Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Cwiczenia na barki dla mężczyzn


Dodano: 20-03-2015 06:04
Popularność: 2546
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn

Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane, a panie z reguły poświęcają mniej czasu na ćwiczenie tych partii mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pozwalają na rozbudowanie mięśni barków. Można je wykonywać zarówno w domu jak i na siłowni, gdzie znajdziemy profesjonalne przyrządy.

  • Na mięśnie barków bardzo dobre jest wyciskanie – możesz wykonywać je na stojąco lub na ławce skośnej. Utrzymaj sztangę na wysokości klatki piersiowej przy ugiętych łokciach, następnie wypchnij ją nad głowę przy wyprostowaniu rąk. Spróbuj wykonać 2 lub 3 serie po 10 powtórzeń.
  • Kolejnym ćwiczeniem jest wyciskanie zza barków – najlepiej do tego ćwiczenia usiądź na ławce, weź sztangę i oprzyj ja na karku – ręce mają być ugięte w łokciach. Wypychaj nad głowę ciężar, aż do wyprostowania rąk. Spróbuj 2 serii ćwiczeń z 10 powtórzeniami.
  • Do następnego ćwiczenie weź sztangielki – dobierz ich wagę do swoich możliwości. Stań w lekkim rozkroku, pochyl w przód tułów. W takiej pozycji rozkładasz ręce z obciążeniem na boki,  podnosząc ręce maksymalnie do linii barków. Spróbuj wykonywać ćwiczenie po 10 razy w dwóch seriach.
  • Stań prosto znów ze sztangielkami, ręce wyprostuj i podciągaj je pod brodę, uginając przy tym łokieć, który ma zostać skierowany w bok w trakcie maksymalnego uniesienia ciężaru. Spróbuj wykonać 20 powtórzeń lub 10 w dwóch seriach.
  • Kolejne ćwiczenie również wykonuje się ze sztangielkami, stojąc prosto w lekkim rozkroku. Ręce z obciążeniem oprzyj na udach i wykonuj podnoszenie raz jednej, raz drugiej ręki do linii barków. Łokieć w trakcie ćwiczenia ma być wyprostowany. Wykonaj 10 lub 20 powtórzeń ćwiczenia.
  • Stań prosto w lekkim rozkroku, weź do ręki jedną, ale cięższą hantlę, którą złap oburącz. W pozycji wyjściowej trzymaj hantlę na wysokości brzucha, łokcie mają być wyprostowane. Zacznij unosić hantlę w górę, na wysokość brody, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Dopasuj ilość powtórzeń do swoich możliwości.

Spróbuj wykonywać powyższe ćwiczenia jako element ćwiczeń ogólnorozwojowych. Takie ćwiczenia powinny objąć wszystkie partie mięśnie, a czas treningu to około 2 godzin. Przy takim treningu wystarczy ćwiczyć 3 razy w tygodniu. Jeśli jednak chcesz, możesz na 6 dni w tygodniu rozpisać program ćwiczeń, który będzie polegał na ćwiczeniu osobnych partii mięśni każdego dnia – wtedy na barki warto ćwiczyć 2 razy w  tygodniu.

 

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacut
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u