Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Trening na barki


Dodano: 20-03-2015 06:04
Popularność: 1899
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Trening na barki

Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować treningi ogólnorozwojowe 3 razy w tygodniu – jeden dzień ćwiczymy, kolejny przeznaczamy na odpoczynek. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pomagają rozbudowywać mięśnie barków.

  • Podstawowym sprzętem, który jest wymagany do ćwiczeń barków są hantle – ich wagę dopasuj do swoich możliwości. Stań w lekkim rozkroku z wyprostowanymi plecami. Jedną rękę oprzyj na biodrze, do drugiej weź ciężarek. Wyciągaj rękę z ciężarkiem w bok, tak by znalazła się ona na linii prostej z barkami, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj też dla drugiej ręki.
  • Kolejne ćwiczenie wykonywane jest w tej samej pozycji, z  tym że jednocześnie wyciągasz na boki na linię barków obie dłonie z ciężarkami jednocześnie.
  • Stań w lekkim rozkroku, znów użyj ciężarków. Podnieś ręce na wysokość barków, następnie ugnij je w łokciu, tak by przedramiona i dłonie były skierowane w górę. Cały czas trzymając obciążenia, kieruj łokcie w stronę klatki piersiowej aż do momentu, gdy łokcie oby dłoni zbliżą się do siebie, następnie odciągaj je w drugą stronę i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Dobre ćwiczenie na barki ze sztangami polega na tym, by stanąć w lekkim rozkroku, opuszczając tułów w ten sposób, by był równoległy względem podłoża. Lekko ugnij nogi w kolanach. Chwyć w ręce sztangielki i w takiej pozycji unoś je w bok, podobnie jak przy poprzednich ćwiczeniach.
  • Weź sztangielki w ręce, usiądź wygodnie np. na ławce. Ugnij łokcie, a ciężarki trzymaj nadchwytem na wysokości brody. Wykonuj wyciskanie sztangielek w górę, do wyprostowania łokci, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną, ale nieco cięższą hantlę – stań prosto w lekkim rozkroku i trzymaj ją oburącz. Ręce mają być bardzo lekko ugięte w łokciu – unoś hantle na wysokość linii barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do następnego ćwiczenia weź gryf sztangi bez jakiegokolwiek obciążenia. Chwyć gryf w wyprostowanych rękach, które skieruj przed siebie. Opuszczaj gryf i znów wracaj do tej pozycji.
  • Na koniec ćwiczeń rozciągnij mięśnie barków i rąk, choćby poprzez wykonywanie krążeń ramionami w tył i w przód. Włącz powyższe ćwiczenia do treningu ogólnorozwojowego lub wybierz tylko kilka z nich, które najbardziej Ci odpowiadają.

 

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder Wiele pań marzy o jędrnych, szczupłych biodrach i wąskiej talii. Pamiętaj jednak, ze jeśli masz zbędne kilogramy to najpierw musisz je zrzucić, bowiem pod
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u