Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wysportowane uda


Dodano: 12-04-2015 08:02
Popularność: 1271
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wysportowane uda

Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da się osiągnąć poprzez systematyczne ćwiczenia 3 razy w tygodniu lub co dzień przez 15-20 minut. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą na rozbudowanie ud.

  • Na uda bardzo dobrze działa ćwiczenie zwane wykrokami. Stań prosto, wyciągnij jedną nogę przed siebie i ugnij ją w kolanie, drugą wyciągnij w tył. W takiej pozycji pogłębiaj ugięcie nogi tylnej, opuszczając kolano w tył, w tym samym momencie noga z przodu ma spoczywać nieruchomo. Wykonujesz pogłębienie, po czym wracasz do pozycji wyjściowej, z początkowym ugięciem nóg. Jeśli przy ćwiczeniu weźmiesz w dłonie hantle o wadze 2-4 kilogramy, ćwiczenie będzie bardziej intensywne.
  • Kolejne ćwiczenie na uda wykonuje się na leżąco na macie. Połóż się na plecach, ręce opuść wzdłuż tułowia,  nogi wyprostuj. Podnoś obie złączone nogi w górę, po czym opuszczaj je, zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemię i znów unoś. Na zakończenie ćwiczenie unieś nogi w górę i wykonuj nimi lekkie krążenia w powietrzu.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie, unieś nogi w górę, wyprostuj i w takiej pozycji rozkładaj je na boki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę tak, by przód ciała oprzeć na wyprostowanych rękach, nogi mają być wyciągnięte w tył. W takiej pozycji przyciągaj raz jedno, raz drugie kolano do przeciwległej ręki. Pracują wyłącznie nogi, przód ciała jest nieruchomy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w powyższej pozycji wyjściowej, ale w tym ćwiczeniu chodzi o to by odkładać raz jedną, raz drugą nogę w bok – znów pracują wyłącznie nogi.
  • Możesz też spróbować lekkiego ćwiczenia – stań w lekkim rozkroku, oprzyj ciężar na jednej nodze, drugą wyciągaj w bok lekko przechylając ciało. Ćwiczenie będzie intensywniejsze, gdy nałożysz na łydki obciążenie.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci obowiązkowo skorzystać z ćwiczenia na suwnicy. Wystarczy, że oprzesz nogi wygodnie na platformie i będziesz odpychać się od niej unikając przeprostów. Skorzystaj również z ćwiczeń typowo na uda, jakim jest trenowanie na przywodzicielu i odwodzicielu, które polega na rozpychaniu nogami ramion maszyny, lub odwrotnie, na jej zbliżaniu do siebie za pomocą siły nóg.

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw.
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie Płaskostopie jest zniekształceniem stopy, które polega na obniżeniu jej sklepień. Wiele osób cierpi na to schorzenie, nawet o tym nie wiedząc, bowiem
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u