Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięśnie nóg


Dodano: 07-03-2015 16:06
Popularność: 2424
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ćwiczenia wykonywane chociaż przez 20 minut dziennie. Możesz ćwiczyć  nawet wykonując codzienne obowiązki lub w trakcie oglądania telewizji. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu, wystarczą tylko chęci i sumienność. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpływają na mięśnie nóg, a nie wymagają wielkiego wysiłku.

  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, nogi wyprostuj. Wykonuj unoszenia obu nóg jednocześnie w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie to staraj się podnosić raz jedną, raz drugą nogę. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy drugim ćwiczeniu pozostań na macie w pozycji leżącej wyprostuj nogi, unieś je w górę. W tej pozycji rozkładaj je na boki – wykonuj 20 powtórzeń.
  • Nadal pozostając na plecach na macie spróbuj wykonywać nożyce pionowe lub poziome kilkanaście centymetrów nad ziemią przez 30 sekund.
  • Spróbuj wykonywać wykroki. Weź do ręki hantle, jedną nogę ugnij w kolanie, drugą wyprostuj w tył. Uginaj lekko nogę znajdującą się z tyłu, ugięta z przodu ma pozostawać nieruchoma. Jest to świetne ćwiczenie na mięśnie nóg.
  • Stań prosto w lekkim rozkroku, ręce oprzyj na biodrach, wykonuj podnoszenia nóg w bok oraz w tył, możesz też dodać wymachy nóg w przód.
  • Mięśnie łydek możesz kształtować poprzez podskoki w miejscu lub stanie na palcach. Spróbuj wykonywać takie ćwiczenia przez minutę.
  • Aby cieszyć się ładnymi udami, wykonuj przysiady. Stań w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Zejdź biodrami na linię kolan, wykonuj pulsowania w górę i w dół. Możesz też unosić raz jedną, raz drugą nogę, cały czas pozostając w jednej pozycji.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj na palcach. Podciągaj kolana pod klatkę piersiową w szybkim tempie – prawa noga powinna kierować się w stronę lewej ręki, lewa noga w stronę prawej.
  • Kolejne ćwiczenie wykonujesz na macie – oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach,  nogi zegnij w kolanie. Wyciągnij jedną nogę, podnoś ją do góry, następnie na bok – ćwiczenie wykonuj dla obu nóg. Na pewno poczujesz pracę mięśni ud oraz pośladków.

 

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę Oponką nazywa się potocznie nadmiar tkanki tłuszczowej na brzuchu. Nie jest łatwo się jej pozbyć, nawet najlepiej wyrzeźbiony kaloryfer zginie pod nadmiarem tłuszczu.
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u