Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Cwiczenia na barki dla mężczyzn


Dodano: 20-03-2015 06:04
Popularność: 3680
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn

Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane, a panie z reguły poświęcają mniej czasu na ćwiczenie tych partii mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pozwalają na rozbudowanie mięśni barków. Można je wykonywać zarówno w domu jak i na siłowni, gdzie znajdziemy profesjonalne przyrządy.

  • Na mięśnie barków bardzo dobre jest wyciskanie – możesz wykonywać je na stojąco lub na ławce skośnej. Utrzymaj sztangę na wysokości klatki piersiowej przy ugiętych łokciach, następnie wypchnij ją nad głowę przy wyprostowaniu rąk. Spróbuj wykonać 2 lub 3 serie po 10 powtórzeń.
  • Kolejnym ćwiczeniem jest wyciskanie zza barków – najlepiej do tego ćwiczenia usiądź na ławce, weź sztangę i oprzyj ja na karku – ręce mają być ugięte w łokciach. Wypychaj nad głowę ciężar, aż do wyprostowania rąk. Spróbuj 2 serii ćwiczeń z 10 powtórzeniami.
  • Do następnego ćwiczenie weź sztangielki – dobierz ich wagę do swoich możliwości. Stań w lekkim rozkroku, pochyl w przód tułów. W takiej pozycji rozkładasz ręce z obciążeniem na boki,  podnosząc ręce maksymalnie do linii barków. Spróbuj wykonywać ćwiczenie po 10 razy w dwóch seriach.
  • Stań prosto znów ze sztangielkami, ręce wyprostuj i podciągaj je pod brodę, uginając przy tym łokieć, który ma zostać skierowany w bok w trakcie maksymalnego uniesienia ciężaru. Spróbuj wykonać 20 powtórzeń lub 10 w dwóch seriach.
  • Kolejne ćwiczenie również wykonuje się ze sztangielkami, stojąc prosto w lekkim rozkroku. Ręce z obciążeniem oprzyj na udach i wykonuj podnoszenie raz jednej, raz drugiej ręki do linii barków. Łokieć w trakcie ćwiczenia ma być wyprostowany. Wykonaj 10 lub 20 powtórzeń ćwiczenia.
  • Stań prosto w lekkim rozkroku, weź do ręki jedną, ale cięższą hantlę, którą złap oburącz. W pozycji wyjściowej trzymaj hantlę na wysokości brzucha, łokcie mają być wyprostowane. Zacznij unosić hantlę w górę, na wysokość brody, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Dopasuj ilość powtórzeń do swoich możliwości.

Spróbuj wykonywać powyższe ćwiczenia jako element ćwiczeń ogólnorozwojowych. Takie ćwiczenia powinny objąć wszystkie partie mięśnie, a czas treningu to około 2 godzin. Przy takim treningu wystarczy ćwiczyć 3 razy w tygodniu. Jeśli jednak chcesz, możesz na 6 dni w tygodniu rozpisać program ćwiczeń, który będzie polegał na ćwiczeniu osobnych partii mięśni każdego dnia – wtedy na barki warto ćwiczyć 2 razy w  tygodniu.

 

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha Ekspresowy trening brzucha to tzw. ABS. Są to ćwiczenia trwające od 8 do 15 minut, mające na celu bardzo intensywne kształtowanie mięśni brzucha i s
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną sk&oacu
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u