Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Cwiczenia na brzuch i pupe


Dodano: 07-03-2015 15:42
Popularność: 1233
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i pupę

Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Każdy chce mieć płaski brzuch i ładnie wymodelowane pośladki, jednak wymaga to nieco samozaparcia i chęci do codziennych ćwiczeń. Warto podejmować się aktywności chociaż przez 15-20 minut dziennie. Poniżej zaprezentuje kilka prostych ćwiczeń działających na brzuch i pośladki.

Brzuch

  • Jednym z bardzo dobrych ćwiczeń na brzuch są spięcia. Połóż się na macie, zegnij  nogi w kolanach lub unieś nogi ze zgiętymi kolanami w górę, oprzyj dłonie o skronie, skieruj głowę w stronę sufitu. Siła mięśni brzucha wykonuj spięcia i unoś lekko klatkę piersiową. Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległej stopy, zaczniesz dodatkowo ćwiczyć mięśnie skośne brzucha.
  • Kolejnym ćwiczeniem na brzuch są unoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na plecach, wyciągnij nogi prosto, po czym unoś je w górę. Możesz robić to jednocześnie dla obu nóg, możesz też podnosić każdą nogę osobno. Dla lepszego efektu ćwiczeń możesz na koniec zatrzymać nogi w górze i wykonać nimi lekkie krążenia w powietrzu.
  • Możesz też spróbować położyć się na plecach, podnieść nogi w górę i rozkładać je na boki. Jeśli dodasz jednoczesne spięcie brzucha, ćwiczenie pozwoli Ci kompleksowo kształtować mięśnie.

Pośladki

  • Jest sporo ćwiczeń korzystnie wpływających na pośladki. Na początek połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi lekkie pulsowania – odłóż biodra na ziemię dopiero kiedy zakończysz ćwiczenie.
  • Kolejnym świetnym ćwiczeniem na pośladki są unoszenia bóg w bok i w tył. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o wyprostowane dłonie, tył ciała na ugiętych w kolanach nogach. Z tej pozycji unoś nogę w bok, następnie zatrzymaj ją  na macie, wyprostuj i unieś do góry równolegle do reszty ciała. Oczywiście wykonuj te ćwiczenia dla obu nóg, lecz nie podnoś ich wyżej niż do momentu, w którym poczujesz napięcie pośladków.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się wygodnie na macie na brzuchu, nogi wyprostuj, ściągnij palce u stóp, ręce spleć pod brodą. W tej pozycji podnoś nogi w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwiczenie wykonuj dla obu nóg.

 

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczy
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u