Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zgrabne biodra


Dodano: 07-04-2015 18:10
Popularność: 787
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, które działają na mięśnie skośne brzucha, a tym samym na biodra i obwód w pasie. Poniżej postaram się zaprezentować kilka z nich, które możesz wykonywać samodzielnie w domu.

  • Na początek polecę Ci urządzenie o nazwie twister, które można kupić już za 20 złotych. Jest to ruchoma platforma niewielkich rozmiarów, na której wystarczy stanąć stabilnie i wykonywać skręty tułowia. W trakcie ćwiczenia możesz dołączyć też prace rąk jak podczas marszu. Zaleca się wykonywanie 15 minut ćwiczeń na twisterze w ciągu dnia, by cieszyć się zgrabnymi biodrami i kilkoma centymetrami mniej w  pasie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyda Ci się niewielka, najlepiej gumowa piłka. Weź piłkę w ręce, połóż się na boku na macie i wyciągnij ręce za głową. Lekko nieś w górę złączone nogi. Wykonując skręty tułowia przenoś piłkę zza głowy między łydki, po czym znów bierz piłkę w dłonie i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Wykonując następne ćwiczenie zostań na boku na macie, ale odłóż piłkę. Oprzyj tułów na ugiętej ręce, drugą wyciągnij przed sobą. Nogi wyprostuj i oprzyj na macie. W takiej pozycji uginając i lekko prostując łokieć wykonuj unoszenia tułowia, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Staraj się wykonać 10 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem wpływającym na biodra są nożyce. Wykonuje się je w leżeniu na macie na plecach z nogami lekko uniesionymi w górze, wykonując ruch imitujący cięcie nożyczek. Staraj się wykonywać to ćwiczenie przez 30 sekund.
  • Kolejnym świetnym, ale jednocześnie bardzo prostym ćwiczeniem wyszczuplającym biodra jest kręcenie hula-hop. Wystarczy przez 5 do 10 minut dziennie ćwiczyć w ten sposób, by cieszyć się kilkoma centymetrami w pasie mniej. Na pewno warto spróbować.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu jakie zaproponuję zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji napnij mięśnie – jeśli masz siłę to możesz wykonać deskę. Warto jednak, byś podciągała jedno kolano do przeciwległego łokcia, to samo robiąc z drugą nogą. Ćwiczenie należy wykonywać w szybkim tempie. Staraj się ćwiczyć w ten sposób przez 30 sekund.

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u