Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda


Dodano: 18-04-2015 08:35
Popularność: 1109
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by po pewnym czasie wykształcić mięśnie ud. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą nam modelować uda. Wystarczy nieco chęci i samozaparcia, by ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj ręce na biodrach. Nieco przechyl tułów w bok, trzymając jednak stabilną pozycje. Staraj się unosić nogę w bok 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź do leżenia na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce opuść wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unoś w górę wyprostowane nogi, po czym odkładaj je kilka centymetrów nad matę i znów unoś w górę. W sumie wykonuj uniesienia nóg 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w pozycji leżenia na plecach na macie i  unieś wyprostowane nogi w górę, po czym wykonuj nimi krążenia w powietrzu przez 30 sekund. Następnie przenoś złączone nogi raz w prawą, raz w lewą stronę 15 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, ugnij nogi w kolanach, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś biodra i pośladki w górę, wykonując nimi pulsowania przez minutę. Możesz odłożyć pośladki na matę dopiero gdy zakończysz ćwiczenie.
  • Kolejne ćwiczenie to tzw. nożyce wykonywane w leżeniu na plecach. Unieś nogi kilkanaście centymetrów nad matą i wykonuj nimi ruchy imitujące cięcie nożyczkami przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp. Unoś kolana do przeciwległego łokcia w szybkim tempie wykonując 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji wyjściowej i odkładaj na bok raz jedną, raz drugą nogę wykonując również 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie ćwiczeń proponuję wykonanie ćwiczenia zwanego deską, czyli plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, wyciągnij nogi do tyłu i oprzyj je o palce stóp. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, ud i pośladki, plecy mają pozostawać proste. W takiej pozycji, w pełnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana Przy ćwiczeniach na kolana nie chodzi o to, by wzmocnić mięśnie nóg, ale o to, by poprawić stabilność, często też by wygrać z bólem kończyny. Jest wie
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u