Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Trening na mięśnie brzucha


Dodano: 01-04-2015 18:10
Popularność: 1825
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Trening na mięśnie brzucha

Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 15-20 minut ćwiczeń każdego dnia. Pamiętaj jednak, że nawet najlepszy kaloryfer zginie pod warstwą tłuszczu, dlatego zanim przystąpisz do ćwiczeń, najlepiej zrzucić zbędne kilogramy. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać w  domu.

  • Według mnie najlepsze na brzuch są spięcia. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. Oprzyj ręce o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, dzięki którym będziesz unosić lekko klatkę piersiową. Pracuje wyłącznie brzuch, nie ciągniesz pleców łokciami, nie zadzierasz też brody. Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległego kolana, będziesz ćwiczyć mięśnie skośne. Wykonaj po 20 powtórzeń w tych dwóch pozycjach.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matą i połóż się na plecach. Weź do rąk hantelki  o wadze 1 kilograma. Wyprostuj nogi, ręce wyprostuj za głową. Z takiej pozycji podnoś jedną nogę w górę, jednocześnie unosząc i kierując nad klatkę piersiową. Następnie wracasz do pozycji wyjściowej. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie również wykonuje się na macie, połóż się na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, nogi wyprostuj. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę – podnosisz w górę jednocześnie obie nogi, następnie opuszczasz je, zatrzymujesz ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów go powtarzasz. Wykonuj 15 podniesień.
  • Spróbuj też ćwiczenia likwidującego boczki, do którego przyda Ci się piłka, może być do siatkówki. Kładziesz się na macie na boku, unosząc tułów w górę, za głową masz ręce trzymają ce piłkę. Nogi prostujesz i unosisz kilka centymetrów nad matą. Przenosisz ręce zza głowy w stronę nóg, zginając tułów i przekazujesz piłkę między kolana. Następnie znów piłkę odbierasz i przenosisz za głowę. Wykonujesz 15 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem na brzuch są nożyce – połóż się na plecach na macie, unieś nogi kilka centymetrów w górę i wykonuj nimi ruch imitujący cięcie nożyczkami. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Na koniec spróbuj tzw. deski. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciach, tył na wyciągniętych nogach. Obniż nieco biodra, wyprostuj plecy, napnij maksymalnie brzuch, pośladki i plecy i staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund.

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u