Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zgrabne uda


Dodano: 07-03-2015 16:17
Popularność: 1005
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na zgrabne uda

Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystko co w ich mocy, żeby zadbać by ich uda były zgrabne i szczupłe.

A można tego dokonać nie tylko poprzez zbilansowaną dietę, ale również wykonywanie systematycznych ćwiczeń. Dlatego nie zapominajmy o tym, żeby codziennie poświęcić na aktywność fizyczną chociaż 15 minut. Aczkolwiek udowodniono, że dopiero po półgodzinnym treningu zaczyna się proces spalania tkani tłuszczowej.

Wśród ćwiczeń na smukłe uda, powinno się w pierwszej kolejności zwrócić szczególną uwagę na systematyczne wykonywanie przysiadów. Należy mimo wszystko pamiętać o wyprostowanej sylwetce. Jest to niezwykle ważne. Przysiady można wykonywać zarówno w rozkroku, jak i również ze złączonymi kolanami. Przy złączonych kolanach, plecy powinny być lekko pochylone do przodu.

Idealny wpływ na Twoje uda będzie miało chodzenie po schodach, a także wspinanie się pod górkę. Oczywiście w tym momencie ruszają się nie tylko mięśnie ud, ale również mięśnie pośladków. Do innych aktywności sportowych możemy zaliczyć również pływanie, bieganie, jazdę na rowerze, a także jazdę na rolkach. Warto skupić się jednak szczególnie na jeździe na rolkach, a także bieganiu. Ponieważ przy tych czynnościach uda będą smukleć, a nie się rozbudowywać.

Na pewno doskonałym pomysłem będą wszelkiego rodzaju wymachy nóg. W tym celu możesz położyć się na boku z wyprostowanymi nogami. Nogę zewnętrzną unoś do góry, a także opuszczaj. Rób to rytmicznie. Na początku możesz wykonywać to ćwiczenie w dość wolnym tempie. Jednak jak dojdziesz do wprawy, to tempo możesz systematycznie zwiększać.

Wymachy nóg możesz wykonywać także z pozycji klęczącej. Oprzyj się rękoma o podłogę. Wtedy wykonuj wymachy nóg, tak aby każda z nich po kolei znalazła się w równoległej linii do ziemi. Wymachy wykonuj energicznie i w stałym rytmie. Inny sposób wymachów nóg z tej samej pozycji będzie polegał na skręcaniu zgiętej nogi w bok. Tak zgiętą nogę (z pozycji klęczącej) podnoś ale nie do tyłu tylko do boku. Nie zapominaj o zmianie nogi.

Efekty z pewnością będą bardzo widoczne, w chwili kiedy będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia systematycznie, a także w kilku seriach. Staraj się dokładać sobie co jakiś czas dodatkową serię, na przykład 15 powtórzeń konkretnego ćwiczenia. 

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają je
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u