Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda


Dodano: 18-04-2015 08:35
Popularność: 1176
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by po pewnym czasie wykształcić mięśnie ud. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą nam modelować uda. Wystarczy nieco chęci i samozaparcia, by ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj ręce na biodrach. Nieco przechyl tułów w bok, trzymając jednak stabilną pozycje. Staraj się unosić nogę w bok 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź do leżenia na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce opuść wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unoś w górę wyprostowane nogi, po czym odkładaj je kilka centymetrów nad matę i znów unoś w górę. W sumie wykonuj uniesienia nóg 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w pozycji leżenia na plecach na macie i  unieś wyprostowane nogi w górę, po czym wykonuj nimi krążenia w powietrzu przez 30 sekund. Następnie przenoś złączone nogi raz w prawą, raz w lewą stronę 15 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, ugnij nogi w kolanach, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś biodra i pośladki w górę, wykonując nimi pulsowania przez minutę. Możesz odłożyć pośladki na matę dopiero gdy zakończysz ćwiczenie.
  • Kolejne ćwiczenie to tzw. nożyce wykonywane w leżeniu na plecach. Unieś nogi kilkanaście centymetrów nad matą i wykonuj nimi ruchy imitujące cięcie nożyczkami przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp. Unoś kolana do przeciwległego łokcia w szybkim tempie wykonując 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji wyjściowej i odkładaj na bok raz jedną, raz drugą nogę wykonując również 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie ćwiczeń proponuję wykonanie ćwiczenia zwanego deską, czyli plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, wyciągnij nogi do tyłu i oprzyj je o palce stóp. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, ud i pośladki, plecy mają pozostawać proste. W takiej pozycji, w pełnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłus
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ć
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u