Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne uda


Dodano: 07-03-2015 15:56
Popularność: 2287
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mięśnie ud, na tyle proste że można wykonywać je w domu. Najlepsze efekty przyniosą ćwiczenia 3 razy w tygodniu po około 20 minut dziennie, masaż ud zapobiegający cellulitowi oraz stosowanie kremów ujędrniających. Po około 2 miesiącach takich zabiegów zobaczysz różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które ujędrnią uda.

  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Staraj się unosić jednocześnie złączone nogi, po czym opuszczaj je około 10 centymetrów nad ziemię i znów podnoś. Ćwiczenie wpływa korzystnie zarówno na mięśnie nóg jak i brzucha. Spróbuj wykonać ćwiczenie 20 razy. Jeśli jest dla Ciebie zbyt ciężkie, unoś nogi pojedynczo.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również połóż się na plecach, unieś wyprostowane nogi w górę i rozkładaj je na boki. Wykonuj około 20 powtórzeń.
  • Na uda dobrze działają też przysiady – stań w lekkim  rozkroku, skieruj na zewnątrz stopy i ugięte kolana, biodrami schodź nisko, do pozycji kolan. Spróbuj wykonać pulsowanie, kiedy biodra znajdą się już nisko – działasz zarówno na uda jak i na pośladki.
  • Kolejne ćwiczenie to nożyce – połóż się na macie na plecach i unoś nogi jak przy tradycyjnych nożycach pionowych lub poziomych, utrzymując je kilkanaście centymetrów nad ziemią. Działasz zarówno na uda jak i brzuch.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj palce stóp na ziemi. Przód ciała pozostawisz nieruchomy, jednak kolana podciągasz pod klatkę piersiową, jak w trakcie biegu.
  • Połóż się na macie na plecach, nogi zegnij w kolanie, stopy oprzyj na ziemi. Unieś miednicę w górę i wykonuj pulsowanie – do końca ćwiczenia nie możesz odłożyć miednicy na matę. Jeśli dobrze wykonujesz ćwiczenie, powinnaś poczuć napięcie w udach i w pośladkach.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które zaproponuję polega na tym, by przyjąć pozycję jak  przy przysiadzie – opuść biodra na linię kolan, stopy skieruj do zewnątrz. Zostań w takiej pozycji i podnoś raz jedną, raz dugą nogę jak zawodnicy sumo. Spróbuj wykonać to ćwiczenie 20 razy. Pamiętaj o tym, by wciągnąć brzuch i wyprostować plecy.
  • Jeśli poświęcisz 20 minut dziennie na ćwiczenia, lub godzinę 3 razy w tygodniu to z całą pewnością zobaczysz efekty w postaci jędrniejszych ud i bardziej napiętej skóry. Ćwiczenia pomagają również w walce z cellulitem.

 

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

  Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po poro
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u