Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne uda w domu


Dodano: 03-04-2015 11:59
Popularność: 2230
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na uda w domu

Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy się jedynie systematyczność i przyłożenie do treningu. Jeśli wiesz, że będziesz ćwiczyć to mogę polecić Ci kilka prostych ćwiczeń, które korzystnie wpłyną na Twoje uda. Wykonuj je co dzień przez 15-20 minut, wtedy przyniosą najlepszy efekt.

  • Na początek połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji podnoś w górę wyprostowane nogi, po czym opuszczaj je w dół i zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią. Wykonuj ćwiczenie 20 razy. Jeśli jest dla Ciebie zbyt ciężkie, to podnoś w górę każdą nogę osobno. Możesz też zatrzymać ruch w górze i wykonywać nogami krążenia w powietrzu.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie na plecach, jednak wyprostuj i podnieś w górę nogi. W takiej pozycji rozszerzaj nogi maksymalnie w bok i następnie wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Zostań w pozycji  leżącej na macie, wyprostuj nogi i unieś je w górę kilka centymetrów nad matę. Wykonuj ćwiczenie zwane nożycami, pionowo lub poziomo - jak Ci wygodniej przez około 30 sekund.
  • Na uda bardzo dobre są wykroki. Stań prosto, zegnij jedną nogę w kolanie i ustaw ją przed sobą, drugą nogę wyciągnij w tył. W takiej pozycji wykonuj pogłębienie ćwiczenia na nodze z tyłu, tak by jej kolano uginało się. Kolano z przodu pozostaje nieruchome. Ćwiczenie wykonuje się dla obu nóg, zmieniając nogi przy ćwiczeniu. Jeśli chcesz możesz wziąć do rąk ciężarki, przez co ćwiczenie będzie intensywniejsze.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu stań prosto, połóż ręce na biodrach. W takiej pozycji zacznij unosić nogi w bok, następnie po skończeniu tego ćwiczenia unoś je nieco w tył. Przyjmij stabilną pozycję, tak  by nie „bujać” się na boki wykonując trening.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu jakie zaproponuję połóż się na boku, jedną nogę wyciągnij w bok, drugą znajdująca się pod spodem wyprostuj i unoś ją w górę. W ten sposób ćwiczysz mięśnie ud i łydki. Następnie zmień bok i wykonuj ćwiczenie również dla drugiej nogi.
  • Na zakończenie ćwiczeń wykonaj kilkanaście podskoków, które pozwolą na rozluźnienie i ostatnią aktywność mięśni nóg.

 

 

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszcz
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u