Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Trening na barki


Dodano: 20-03-2015 06:04
Popularność: 1139
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Trening na barki

Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować treningi ogólnorozwojowe 3 razy w tygodniu – jeden dzień ćwiczymy, kolejny przeznaczamy na odpoczynek. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pomagają rozbudowywać mięśnie barków.

  • Podstawowym sprzętem, który jest wymagany do ćwiczeń barków są hantle – ich wagę dopasuj do swoich możliwości. Stań w lekkim rozkroku z wyprostowanymi plecami. Jedną rękę oprzyj na biodrze, do drugiej weź ciężarek. Wyciągaj rękę z ciężarkiem w bok, tak by znalazła się ona na linii prostej z barkami, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonuj też dla drugiej ręki.
  • Kolejne ćwiczenie wykonywane jest w tej samej pozycji, z  tym że jednocześnie wyciągasz na boki na linię barków obie dłonie z ciężarkami jednocześnie.
  • Stań w lekkim rozkroku, znów użyj ciężarków. Podnieś ręce na wysokość barków, następnie ugnij je w łokciu, tak by przedramiona i dłonie były skierowane w górę. Cały czas trzymając obciążenia, kieruj łokcie w stronę klatki piersiowej aż do momentu, gdy łokcie oby dłoni zbliżą się do siebie, następnie odciągaj je w drugą stronę i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Dobre ćwiczenie na barki ze sztangami polega na tym, by stanąć w lekkim rozkroku, opuszczając tułów w ten sposób, by był równoległy względem podłoża. Lekko ugnij nogi w kolanach. Chwyć w ręce sztangielki i w takiej pozycji unoś je w bok, podobnie jak przy poprzednich ćwiczeniach.
  • Weź sztangielki w ręce, usiądź wygodnie np. na ławce. Ugnij łokcie, a ciężarki trzymaj nadchwytem na wysokości brody. Wykonuj wyciskanie sztangielek w górę, do wyprostowania łokci, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną, ale nieco cięższą hantlę – stań prosto w lekkim rozkroku i trzymaj ją oburącz. Ręce mają być bardzo lekko ugięte w łokciu – unoś hantle na wysokość linii barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do następnego ćwiczenia weź gryf sztangi bez jakiegokolwiek obciążenia. Chwyć gryf w wyprostowanych rękach, które skieruj przed siebie. Opuszczaj gryf i znów wracaj do tej pozycji.
  • Na koniec ćwiczeń rozciągnij mięśnie barków i rąk, choćby poprzez wykonywanie krążeń ramionami w tył i w przód. Włącz powyższe ćwiczenia do treningu ogólnorozwojowego lub wybierz tylko kilka z nich, które najbardziej Ci odpowiadają.

 

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u