Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Trening na mięśnie brzucha


Dodano: 01-04-2015 18:10
Popularność: 972
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Trening na mięśnie brzucha

Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 15-20 minut ćwiczeń każdego dnia. Pamiętaj jednak, że nawet najlepszy kaloryfer zginie pod warstwą tłuszczu, dlatego zanim przystąpisz do ćwiczeń, najlepiej zrzucić zbędne kilogramy. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać w  domu.

  • Według mnie najlepsze na brzuch są spięcia. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. Oprzyj ręce o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, dzięki którym będziesz unosić lekko klatkę piersiową. Pracuje wyłącznie brzuch, nie ciągniesz pleców łokciami, nie zadzierasz też brody. Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległego kolana, będziesz ćwiczyć mięśnie skośne. Wykonaj po 20 powtórzeń w tych dwóch pozycjach.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matą i połóż się na plecach. Weź do rąk hantelki  o wadze 1 kilograma. Wyprostuj nogi, ręce wyprostuj za głową. Z takiej pozycji podnoś jedną nogę w górę, jednocześnie unosząc i kierując nad klatkę piersiową. Następnie wracasz do pozycji wyjściowej. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie również wykonuje się na macie, połóż się na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, nogi wyprostuj. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę – podnosisz w górę jednocześnie obie nogi, następnie opuszczasz je, zatrzymujesz ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów go powtarzasz. Wykonuj 15 podniesień.
  • Spróbuj też ćwiczenia likwidującego boczki, do którego przyda Ci się piłka, może być do siatkówki. Kładziesz się na macie na boku, unosząc tułów w górę, za głową masz ręce trzymają ce piłkę. Nogi prostujesz i unosisz kilka centymetrów nad matą. Przenosisz ręce zza głowy w stronę nóg, zginając tułów i przekazujesz piłkę między kolana. Następnie znów piłkę odbierasz i przenosisz za głowę. Wykonujesz 15 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem na brzuch są nożyce – połóż się na plecach na macie, unieś nogi kilka centymetrów w górę i wykonuj nimi ruch imitujący cięcie nożyczkami. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Na koniec spróbuj tzw. deski. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciach, tył na wyciągniętych nogach. Obniż nieco biodra, wyprostuj plecy, napnij maksymalnie brzuch, pośladki i plecy i staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund.

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają je
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u