Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zgrabne uda


Dodano: 07-03-2015 16:17
Popularność: 2479
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na zgrabne uda

Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystko co w ich mocy, żeby zadbać by ich uda były zgrabne i szczupłe.

A można tego dokonać nie tylko poprzez zbilansowaną dietę, ale również wykonywanie systematycznych ćwiczeń. Dlatego nie zapominajmy o tym, żeby codziennie poświęcić na aktywność fizyczną chociaż 15 minut. Aczkolwiek udowodniono, że dopiero po półgodzinnym treningu zaczyna się proces spalania tkani tłuszczowej.

Wśród ćwiczeń na smukłe uda, powinno się w pierwszej kolejności zwrócić szczególną uwagę na systematyczne wykonywanie przysiadów. Należy mimo wszystko pamiętać o wyprostowanej sylwetce. Jest to niezwykle ważne. Przysiady można wykonywać zarówno w rozkroku, jak i również ze złączonymi kolanami. Przy złączonych kolanach, plecy powinny być lekko pochylone do przodu.

Idealny wpływ na Twoje uda będzie miało chodzenie po schodach, a także wspinanie się pod górkę. Oczywiście w tym momencie ruszają się nie tylko mięśnie ud, ale również mięśnie pośladków. Do innych aktywności sportowych możemy zaliczyć również pływanie, bieganie, jazdę na rowerze, a także jazdę na rolkach. Warto skupić się jednak szczególnie na jeździe na rolkach, a także bieganiu. Ponieważ przy tych czynnościach uda będą smukleć, a nie się rozbudowywać.

Na pewno doskonałym pomysłem będą wszelkiego rodzaju wymachy nóg. W tym celu możesz położyć się na boku z wyprostowanymi nogami. Nogę zewnętrzną unoś do góry, a także opuszczaj. Rób to rytmicznie. Na początku możesz wykonywać to ćwiczenie w dość wolnym tempie. Jednak jak dojdziesz do wprawy, to tempo możesz systematycznie zwiększać.

Wymachy nóg możesz wykonywać także z pozycji klęczącej. Oprzyj się rękoma o podłogę. Wtedy wykonuj wymachy nóg, tak aby każda z nich po kolei znalazła się w równoległej linii do ziemi. Wymachy wykonuj energicznie i w stałym rytmie. Inny sposób wymachów nóg z tej samej pozycji będzie polegał na skręcaniu zgiętej nogi w bok. Tak zgiętą nogę (z pozycji klęczącej) podnoś ale nie do tyłu tylko do boku. Nie zapominaj o zmianie nogi.

Efekty z pewnością będą bardzo widoczne, w chwili kiedy będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia systematycznie, a także w kilku seriach. Staraj się dokładać sobie co jakiś czas dodatkową serię, na przykład 15 powtórzeń konkretnego ćwiczenia. 

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży mu
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ć
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u