Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Aerobiczna 6 weidera


Dodano: 01-04-2015 18:10
Popularność: 1456
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Aerobiczna Szóstka Weidera

Każdy, kto zna się na ćwiczeniach brzucha wie, że szansą na posiadanie na brzuchu tzw. „kaloryfera” jest między innymi wykonanie aerobicznej Szóstki Weidera. Jest to zestaw sześciu ćwiczeń, które wykonuje się przez 42 dni zwiększając ilość ćwiczeń i serii. Jeśli ćwiczenia są wykonywane systematycznie i dokładnie, to po 42 dnach naprawdę przynoszą efekt. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia wchodzące w skład Szóstki Weidera.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu musisz położyć się na płaskim podłożu na macie. Uginamy jedno kolano pod kątem 90 stopni, drugie ma być wyprostowane na ziemi. Unosisz klatkę piersiową i barki, dłonie kierujesz w stronę unoszonych kolan. Na zmianę podnosisz raz jedną, raz drugą ugiętą w kolanie nogę. W momencie największego napięcia mięśni zatrzymujesz ruch na 3 sekundy.
  • Przy drugim ćwiczeniu leżysz w takiej samej pozycji jak poprzednio, jedynie podnosisz w górę na raz dwie ugięte  kolanach nogi. W momencie największego napięcia mięśni zatrzymujesz ruch na 3 sekundy.
  • Trzecie ćwiczenie wykonuje się dokładnie w taki sam sposób jak pierwsze, a jedyna różnica polega na tym, że dłoni nie wyciągasz w kierunku kolan, a opierasz je na skroniach. Napinasz mięśnie zatrzymując ruch na 3 sekundy.
  • Ćwiczenie czwarte nadal wykonuje się leżąc na plecach na macie. Należy wykonywać jednoczesne spięcia brzucha wraz z uniesieniami w górę obu nóg. Jak przy poprzednich ćwiczeniach, największe napięcie mięśni należy utrzymać przez 3 sekundy.
  • Przy ćwiczeniu piątym opieramy dłonie na skroniach, wykonujemy spięcie brzucha i jednocześnie podnosimy raz jedną, raz druga nogę ugiętą w kolanie. Ruch ma przypominać rowerek lub nożyce. Różnica polega na tym, że nie zatrzymujemy ruchu, tylko wykonujemy go płynnie.
  • Przy ostatnim, szóstym ćwiczeniu nadal zostajesz na macie, wykonujesz spięcie brzucha, ręce wyciągasz prosto. Do takiej pozycji unosimy obie wyprostowane nogi i zatrzymujemy pozycję na 3 sekundy.
  • Szóstka Weidera polega na tym, by wraz z upływem kolejnych dni ćwiczeń zwiększać ilość powtórzeń. Rozkład ćwiczeń w trakcie treningu powinien wyglądać następująco:

1 dzień: jedna seria po 6 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

2 i 3 dzień: dwie serie po 6 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

4-6 dzień: trzy serie po 6 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

7-10 dzień: trzy serie po 8 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

11-14 dzień: trzy serie po 10 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

15-18 dzień: trzy serie po 12 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

19-22 dzień: trzy serie po 14 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

23-26 dzień: trzy serie po 16 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

27-30 dzień: trzy serie po 18 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

31-34 dzień: trzy serie po 20 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

35-38 dzień: trzy serie po 22 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

39-42 dzień: trzy serie po 24 powtórzeń dla każdego ćwiczenia

 

 

 

 

 

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacu
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie Płaskostopie jest zniekształceniem stopy, które polega na obniżeniu jej sklepień. Wiele osób cierpi na to schorzenie, nawet o tym nie wiedząc, bowiem
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u