Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wysportowane uda


Dodano: 12-04-2015 08:02
Popularność: 1452
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wysportowane uda

Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da się osiągnąć poprzez systematyczne ćwiczenia 3 razy w tygodniu lub co dzień przez 15-20 minut. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą na rozbudowanie ud.

  • Na uda bardzo dobrze działa ćwiczenie zwane wykrokami. Stań prosto, wyciągnij jedną nogę przed siebie i ugnij ją w kolanie, drugą wyciągnij w tył. W takiej pozycji pogłębiaj ugięcie nogi tylnej, opuszczając kolano w tył, w tym samym momencie noga z przodu ma spoczywać nieruchomo. Wykonujesz pogłębienie, po czym wracasz do pozycji wyjściowej, z początkowym ugięciem nóg. Jeśli przy ćwiczeniu weźmiesz w dłonie hantle o wadze 2-4 kilogramy, ćwiczenie będzie bardziej intensywne.
  • Kolejne ćwiczenie na uda wykonuje się na leżąco na macie. Połóż się na plecach, ręce opuść wzdłuż tułowia,  nogi wyprostuj. Podnoś obie złączone nogi w górę, po czym opuszczaj je, zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemię i znów unoś. Na zakończenie ćwiczenie unieś nogi w górę i wykonuj nimi lekkie krążenia w powietrzu.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie, unieś nogi w górę, wyprostuj i w takiej pozycji rozkładaj je na boki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę tak, by przód ciała oprzeć na wyprostowanych rękach, nogi mają być wyciągnięte w tył. W takiej pozycji przyciągaj raz jedno, raz drugie kolano do przeciwległej ręki. Pracują wyłącznie nogi, przód ciała jest nieruchomy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w powyższej pozycji wyjściowej, ale w tym ćwiczeniu chodzi o to by odkładać raz jedną, raz drugą nogę w bok – znów pracują wyłącznie nogi.
  • Możesz też spróbować lekkiego ćwiczenia – stań w lekkim rozkroku, oprzyj ciężar na jednej nodze, drugą wyciągaj w bok lekko przechylając ciało. Ćwiczenie będzie intensywniejsze, gdy nałożysz na łydki obciążenie.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci obowiązkowo skorzystać z ćwiczenia na suwnicy. Wystarczy, że oprzesz nogi wygodnie na platformie i będziesz odpychać się od niej unikając przeprostów. Skorzystaj również z ćwiczeń typowo na uda, jakim jest trenowanie na przywodzicielu i odwodzicielu, które polega na rozpychaniu nogami ramion maszyny, lub odwrotnie, na jej zbliżaniu do siebie za pomocą siły nóg.

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży mu
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni spos&o
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u