Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zgrabne biodra


Dodano: 07-04-2015 18:10
Popularność: 2110
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, które działają na mięśnie skośne brzucha, a tym samym na biodra i obwód w pasie. Poniżej postaram się zaprezentować kilka z nich, które możesz wykonywać samodzielnie w domu.

  • Na początek polecę Ci urządzenie o nazwie twister, które można kupić już za 20 złotych. Jest to ruchoma platforma niewielkich rozmiarów, na której wystarczy stanąć stabilnie i wykonywać skręty tułowia. W trakcie ćwiczenia możesz dołączyć też prace rąk jak podczas marszu. Zaleca się wykonywanie 15 minut ćwiczeń na twisterze w ciągu dnia, by cieszyć się zgrabnymi biodrami i kilkoma centymetrami mniej w  pasie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyda Ci się niewielka, najlepiej gumowa piłka. Weź piłkę w ręce, połóż się na boku na macie i wyciągnij ręce za głową. Lekko nieś w górę złączone nogi. Wykonując skręty tułowia przenoś piłkę zza głowy między łydki, po czym znów bierz piłkę w dłonie i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Wykonując następne ćwiczenie zostań na boku na macie, ale odłóż piłkę. Oprzyj tułów na ugiętej ręce, drugą wyciągnij przed sobą. Nogi wyprostuj i oprzyj na macie. W takiej pozycji uginając i lekko prostując łokieć wykonuj unoszenia tułowia, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Staraj się wykonać 10 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem wpływającym na biodra są nożyce. Wykonuje się je w leżeniu na macie na plecach z nogami lekko uniesionymi w górze, wykonując ruch imitujący cięcie nożyczek. Staraj się wykonywać to ćwiczenie przez 30 sekund.
  • Kolejnym świetnym, ale jednocześnie bardzo prostym ćwiczeniem wyszczuplającym biodra jest kręcenie hula-hop. Wystarczy przez 5 do 10 minut dziennie ćwiczyć w ten sposób, by cieszyć się kilkoma centymetrami w pasie mniej. Na pewno warto spróbować.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu jakie zaproponuję zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji napnij mięśnie – jeśli masz siłę to możesz wykonać deskę. Warto jednak, byś podciągała jedno kolano do przeciwległego łokcia, to samo robiąc z drugą nogą. Ćwiczenie należy wykonywać w szybkim tempie. Staraj się ćwiczyć w ten sposób przez 30 sekund.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u