Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda


Dodano: 18-04-2015 08:35
Popularność: 2066
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by po pewnym czasie wykształcić mięśnie ud. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą nam modelować uda. Wystarczy nieco chęci i samozaparcia, by ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj ręce na biodrach. Nieco przechyl tułów w bok, trzymając jednak stabilną pozycje. Staraj się unosić nogę w bok 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź do leżenia na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce opuść wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unoś w górę wyprostowane nogi, po czym odkładaj je kilka centymetrów nad matę i znów unoś w górę. W sumie wykonuj uniesienia nóg 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w pozycji leżenia na plecach na macie i  unieś wyprostowane nogi w górę, po czym wykonuj nimi krążenia w powietrzu przez 30 sekund. Następnie przenoś złączone nogi raz w prawą, raz w lewą stronę 15 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, ugnij nogi w kolanach, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś biodra i pośladki w górę, wykonując nimi pulsowania przez minutę. Możesz odłożyć pośladki na matę dopiero gdy zakończysz ćwiczenie.
  • Kolejne ćwiczenie to tzw. nożyce wykonywane w leżeniu na plecach. Unieś nogi kilkanaście centymetrów nad matą i wykonuj nimi ruchy imitujące cięcie nożyczkami przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp. Unoś kolana do przeciwległego łokcia w szybkim tempie wykonując 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji wyjściowej i odkładaj na bok raz jedną, raz drugą nogę wykonując również 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie ćwiczeń proponuję wykonanie ćwiczenia zwanego deską, czyli plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, wyciągnij nogi do tyłu i oprzyj je o palce stóp. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, ud i pośladki, plecy mają pozostawać proste. W takiej pozycji, w pełnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to post
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy p
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u