Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Trening na mięśnie nóg


Dodano: 01-04-2015 18:11
Popularność: 2201
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Trening na mięśnie nóg

Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze. Dodatkowo wzmocnienie mięśni powoduje większą wytrzymałość i wydolność. Możesz ćwiczyć nogi co dzień przez 20 minut, możesz też włączyć ich trening w ramy treningu ogólnorozwojowego wykonywanego 3 razy w  tygodniu. Wybór należy do Ciebie, a ja postaram się zaprezentować kilka przyjemnych ćwiczeń modelujących nogi.

  • Na mięśnie nóg dobre są tzw. wykroki. Stań prosto, jedną nogę wyciągnij przed siebie i ugnij ją w kolanie. Drogą nogę wyciągnij w tył. Zostając w takiej pozycji pogłębiaj ugięcie nogi znajdującej się z tyłu, natomiast noga z przodu ma zostawać nieruchomo w ugięciu. Wykonuj po 20 powtórzeń dla każdej nogi. Dla lepszego efektu ćwiczenia możesz wziąć w ręce hantelki.
  • Kolejne ćwiczenie jest proste – połóż się na macie na plecach, wyciągnij ręce wzdłuż tułowia, wyprostuj nogi. W takiej pozycji unoś złączone nogi w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad matę i znów podnoś. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w tej samej pozycji leżąc na macie na plecach, unieś lekko w górę nogi i wykonuj nimi ruch imitujący cięcie nożyczkami – ćwiczenie nosi nazwę „nożyc”. Wykonuj ćwiczenie przez 20 sekund.
  • Nadal pozostań na macie leżąc na plecach. Ręce wyciągnij wzdłuż ciała, nogi wyprostuj i podnieś w górę. Zostając w takiej pozycji rozkładaj nogi na boki. Staraj się wykonać 20 powtórzeń ćwiczenia.
  • Ostatnie ćwiczenie na macie, leżąc na plecach to rowerek. Ugnij nogi w klanach i unieś je w górę, w takie pozycji wykonując nimi „rowerek”.
  • Wykonując kolejne ćwiczenie stań prosto, połóż dłonie na biodrach. W pozycji stojącej podnosisz jedną nogę i kierujesz ją w bok. Wykonuj ćwiczenie dla każdej nogi, po 20 powtórzeń.
  • Nie zapomnij też o kształtowaniu mięśni łydek. Możesz w bardzo prosty sposób zadbać o łydki, po prostu stojąc prosto i stając na palcach – kilka sekund wytrzymujesz w tej pozycji, po czym schodzisz do pozycji wyjściowej. Wykonuj spięcia na palcach 15 razy.
  • Na koniec ćwiczeń polecam wzmocnienie mięśni poprzez tzw. deskę. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w  łokciach rękach, tył na wyciągniętych nogach. Napnij maksymalnie mięśnie pleców, brzucha i nóg i pozostań w tej pozycji przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłus
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u