Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zgrabne biodra


Dodano: 07-04-2015 18:10
Popularność: 828
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, które działają na mięśnie skośne brzucha, a tym samym na biodra i obwód w pasie. Poniżej postaram się zaprezentować kilka z nich, które możesz wykonywać samodzielnie w domu.

  • Na początek polecę Ci urządzenie o nazwie twister, które można kupić już za 20 złotych. Jest to ruchoma platforma niewielkich rozmiarów, na której wystarczy stanąć stabilnie i wykonywać skręty tułowia. W trakcie ćwiczenia możesz dołączyć też prace rąk jak podczas marszu. Zaleca się wykonywanie 15 minut ćwiczeń na twisterze w ciągu dnia, by cieszyć się zgrabnymi biodrami i kilkoma centymetrami mniej w  pasie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyda Ci się niewielka, najlepiej gumowa piłka. Weź piłkę w ręce, połóż się na boku na macie i wyciągnij ręce za głową. Lekko nieś w górę złączone nogi. Wykonując skręty tułowia przenoś piłkę zza głowy między łydki, po czym znów bierz piłkę w dłonie i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Wykonując następne ćwiczenie zostań na boku na macie, ale odłóż piłkę. Oprzyj tułów na ugiętej ręce, drugą wyciągnij przed sobą. Nogi wyprostuj i oprzyj na macie. W takiej pozycji uginając i lekko prostując łokieć wykonuj unoszenia tułowia, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Staraj się wykonać 10 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem wpływającym na biodra są nożyce. Wykonuje się je w leżeniu na macie na plecach z nogami lekko uniesionymi w górze, wykonując ruch imitujący cięcie nożyczek. Staraj się wykonywać to ćwiczenie przez 30 sekund.
  • Kolejnym świetnym, ale jednocześnie bardzo prostym ćwiczeniem wyszczuplającym biodra jest kręcenie hula-hop. Wystarczy przez 5 do 10 minut dziennie ćwiczyć w ten sposób, by cieszyć się kilkoma centymetrami w pasie mniej. Na pewno warto spróbować.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu jakie zaproponuję zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji napnij mięśnie – jeśli masz siłę to możesz wykonać deskę. Warto jednak, byś podciągała jedno kolano do przeciwległego łokcia, to samo robiąc z drugą nogą. Ćwiczenie należy wykonywać w szybkim tempie. Staraj się ćwiczyć w ten sposób przez 30 sekund.

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 1
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u