Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Cwiczenia na brzuch i pupe


Dodano: 07-03-2015 15:42
Popularność: 949
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i pupę

Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Każdy chce mieć płaski brzuch i ładnie wymodelowane pośladki, jednak wymaga to nieco samozaparcia i chęci do codziennych ćwiczeń. Warto podejmować się aktywności chociaż przez 15-20 minut dziennie. Poniżej zaprezentuje kilka prostych ćwiczeń działających na brzuch i pośladki.

Brzuch

  • Jednym z bardzo dobrych ćwiczeń na brzuch są spięcia. Połóż się na macie, zegnij  nogi w kolanach lub unieś nogi ze zgiętymi kolanami w górę, oprzyj dłonie o skronie, skieruj głowę w stronę sufitu. Siła mięśni brzucha wykonuj spięcia i unoś lekko klatkę piersiową. Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległej stopy, zaczniesz dodatkowo ćwiczyć mięśnie skośne brzucha.
  • Kolejnym ćwiczeniem na brzuch są unoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na plecach, wyciągnij nogi prosto, po czym unoś je w górę. Możesz robić to jednocześnie dla obu nóg, możesz też podnosić każdą nogę osobno. Dla lepszego efektu ćwiczeń możesz na koniec zatrzymać nogi w górze i wykonać nimi lekkie krążenia w powietrzu.
  • Możesz też spróbować położyć się na plecach, podnieść nogi w górę i rozkładać je na boki. Jeśli dodasz jednoczesne spięcie brzucha, ćwiczenie pozwoli Ci kompleksowo kształtować mięśnie.

Pośladki

  • Jest sporo ćwiczeń korzystnie wpływających na pośladki. Na początek połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi lekkie pulsowania – odłóż biodra na ziemię dopiero kiedy zakończysz ćwiczenie.
  • Kolejnym świetnym ćwiczeniem na pośladki są unoszenia bóg w bok i w tył. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o wyprostowane dłonie, tył ciała na ugiętych w kolanach nogach. Z tej pozycji unoś nogę w bok, następnie zatrzymaj ją  na macie, wyprostuj i unieś do góry równolegle do reszty ciała. Oczywiście wykonuj te ćwiczenia dla obu nóg, lecz nie podnoś ich wyżej niż do momentu, w którym poczujesz napięcie pośladków.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się wygodnie na macie na brzuchu, nogi wyprostuj, ściągnij palce u stóp, ręce spleć pod brodą. W tej pozycji podnoś nogi w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwiczenie wykonuj dla obu nóg.

 

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa Niestety, nie zawsze ćwiczenia na brzuch nie obciążają kręgosłupa. W wielu przypadkach jest wręcz odwrotnie. Problemem może być też n
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u