Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Trening na barki


Dodano: 20-03-2015 06:04
Popularność: 1991
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Trening na barki

Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować treningi ogólnorozwojowe 3 razy w tygodniu – jeden dzień ćwiczymy, kolejny przeznaczamy na odpoczynek. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pomagają rozbudowywać mięśnie barków.

  • Podstawowym sprzętem, który jest wymagany do ćwiczeń barków są hantle – ich wagę dopasuj do swoich możliwości. Stań w lekkim rozkroku z wyprostowanymi plecami. Jedną rękę oprzyj na biodrze, do drugiej weź ciężarek. Wyciągaj rękę z ciężarkiem w bok, tak by znalazła się ona na linii prostej z barkami, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj też dla drugiej ręki.
  • Kolejne ćwiczenie wykonywane jest w tej samej pozycji, z  tym że jednocześnie wyciągasz na boki na linię barków obie dłonie z ciężarkami jednocześnie.
  • Stań w lekkim rozkroku, znów użyj ciężarków. Podnieś ręce na wysokość barków, następnie ugnij je w łokciu, tak by przedramiona i dłonie były skierowane w górę. Cały czas trzymając obciążenia, kieruj łokcie w stronę klatki piersiowej aż do momentu, gdy łokcie oby dłoni zbliżą się do siebie, następnie odciągaj je w drugą stronę i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Dobre ćwiczenie na barki ze sztangami polega na tym, by stanąć w lekkim rozkroku, opuszczając tułów w ten sposób, by był równoległy względem podłoża. Lekko ugnij nogi w kolanach. Chwyć w ręce sztangielki i w takiej pozycji unoś je w bok, podobnie jak przy poprzednich ćwiczeniach.
  • Weź sztangielki w ręce, usiądź wygodnie np. na ławce. Ugnij łokcie, a ciężarki trzymaj nadchwytem na wysokości brody. Wykonuj wyciskanie sztangielek w górę, do wyprostowania łokci, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną, ale nieco cięższą hantlę – stań prosto w lekkim rozkroku i trzymaj ją oburącz. Ręce mają być bardzo lekko ugięte w łokciu – unoś hantle na wysokość linii barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do następnego ćwiczenia weź gryf sztangi bez jakiegokolwiek obciążenia. Chwyć gryf w wyprostowanych rękach, które skieruj przed siebie. Opuszczaj gryf i znów wracaj do tej pozycji.
  • Na koniec ćwiczeń rozciągnij mięśnie barków i rąk, choćby poprzez wykonywanie krążeń ramionami w tył i w przód. Włącz powyższe ćwiczenia do treningu ogólnorozwojowego lub wybierz tylko kilka z nich, które najbardziej Ci odpowiadają.

 

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy p
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u