Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zgrabne uda


Dodano: 07-03-2015 16:17
Popularność: 1377
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na zgrabne uda

Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystko co w ich mocy, żeby zadbać by ich uda były zgrabne i szczupłe.

A można tego dokonać nie tylko poprzez zbilansowaną dietę, ale również wykonywanie systematycznych ćwiczeń. Dlatego nie zapominajmy o tym, żeby codziennie poświęcić na aktywność fizyczną chociaż 15 minut. Aczkolwiek udowodniono, że dopiero po półgodzinnym treningu zaczyna się proces spalania tkani tłuszczowej.

Wśród ćwiczeń na smukłe uda, powinno się w pierwszej kolejności zwrócić szczególną uwagę na systematyczne wykonywanie przysiadów. Należy mimo wszystko pamiętać o wyprostowanej sylwetce. Jest to niezwykle ważne. Przysiady można wykonywać zarówno w rozkroku, jak i również ze złączonymi kolanami. Przy złączonych kolanach, plecy powinny być lekko pochylone do przodu.

Idealny wpływ na Twoje uda będzie miało chodzenie po schodach, a także wspinanie się pod górkę. Oczywiście w tym momencie ruszają się nie tylko mięśnie ud, ale również mięśnie pośladków. Do innych aktywności sportowych możemy zaliczyć również pływanie, bieganie, jazdę na rowerze, a także jazdę na rolkach. Warto skupić się jednak szczególnie na jeździe na rolkach, a także bieganiu. Ponieważ przy tych czynnościach uda będą smukleć, a nie się rozbudowywać.

Na pewno doskonałym pomysłem będą wszelkiego rodzaju wymachy nóg. W tym celu możesz położyć się na boku z wyprostowanymi nogami. Nogę zewnętrzną unoś do góry, a także opuszczaj. Rób to rytmicznie. Na początku możesz wykonywać to ćwiczenie w dość wolnym tempie. Jednak jak dojdziesz do wprawy, to tempo możesz systematycznie zwiększać.

Wymachy nóg możesz wykonywać także z pozycji klęczącej. Oprzyj się rękoma o podłogę. Wtedy wykonuj wymachy nóg, tak aby każda z nich po kolei znalazła się w równoległej linii do ziemi. Wymachy wykonuj energicznie i w stałym rytmie. Inny sposób wymachów nóg z tej samej pozycji będzie polegał na skręcaniu zgiętej nogi w bok. Tak zgiętą nogę (z pozycji klęczącej) podnoś ale nie do tyłu tylko do boku. Nie zapominaj o zmianie nogi.

Efekty z pewnością będą bardzo widoczne, w chwili kiedy będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia systematycznie, a także w kilku seriach. Staraj się dokładać sobie co jakiś czas dodatkową serię, na przykład 15 powtórzeń konkretnego ćwiczenia. 

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha Ekspresowy trening brzucha to tzw. ABS. Są to ćwiczenia trwające od 8 do 15 minut, mające na celu bardzo intensywne kształtowanie mięśni brzucha i s
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u