raz drugiej nogi, albo jednocześnie dla obu nóg.
  • Na poprawę mięśni łydek możesz zastosować też stanie na piętach. Stań prosto w lekkim rozkroku i przechodź do stania na piętach, utrzymując się w tej pozycji chociaż kilka sekund.
  • Na łydki dobrze działa też trening na skakance czy nawet podskoki w miejscu, najlepiej na spiętych palcach. Warto wykonywać takie ćwiczenia chociaż przez 2-3 minuty.
  • Możesz też spróbować stanąć w lekkim rozkroku, opierając na swoich plecach ciężar. Może to być sam gryf lub sztanga z obciążeniem dopasowanym do Twoich możliwości. Stojąc w takiej pozycji z ciężarem stawaj na palcach nóg. Obciążenie wzmacnia siłę ćwiczenia.
  • Do ćwiczeń łydek wykorzystaj też maszynę o nazwie suwnica. Służy ona do kształtowania mięśni nóg i pośladków, ale jeśli oprzesz się o jej platformę na palcach stóp, dodasz też trening łydek.
  • Na siłowniach są też dostępne różne maszyny na łydki zwane potocznie łydkownicami. Ich zasada działania jest prosta – opierasz stopy na platformie i dzięki napieraniu stóp przekręcasz ją w dół po czym wracasz do pozycji wyjściowej. Wtedy bardzo mocno pracują mięśnie łydek.
  • Jeśli będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia chociaż 3 razy w tygodniu  to po 2 miesiącach ćwiczeń zauważysz, że łydki są ładniej ukształtowane i pełniejsze, a skóra na nich jest bardziej napięta.

 

 

 

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu moż
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u