Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wysportowane uda


Dodano: 12-04-2015 08:02
Popularność: 1343
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wysportowane uda

Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da się osiągnąć poprzez systematyczne ćwiczenia 3 razy w tygodniu lub co dzień przez 15-20 minut. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą na rozbudowanie ud.

  • Na uda bardzo dobrze działa ćwiczenie zwane wykrokami. Stań prosto, wyciągnij jedną nogę przed siebie i ugnij ją w kolanie, drugą wyciągnij w tył. W takiej pozycji pogłębiaj ugięcie nogi tylnej, opuszczając kolano w tył, w tym samym momencie noga z przodu ma spoczywać nieruchomo. Wykonujesz pogłębienie, po czym wracasz do pozycji wyjściowej, z początkowym ugięciem nóg. Jeśli przy ćwiczeniu weźmiesz w dłonie hantle o wadze 2-4 kilogramy, ćwiczenie będzie bardziej intensywne.
  • Kolejne ćwiczenie na uda wykonuje się na leżąco na macie. Połóż się na plecach, ręce opuść wzdłuż tułowia,  nogi wyprostuj. Podnoś obie złączone nogi w górę, po czym opuszczaj je, zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemię i znów unoś. Na zakończenie ćwiczenie unieś nogi w górę i wykonuj nimi lekkie krążenia w powietrzu.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie, unieś nogi w górę, wyprostuj i w takiej pozycji rozkładaj je na boki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę tak, by przód ciała oprzeć na wyprostowanych rękach, nogi mają być wyciągnięte w tył. W takiej pozycji przyciągaj raz jedno, raz drugie kolano do przeciwległej ręki. Pracują wyłącznie nogi, przód ciała jest nieruchomy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w powyższej pozycji wyjściowej, ale w tym ćwiczeniu chodzi o to by odkładać raz jedną, raz drugą nogę w bok – znów pracują wyłącznie nogi.
  • Możesz też spróbować lekkiego ćwiczenia – stań w lekkim rozkroku, oprzyj ciężar na jednej nodze, drugą wyciągaj w bok lekko przechylając ciało. Ćwiczenie będzie intensywniejsze, gdy nałożysz na łydki obciążenie.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci obowiązkowo skorzystać z ćwiczenia na suwnicy. Wystarczy, że oprzesz nogi wygodnie na platformie i będziesz odpychać się od niej unikając przeprostów. Skorzystaj również z ćwiczeń typowo na uda, jakim jest trenowanie na przywodzicielu i odwodzicielu, które polega na rozpychaniu nogami ramion maszyny, lub odwrotnie, na jej zbliżaniu do siebie za pomocą siły nóg.

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży mu
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u