Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Trening na mięśnie brzucha


Dodano: 01-04-2015 18:10
Popularność: 1038
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Trening na mięśnie brzucha

Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 15-20 minut ćwiczeń każdego dnia. Pamiętaj jednak, że nawet najlepszy kaloryfer zginie pod warstwą tłuszczu, dlatego zanim przystąpisz do ćwiczeń, najlepiej zrzucić zbędne kilogramy. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać w  domu.

  • Według mnie najlepsze na brzuch są spięcia. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. Oprzyj ręce o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, dzięki którym będziesz unosić lekko klatkę piersiową. Pracuje wyłącznie brzuch, nie ciągniesz pleców łokciami, nie zadzierasz też brody. Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległego kolana, będziesz ćwiczyć mięśnie skośne. Wykonaj po 20 powtórzeń w tych dwóch pozycjach.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matą i połóż się na plecach. Weź do rąk hantelki  o wadze 1 kilograma. Wyprostuj nogi, ręce wyprostuj za głową. Z takiej pozycji podnoś jedną nogę w górę, jednocześnie unosząc i kierując nad klatkę piersiową. Następnie wracasz do pozycji wyjściowej. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie również wykonuje się na macie, połóż się na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, nogi wyprostuj. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę – podnosisz w górę jednocześnie obie nogi, następnie opuszczasz je, zatrzymujesz ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów go powtarzasz. Wykonuj 15 podniesień.
  • Spróbuj też ćwiczenia likwidującego boczki, do którego przyda Ci się piłka, może być do siatkówki. Kładziesz się na macie na boku, unosząc tułów w górę, za głową masz ręce trzymają ce piłkę. Nogi prostujesz i unosisz kilka centymetrów nad matą. Przenosisz ręce zza głowy w stronę nóg, zginając tułów i przekazujesz piłkę między kolana. Następnie znów piłkę odbierasz i przenosisz za głowę. Wykonujesz 15 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem na brzuch są nożyce – połóż się na plecach na macie, unieś nogi kilka centymetrów w górę i wykonuj nimi ruch imitujący cięcie nożyczkami. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Na koniec spróbuj tzw. deski. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciach, tył na wyciągniętych nogach. Obniż nieco biodra, wyprostuj plecy, napnij maksymalnie brzuch, pośladki i plecy i staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund.

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i mo
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u