Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zgrabne biodra


Dodano: 07-04-2015 18:10
Popularność: 1557
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, które działają na mięśnie skośne brzucha, a tym samym na biodra i obwód w pasie. Poniżej postaram się zaprezentować kilka z nich, które możesz wykonywać samodzielnie w domu.

  • Na początek polecę Ci urządzenie o nazwie twister, które można kupić już za 20 złotych. Jest to ruchoma platforma niewielkich rozmiarów, na której wystarczy stanąć stabilnie i wykonywać skręty tułowia. W trakcie ćwiczenia możesz dołączyć też prace rąk jak podczas marszu. Zaleca się wykonywanie 15 minut ćwiczeń na twisterze w ciągu dnia, by cieszyć się zgrabnymi biodrami i kilkoma centymetrami mniej w  pasie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyda Ci się niewielka, najlepiej gumowa piłka. Weź piłkę w ręce, połóż się na boku na macie i wyciągnij ręce za głową. Lekko nieś w górę złączone nogi. Wykonując skręty tułowia przenoś piłkę zza głowy między łydki, po czym znów bierz piłkę w dłonie i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Wykonując następne ćwiczenie zostań na boku na macie, ale odłóż piłkę. Oprzyj tułów na ugiętej ręce, drugą wyciągnij przed sobą. Nogi wyprostuj i oprzyj na macie. W takiej pozycji uginając i lekko prostując łokieć wykonuj unoszenia tułowia, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Staraj się wykonać 10 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem wpływającym na biodra są nożyce. Wykonuje się je w leżeniu na macie na plecach z nogami lekko uniesionymi w górze, wykonując ruch imitujący cięcie nożyczek. Staraj się wykonywać to ćwiczenie przez 30 sekund.
  • Kolejnym świetnym, ale jednocześnie bardzo prostym ćwiczeniem wyszczuplającym biodra jest kręcenie hula-hop. Wystarczy przez 5 do 10 minut dziennie ćwiczyć w ten sposób, by cieszyć się kilkoma centymetrami w pasie mniej. Na pewno warto spróbować.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu jakie zaproponuję zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji napnij mięśnie – jeśli masz siłę to możesz wykonać deskę. Warto jednak, byś podciągała jedno kolano do przeciwległego łokcia, to samo robiąc z drugą nogą. Ćwiczenie należy wykonywać w szybkim tempie. Staraj się ćwiczyć w ten sposób przez 30 sekund.

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u