Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zgrabne uda


Dodano: 07-03-2015 16:17
Popularność: 1449
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na zgrabne uda

Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystko co w ich mocy, żeby zadbać by ich uda były zgrabne i szczupłe.

A można tego dokonać nie tylko poprzez zbilansowaną dietę, ale również wykonywanie systematycznych ćwiczeń. Dlatego nie zapominajmy o tym, żeby codziennie poświęcić na aktywność fizyczną chociaż 15 minut. Aczkolwiek udowodniono, że dopiero po półgodzinnym treningu zaczyna się proces spalania tkani tłuszczowej.

Wśród ćwiczeń na smukłe uda, powinno się w pierwszej kolejności zwrócić szczególną uwagę na systematyczne wykonywanie przysiadów. Należy mimo wszystko pamiętać o wyprostowanej sylwetce. Jest to niezwykle ważne. Przysiady można wykonywać zarówno w rozkroku, jak i również ze złączonymi kolanami. Przy złączonych kolanach, plecy powinny być lekko pochylone do przodu.

Idealny wpływ na Twoje uda będzie miało chodzenie po schodach, a także wspinanie się pod górkę. Oczywiście w tym momencie ruszają się nie tylko mięśnie ud, ale również mięśnie pośladków. Do innych aktywności sportowych możemy zaliczyć również pływanie, bieganie, jazdę na rowerze, a także jazdę na rolkach. Warto skupić się jednak szczególnie na jeździe na rolkach, a także bieganiu. Ponieważ przy tych czynnościach uda będą smukleć, a nie się rozbudowywać.

Na pewno doskonałym pomysłem będą wszelkiego rodzaju wymachy nóg. W tym celu możesz położyć się na boku z wyprostowanymi nogami. Nogę zewnętrzną unoś do góry, a także opuszczaj. Rób to rytmicznie. Na początku możesz wykonywać to ćwiczenie w dość wolnym tempie. Jednak jak dojdziesz do wprawy, to tempo możesz systematycznie zwiększać.

Wymachy nóg możesz wykonywać także z pozycji klęczącej. Oprzyj się rękoma o podłogę. Wtedy wykonuj wymachy nóg, tak aby każda z nich po kolei znalazła się w równoległej linii do ziemi. Wymachy wykonuj energicznie i w stałym rytmie. Inny sposób wymachów nóg z tej samej pozycji będzie polegał na skręcaniu zgiętej nogi w bok. Tak zgiętą nogę (z pozycji klęczącej) podnoś ale nie do tyłu tylko do boku. Nie zapominaj o zmianie nogi.

Efekty z pewnością będą bardzo widoczne, w chwili kiedy będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia systematycznie, a także w kilku seriach. Staraj się dokładać sobie co jakiś czas dodatkową serię, na przykład 15 powtórzeń konkretnego ćwiczenia. 

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacu
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u