Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zgrabne biodra


Dodano: 07-04-2015 18:10
Popularność: 1211
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, które działają na mięśnie skośne brzucha, a tym samym na biodra i obwód w pasie. Poniżej postaram się zaprezentować kilka z nich, które możesz wykonywać samodzielnie w domu.

  • Na początek polecę Ci urządzenie o nazwie twister, które można kupić już za 20 złotych. Jest to ruchoma platforma niewielkich rozmiarów, na której wystarczy stanąć stabilnie i wykonywać skręty tułowia. W trakcie ćwiczenia możesz dołączyć też prace rąk jak podczas marszu. Zaleca się wykonywanie 15 minut ćwiczeń na twisterze w ciągu dnia, by cieszyć się zgrabnymi biodrami i kilkoma centymetrami mniej w  pasie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyda Ci się niewielka, najlepiej gumowa piłka. Weź piłkę w ręce, połóż się na boku na macie i wyciągnij ręce za głową. Lekko nieś w górę złączone nogi. Wykonując skręty tułowia przenoś piłkę zza głowy między łydki, po czym znów bierz piłkę w dłonie i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Wykonując następne ćwiczenie zostań na boku na macie, ale odłóż piłkę. Oprzyj tułów na ugiętej ręce, drugą wyciągnij przed sobą. Nogi wyprostuj i oprzyj na macie. W takiej pozycji uginając i lekko prostując łokieć wykonuj unoszenia tułowia, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Staraj się wykonać 10 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem wpływającym na biodra są nożyce. Wykonuje się je w leżeniu na macie na plecach z nogami lekko uniesionymi w górze, wykonując ruch imitujący cięcie nożyczek. Staraj się wykonywać to ćwiczenie przez 30 sekund.
  • Kolejnym świetnym, ale jednocześnie bardzo prostym ćwiczeniem wyszczuplającym biodra jest kręcenie hula-hop. Wystarczy przez 5 do 10 minut dziennie ćwiczyć w ten sposób, by cieszyć się kilkoma centymetrami w pasie mniej. Na pewno warto spróbować.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu jakie zaproponuję zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji napnij mięśnie – jeśli masz siłę to możesz wykonać deskę. Warto jednak, byś podciągała jedno kolano do przeciwległego łokcia, to samo robiąc z drugą nogą. Ćwiczenie należy wykonywać w szybkim tempie. Staraj się ćwiczyć w ten sposób przez 30 sekund.

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną sk&oacu
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u