Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące uda


Dodano: 11-04-2015 09:14
Popularność: 2330
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia na modelowanie ud głównie są wykonywane przez panie, ale coraz częściej korzystają z nich również panowie. Nie są one trudne, wystarczy przeznaczyć 15-20 minut dziennie, by cieszyć się poprawą stanu naszych ud, ich ujędrnieniem i wzmocnieniem mięśni. Można ćwiczyć zarówno na siłowni jak i w domu, liczy się jednak systematyczność i dokładność w wykonywaniu treningu.

Jeśli ćwiczysz na siłowni to polecę Ci kilka podstawowych maszyn. Po pierwsze, zrób około 20 powtórzeń na urządzeniach zwanych odwodzicielem i przywodzicielem. Wystarczy, że rozpychasz ramiona maszyny na boki nogami lub odwrotnie, przyciągasz je do środka. Kolejnym ćwiczeniem jest suwnica, na której musisz odpychać się od platformy unikając przeprostów, wtedy silnie pracują uda i pośladki. Staraj się również wykonać 20 powtórzeń.

  • Jeśli ćwiczysz w domu, zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji staraj się unosić w górę złączone nogi, lub jeśli nie dasz rady to każdą nogę osobno, starając się wykonać 15 powtórzeń.
  • Zostań w pozycji leżącej na macie, unieś nogi do góry. Wykonuj rozkładania nóg na boki, aż do momentu gdy poczujesz napięcie mięśni. Wykonaj ćwiczenie 15 razy. Możesz też unieść obie nogi do góry i wykonywać nimi lekkie krążenia w powietrzu.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu stań prosto, ręce oprzyj na biodrach. W takiej pozycji przenieś ciężar ciała na jedną nogę, a drugą unoś w bok, lekko przechylając tułów, jednak trzymając  cały czas stabilna pozycję. Wykonaj 20 uniesień dla każdej nogi.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanach nogach.  Jedną nogę wyprostuj i wykonuj nią krążenia w powietrzu przez 30 sekund, po czym zmień nogę i wykonuj takie samo ćwiczenie dla drugiej.
  • Na nogi dobrze działają tez podskoki w powietrzu, najlepiej wykonywane na palach stóp. Wykonuj je przez 30 sekund jako urozmaicenie treningu.
  • Na koniec ćwiczeń wykonaj deskę, zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w  łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył. Maksymalnie napnij mięśnie nóg, brzucha oraz pośladki. Plecy mają być proste. W takiej pozycji staraj się wytrzymywać przez 30 sekund, a jeśli tylko dasz radę, możesz spróbować wytrzymać przez minutę.

 

 

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u