Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na łydki


Dodano: 07-03-2015 16:02
Popularność: 2437
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na łydki

Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, zapominając, że można ćwiczyć typowo tą część ciała i chociaż jedno ćwiczenie kształtujące łydki należałoby dołączyć do treningu. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które ujędrniają łydki i powodują, że jej mięśnie będą wyraźnie zarysowane.

  • Jest kilka naprawdę prostych ćwiczeń, które kształtują mięśnie łydek. Należy do nich chociażby chodzenie na palcach – spróbuj tak chodzić chociaż kilka minut dziennie.  Możesz też podskakiwać stojąc na palcach.
  • Podobne działanie ma chodzenie na piętach – dzięki temu również kształtuje się łydki, dlatego warto ćwiczyć w ten sposób kilka minut dziennie, nawet w trakcie codziennych obowiązków.
  • Możesz też oprzeć na karku gryf, stanąć w lekkim rozkroku i mając na sobie obciążenie wykonywać powolne stawanie na palcach i następnie obniżanie ciała do pozycji wyjściowej.
  • Stań w rozkroku i wykonaj przysiad – biodra opuść do linii kolan. Pozostań w tej pozycji i zacznij stawać na palcach – jest to idealne ćwiczenie na wszystkie partie mięśni nogi.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo proste – stań w miejscu i wykonuj szybkie podskoki. Na pewno poczujesz, jak silnie zaczną pracować Twoje łydki.
  • Kolejne ćwiczenie możesz wykonywać w domu, potrzeba Ci jedynie nieco wolnego miejsca przy ścianie. Oprzyj wyciągnięte ręce o ścianę, wykonaj prawą nogą krok do przodu i ugnij ją w kolanie, lewa noga pozostaje wyciągnięta w tył. Bez odrywania od podłoża uginaj coraz mocniej prawą nogę, aż poczujesz napięcie łydek. Następnie zmień nogę i wykonuj ćwiczenie w ten sam sposób.
  • Jeśli chcesz mieć ładnie ukształtowane łydki to kup sobie stepper. Jest to małe urządzenie, dzięki któremu można wymodelować mięśnie łydek, np. w trakcie oglądania telewizji. Wystarczy, że będziesz maszerować na stepperze przez 10 minut dziennie.
  • Na kształtowanie łydek wpływa też marsz, dlatego staraj się jak najwięcej spacerować w szybkim tempie. Pamiętaj, że stopy powinno stawiać się tak, by ciężar opierał się na ich przedniej części. Spróbuj wykonać taki spacer chociaż raz w tygodniu.
  • Łydki możesz też ćwiczyć na basenie nie tylko pływając – wystarczy, że będziesz podskakiwać w wodzie, a łydki zaczną pracować bardzo intensywnie, natomiast my sami w wodzie nie odczuwamy aż tak znaczącego zmęczenia jak podczas normalnych ćwiczeń.

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha Ekspresowy trening brzucha to tzw. ABS. Są to ćwiczenia trwające od 8 do 15 minut, mające na celu bardzo intensywne kształtowanie mięśni brzucha i s
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni spos&o
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u