Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Cwiczenia na brzuch i pupe


Dodano: 07-03-2015 15:42
Popularność: 1298
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i pupę

Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Każdy chce mieć płaski brzuch i ładnie wymodelowane pośladki, jednak wymaga to nieco samozaparcia i chęci do codziennych ćwiczeń. Warto podejmować się aktywności chociaż przez 15-20 minut dziennie. Poniżej zaprezentuje kilka prostych ćwiczeń działających na brzuch i pośladki.

Brzuch

  • Jednym z bardzo dobrych ćwiczeń na brzuch są spięcia. Połóż się na macie, zegnij  nogi w kolanach lub unieś nogi ze zgiętymi kolanami w górę, oprzyj dłonie o skronie, skieruj głowę w stronę sufitu. Siła mięśni brzucha wykonuj spięcia i unoś lekko klatkę piersiową. Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległej stopy, zaczniesz dodatkowo ćwiczyć mięśnie skośne brzucha.
  • Kolejnym ćwiczeniem na brzuch są unoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na plecach, wyciągnij nogi prosto, po czym unoś je w górę. Możesz robić to jednocześnie dla obu nóg, możesz też podnosić każdą nogę osobno. Dla lepszego efektu ćwiczeń możesz na koniec zatrzymać nogi w górze i wykonać nimi lekkie krążenia w powietrzu.
  • Możesz też spróbować położyć się na plecach, podnieść nogi w górę i rozkładać je na boki. Jeśli dodasz jednoczesne spięcie brzucha, ćwiczenie pozwoli Ci kompleksowo kształtować mięśnie.

Pośladki

  • Jest sporo ćwiczeń korzystnie wpływających na pośladki. Na początek połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi lekkie pulsowania – odłóż biodra na ziemię dopiero kiedy zakończysz ćwiczenie.
  • Kolejnym świetnym ćwiczeniem na pośladki są unoszenia bóg w bok i w tył. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o wyprostowane dłonie, tył ciała na ugiętych w kolanach nogach. Z tej pozycji unoś nogę w bok, następnie zatrzymaj ją  na macie, wyprostuj i unieś do góry równolegle do reszty ciała. Oczywiście wykonuj te ćwiczenia dla obu nóg, lecz nie podnoś ich wyżej niż do momentu, w którym poczujesz napięcie pośladków.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się wygodnie na macie na brzuchu, nogi wyprostuj, ściągnij palce u stóp, ręce spleć pod brodą. W tej pozycji podnoś nogi w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwiczenie wykonuj dla obu nóg.

 

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa Niestety, nie zawsze ćwiczenia na brzuch nie obciążają kręgosłupa. W wielu przypadkach jest wręcz odwrotnie. Problemem może być też n
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u