Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Cwiczenia na barki dla mężczyzn


Dodano: 20-03-2015 06:04
Popularność: 2334
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn

Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane, a panie z reguły poświęcają mniej czasu na ćwiczenie tych partii mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pozwalają na rozbudowanie mięśni barków. Można je wykonywać zarówno w domu jak i na siłowni, gdzie znajdziemy profesjonalne przyrządy.

  • Na mięśnie barków bardzo dobre jest wyciskanie – możesz wykonywać je na stojąco lub na ławce skośnej. Utrzymaj sztangę na wysokości klatki piersiowej przy ugiętych łokciach, następnie wypchnij ją nad głowę przy wyprostowaniu rąk. Spróbuj wykonać 2 lub 3 serie po 10 powtórzeń.
  • Kolejnym ćwiczeniem jest wyciskanie zza barków – najlepiej do tego ćwiczenia usiądź na ławce, weź sztangę i oprzyj ja na karku – ręce mają być ugięte w łokciach. Wypychaj nad głowę ciężar, aż do wyprostowania rąk. Spróbuj 2 serii ćwiczeń z 10 powtórzeniami.
  • Do następnego ćwiczenie weź sztangielki – dobierz ich wagę do swoich możliwości. Stań w lekkim rozkroku, pochyl w przód tułów. W takiej pozycji rozkładasz ręce z obciążeniem na boki,  podnosząc ręce maksymalnie do linii barków. Spróbuj wykonywać ćwiczenie po 10 razy w dwóch seriach.
  • Stań prosto znów ze sztangielkami, ręce wyprostuj i podciągaj je pod brodę, uginając przy tym łokieć, który ma zostać skierowany w bok w trakcie maksymalnego uniesienia ciężaru. Spróbuj wykonać 20 powtórzeń lub 10 w dwóch seriach.
  • Kolejne ćwiczenie również wykonuje się ze sztangielkami, stojąc prosto w lekkim rozkroku. Ręce z obciążeniem oprzyj na udach i wykonuj podnoszenie raz jednej, raz drugiej ręki do linii barków. Łokieć w trakcie ćwiczenia ma być wyprostowany. Wykonaj 10 lub 20 powtórzeń ćwiczenia.
  • Stań prosto w lekkim rozkroku, weź do ręki jedną, ale cięższą hantlę, którą złap oburącz. W pozycji wyjściowej trzymaj hantlę na wysokości brzucha, łokcie mają być wyprostowane. Zacznij unosić hantlę w górę, na wysokość brody, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Dopasuj ilość powtórzeń do swoich możliwości.

Spróbuj wykonywać powyższe ćwiczenia jako element ćwiczeń ogólnorozwojowych. Takie ćwiczenia powinny objąć wszystkie partie mięśnie, a czas treningu to około 2 godzin. Przy takim treningu wystarczy ćwiczyć 3 razy w tygodniu. Jeśli jednak chcesz, możesz na 6 dni w tygodniu rozpisać program ćwiczeń, który będzie polegał na ćwiczeniu osobnych partii mięśni każdego dnia – wtedy na barki warto ćwiczyć 2 razy w  tygodniu.

 

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i mo
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u