Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na chude uda


Dodano: 07-03-2015 15:46
Popularność: 2675
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na chude uda

Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cudów. Podkreślą na pewno mięśnie, jednak uda pozostaną szczupłe, ponieważ brakować będzie na nich nieco tkanki tłuszczowej, która występuje u większości kobiet. Możesz jednak spróbować ćwiczyć przez 20 minut dziennie, a poniżej prezentuję dobre ćwiczenia na poprawę kondycji ud.

  • Na uda dobrze działają wykroki. Wyciągnij w przód ugiętą w kolanie nogę, z tyły wyprostuj drugą nogę. W tej pozycji staraj się pogłębiać zgięcie tylnej nogi, jednak przednia noga ma zostawać nieruchomo. Po 20 powtórzeniach zmieniasz nogę i wykonujesz takie samo ćwiczenie. Aby nie było tak łatwo możesz wziąć do ręki ciężarki o wadze 2 kilogramów, trzymając je wzdłuż ciała w trakcie ćwiczenia. Zrób 15 takich wykroków.
  • Przy drugim ćwiczeniu połóż się na macie, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wyjściowej podnoś w górę obie nogi jednocześnie, po czym zatrzymuj ruch nad matą i znów podnoś je w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie to wykonaj 20 powtórzeń podnosząc w górę raz jedną, raz drugą nogę.
  • Zostań na macie i dalej leż na plecach, natomiast wyprostowane nogi podnieś do góry. W tej pozycji rozchylaj nogi na boki wykonując 20 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie znów wykonuje się zostając na macie na plecach. Podnieś na kilkanaście centymetrów w górę nogi i wykonuj nimi ruch, który przypomina tnące nożyczki. Może to być ruch wykonywany pionowo lub poziomo. Im niżej opuścisz nogi, tym lepszy efekt ćwiczenia. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Wykonuj też przysiady. Stań w rozkroku, kolana i stopy skieruj na zewnątrz. Wykonuj przysiad schodząc biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Najlepiej będzie, jeśli zatrzymasz się w tej pozycji i zaczniesz wykonywać pulsowanie – na pewno wyraźnie poczujesz pracę mięśni ud. Możesz też zostać w takiej pozycji i podnosić lekko w górę raz jedną, raz drugą nogę. Również staraj się wykonywać ćwiczenie 20 razy.
  • Możesz też położyć się na plecach, unieść lekko jedną nogę i wykonywać nią kółeczka w powietrzu. Ręce spoczywają luźno wzdłuż ciała. Staraj się ćwiczyć przez około 30 sekund, po czym zmień nogę i wykonuj dla niej ćwiczenie w dokładnie ten sam sposób.

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadm
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u