Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia antycellulitowe


Dodano: 17-04-2015 07:51
Popularność: 2907
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia antycellulitowe

Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem można walczyć między innymi poprzez ćwiczenia, które szczególnie powinny aktywować do pracy nogi oraz pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które walczą z cellulitem. Wystarczy, że będziesz ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, a po pierwszym miesiącu zauważysz efekty.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku i oprzyj swoje ręce na biodrach. W takiej pozycji wykonuj unoszenia jednej nogi w bok 20 razy, po czym wykonuj takie same ćwiczenia dla drugiej nogi. Tułów w trakcie ćwiczenia ma być lekko przechylony, ale stabilny.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, wyprostuj nogi i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji przez 3 sekund wykonuj deskę napinając maksymalnie mięśnie pośladków, brzucha i zostawiając plecy wyprostowane.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu oprzyj się na macie na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanach i w takiej pozycji unoś zgiętą nogę w bok. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji, wyprostuj jedną nogę i unoś ją w górę. Wykonaj również 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś biodra i pośladki w górę i wykonuj pulsowania przez 30 sekund. Biodra odkładasz na ziemię dopiero kiedy zakończysz całe ćwiczenie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, spleć dłonie pod brodą, wyprostuj nogi. Ćwiczenie polega na tym by unosić lekko w górę nogi. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyprostuj wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia wyprostowanych nóg w górę. W trakcie ćwiczenia nie odkładaj nóg na matę, tylko zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń.
  • Możesz zmodyfikować powyższe ćwiczenie podnosząc w górę raz jedną, raz drugą nogę. Możesz zatrzymać też ruch w górze, wykonując krążenia nogami w powietrzu przez 20 sekund.
  • Na zakończenie treningu polecam Ci wykonywanie nożyc poziomych lub pionowych w leżeniu na macie na plecach. Unieś nogi kilkanaście centymetrów ponad matę i wykonuj nimi ruchy imitujące cięcie nożyczkami. 

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ć
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u