Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Trening na barki


Dodano: 20-03-2015 06:04
Popularność: 1607
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Trening na barki

Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować treningi ogólnorozwojowe 3 razy w tygodniu – jeden dzień ćwiczymy, kolejny przeznaczamy na odpoczynek. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pomagają rozbudowywać mięśnie barków.

  • Podstawowym sprzętem, który jest wymagany do ćwiczeń barków są hantle – ich wagę dopasuj do swoich możliwości. Stań w lekkim rozkroku z wyprostowanymi plecami. Jedną rękę oprzyj na biodrze, do drugiej weź ciężarek. Wyciągaj rękę z ciężarkiem w bok, tak by znalazła się ona na linii prostej z barkami, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj też dla drugiej ręki.
  • Kolejne ćwiczenie wykonywane jest w tej samej pozycji, z  tym że jednocześnie wyciągasz na boki na linię barków obie dłonie z ciężarkami jednocześnie.
  • Stań w lekkim rozkroku, znów użyj ciężarków. Podnieś ręce na wysokość barków, następnie ugnij je w łokciu, tak by przedramiona i dłonie były skierowane w górę. Cały czas trzymając obciążenia, kieruj łokcie w stronę klatki piersiowej aż do momentu, gdy łokcie oby dłoni zbliżą się do siebie, następnie odciągaj je w drugą stronę i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Dobre ćwiczenie na barki ze sztangami polega na tym, by stanąć w lekkim rozkroku, opuszczając tułów w ten sposób, by był równoległy względem podłoża. Lekko ugnij nogi w kolanach. Chwyć w ręce sztangielki i w takiej pozycji unoś je w bok, podobnie jak przy poprzednich ćwiczeniach.
  • Weź sztangielki w ręce, usiądź wygodnie np. na ławce. Ugnij łokcie, a ciężarki trzymaj nadchwytem na wysokości brody. Wykonuj wyciskanie sztangielek w górę, do wyprostowania łokci, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną, ale nieco cięższą hantlę – stań prosto w lekkim rozkroku i trzymaj ją oburącz. Ręce mają być bardzo lekko ugięte w łokciu – unoś hantle na wysokość linii barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do następnego ćwiczenia weź gryf sztangi bez jakiegokolwiek obciążenia. Chwyć gryf w wyprostowanych rękach, które skieruj przed siebie. Opuszczaj gryf i znów wracaj do tej pozycji.
  • Na koniec ćwiczeń rozciągnij mięśnie barków i rąk, choćby poprzez wykonywanie krążeń ramionami w tył i w przód. Włącz powyższe ćwiczenia do treningu ogólnorozwojowego lub wybierz tylko kilka z nich, które najbardziej Ci odpowiadają.

 

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder Wiele pań marzy o jędrnych, szczupłych biodrach i wąskiej talii. Pamiętaj jednak, ze jeśli masz zbędne kilogramy to najpierw musisz je zrzucić, bowiem pod
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u