Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na łydki


Dodano: 07-03-2015 16:02
Popularność: 2618
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na łydki

Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, zapominając, że można ćwiczyć typowo tą część ciała i chociaż jedno ćwiczenie kształtujące łydki należałoby dołączyć do treningu. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które ujędrniają łydki i powodują, że jej mięśnie będą wyraźnie zarysowane.

  • Jest kilka naprawdę prostych ćwiczeń, które kształtują mięśnie łydek. Należy do nich chociażby chodzenie na palcach – spróbuj tak chodzić chociaż kilka minut dziennie.  Możesz też podskakiwać stojąc na palcach.
  • Podobne działanie ma chodzenie na piętach – dzięki temu również kształtuje się łydki, dlatego warto ćwiczyć w ten sposób kilka minut dziennie, nawet w trakcie codziennych obowiązków.
  • Możesz też oprzeć na karku gryf, stanąć w lekkim rozkroku i mając na sobie obciążenie wykonywać powolne stawanie na palcach i następnie obniżanie ciała do pozycji wyjściowej.
  • Stań w rozkroku i wykonaj przysiad – biodra opuść do linii kolan. Pozostań w tej pozycji i zacznij stawać na palcach – jest to idealne ćwiczenie na wszystkie partie mięśni nogi.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo proste – stań w miejscu i wykonuj szybkie podskoki. Na pewno poczujesz, jak silnie zaczną pracować Twoje łydki.
  • Kolejne ćwiczenie możesz wykonywać w domu, potrzeba Ci jedynie nieco wolnego miejsca przy ścianie. Oprzyj wyciągnięte ręce o ścianę, wykonaj prawą nogą krok do przodu i ugnij ją w kolanie, lewa noga pozostaje wyciągnięta w tył. Bez odrywania od podłoża uginaj coraz mocniej prawą nogę, aż poczujesz napięcie łydek. Następnie zmień nogę i wykonuj ćwiczenie w ten sam sposób.
  • Jeśli chcesz mieć ładnie ukształtowane łydki to kup sobie stepper. Jest to małe urządzenie, dzięki któremu można wymodelować mięśnie łydek, np. w trakcie oglądania telewizji. Wystarczy, że będziesz maszerować na stepperze przez 10 minut dziennie.
  • Na kształtowanie łydek wpływa też marsz, dlatego staraj się jak najwięcej spacerować w szybkim tempie. Pamiętaj, że stopy powinno stawiać się tak, by ciężar opierał się na ich przedniej części. Spróbuj wykonać taki spacer chociaż raz w tygodniu.
  • Łydki możesz też ćwiczyć na basenie nie tylko pływając – wystarczy, że będziesz podskakiwać w wodzie, a łydki zaczną pracować bardzo intensywnie, natomiast my sami w wodzie nie odczuwamy aż tak znaczącego zmęczenia jak podczas normalnych ćwiczeń.

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha Brzuch jest jedną z najczęściej ćwiczonych partii mięśniowych. Panuje teraz moda na posiadanie płaskiego brzucha, na którym zarysowane są mięśnie. Pa
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u