Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia antycellulitowe


Dodano: 17-04-2015 07:51
Popularność: 2739
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia antycellulitowe

Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem można walczyć między innymi poprzez ćwiczenia, które szczególnie powinny aktywować do pracy nogi oraz pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które walczą z cellulitem. Wystarczy, że będziesz ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, a po pierwszym miesiącu zauważysz efekty.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku i oprzyj swoje ręce na biodrach. W takiej pozycji wykonuj unoszenia jednej nogi w bok 20 razy, po czym wykonuj takie same ćwiczenia dla drugiej nogi. Tułów w trakcie ćwiczenia ma być lekko przechylony, ale stabilny.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, wyprostuj nogi i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji przez 3 sekund wykonuj deskę napinając maksymalnie mięśnie pośladków, brzucha i zostawiając plecy wyprostowane.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu oprzyj się na macie na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanach i w takiej pozycji unoś zgiętą nogę w bok. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji, wyprostuj jedną nogę i unoś ją w górę. Wykonaj również 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś biodra i pośladki w górę i wykonuj pulsowania przez 30 sekund. Biodra odkładasz na ziemię dopiero kiedy zakończysz całe ćwiczenie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, spleć dłonie pod brodą, wyprostuj nogi. Ćwiczenie polega na tym by unosić lekko w górę nogi. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyprostuj wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia wyprostowanych nóg w górę. W trakcie ćwiczenia nie odkładaj nóg na matę, tylko zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń.
  • Możesz zmodyfikować powyższe ćwiczenie podnosząc w górę raz jedną, raz drugą nogę. Możesz zatrzymać też ruch w górze, wykonując krążenia nogami w powietrzu przez 20 sekund.
  • Na zakończenie treningu polecam Ci wykonywanie nożyc poziomych lub pionowych w leżeniu na macie na plecach. Unieś nogi kilkanaście centymetrów ponad matę i wykonuj nimi ruchy imitujące cięcie nożyczkami. 

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają je
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u