Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda


Dodano: 18-04-2015 08:35
Popularność: 2228
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by po pewnym czasie wykształcić mięśnie ud. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą nam modelować uda. Wystarczy nieco chęci i samozaparcia, by ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj ręce na biodrach. Nieco przechyl tułów w bok, trzymając jednak stabilną pozycje. Staraj się unosić nogę w bok 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź do leżenia na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce opuść wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unoś w górę wyprostowane nogi, po czym odkładaj je kilka centymetrów nad matę i znów unoś w górę. W sumie wykonuj uniesienia nóg 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w pozycji leżenia na plecach na macie i  unieś wyprostowane nogi w górę, po czym wykonuj nimi krążenia w powietrzu przez 30 sekund. Następnie przenoś złączone nogi raz w prawą, raz w lewą stronę 15 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, ugnij nogi w kolanach, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś biodra i pośladki w górę, wykonując nimi pulsowania przez minutę. Możesz odłożyć pośladki na matę dopiero gdy zakończysz ćwiczenie.
  • Kolejne ćwiczenie to tzw. nożyce wykonywane w leżeniu na plecach. Unieś nogi kilkanaście centymetrów nad matą i wykonuj nimi ruchy imitujące cięcie nożyczkami przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp. Unoś kolana do przeciwległego łokcia w szybkim tempie wykonując 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji wyjściowej i odkładaj na bok raz jedną, raz drugą nogę wykonując również 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie ćwiczeń proponuję wykonanie ćwiczenia zwanego deską, czyli plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, wyciągnij nogi do tyłu i oprzyj je o palce stóp. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, ud i pośladki, plecy mają pozostawać proste. W takiej pozycji, w pełnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają je
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u