Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Cwiczenia na barki dla mężczyzn


Dodano: 20-03-2015 06:04
Popularność: 2928
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn

Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane, a panie z reguły poświęcają mniej czasu na ćwiczenie tych partii mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pozwalają na rozbudowanie mięśni barków. Można je wykonywać zarówno w domu jak i na siłowni, gdzie znajdziemy profesjonalne przyrządy.

  • Na mięśnie barków bardzo dobre jest wyciskanie – możesz wykonywać je na stojąco lub na ławce skośnej. Utrzymaj sztangę na wysokości klatki piersiowej przy ugiętych łokciach, następnie wypchnij ją nad głowę przy wyprostowaniu rąk. Spróbuj wykonać 2 lub 3 serie po 10 powtórzeń.
  • Kolejnym ćwiczeniem jest wyciskanie zza barków – najlepiej do tego ćwiczenia usiądź na ławce, weź sztangę i oprzyj ja na karku – ręce mają być ugięte w łokciach. Wypychaj nad głowę ciężar, aż do wyprostowania rąk. Spróbuj 2 serii ćwiczeń z 10 powtórzeniami.
  • Do następnego ćwiczenie weź sztangielki – dobierz ich wagę do swoich możliwości. Stań w lekkim rozkroku, pochyl w przód tułów. W takiej pozycji rozkładasz ręce z obciążeniem na boki,  podnosząc ręce maksymalnie do linii barków. Spróbuj wykonywać ćwiczenie po 10 razy w dwóch seriach.
  • Stań prosto znów ze sztangielkami, ręce wyprostuj i podciągaj je pod brodę, uginając przy tym łokieć, który ma zostać skierowany w bok w trakcie maksymalnego uniesienia ciężaru. Spróbuj wykonać 20 powtórzeń lub 10 w dwóch seriach.
  • Kolejne ćwiczenie również wykonuje się ze sztangielkami, stojąc prosto w lekkim rozkroku. Ręce z obciążeniem oprzyj na udach i wykonuj podnoszenie raz jednej, raz drugiej ręki do linii barków. Łokieć w trakcie ćwiczenia ma być wyprostowany. Wykonaj 10 lub 20 powtórzeń ćwiczenia.
  • Stań prosto w lekkim rozkroku, weź do ręki jedną, ale cięższą hantlę, którą złap oburącz. W pozycji wyjściowej trzymaj hantlę na wysokości brzucha, łokcie mają być wyprostowane. Zacznij unosić hantlę w górę, na wysokość brody, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Dopasuj ilość powtórzeń do swoich możliwości.

Spróbuj wykonywać powyższe ćwiczenia jako element ćwiczeń ogólnorozwojowych. Takie ćwiczenia powinny objąć wszystkie partie mięśnie, a czas treningu to około 2 godzin. Przy takim treningu wystarczy ćwiczyć 3 razy w tygodniu. Jeśli jednak chcesz, możesz na 6 dni w tygodniu rozpisać program ćwiczeń, który będzie polegał na ćwiczeniu osobnych partii mięśni każdego dnia – wtedy na barki warto ćwiczyć 2 razy w  tygodniu.

 

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszcz
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u