Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wysportowane uda


Dodano: 12-04-2015 08:02
Popularność: 2663
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wysportowane uda

Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da się osiągnąć poprzez systematyczne ćwiczenia 3 razy w tygodniu lub co dzień przez 15-20 minut. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą na rozbudowanie ud.

  • Na uda bardzo dobrze działa ćwiczenie zwane wykrokami. Stań prosto, wyciągnij jedną nogę przed siebie i ugnij ją w kolanie, drugą wyciągnij w tył. W takiej pozycji pogłębiaj ugięcie nogi tylnej, opuszczając kolano w tył, w tym samym momencie noga z przodu ma spoczywać nieruchomo. Wykonujesz pogłębienie, po czym wracasz do pozycji wyjściowej, z początkowym ugięciem nóg. Jeśli przy ćwiczeniu weźmiesz w dłonie hantle o wadze 2-4 kilogramy, ćwiczenie będzie bardziej intensywne.
  • Kolejne ćwiczenie na uda wykonuje się na leżąco na macie. Połóż się na plecach, ręce opuść wzdłuż tułowia,  nogi wyprostuj. Podnoś obie złączone nogi w górę, po czym opuszczaj je, zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemię i znów unoś. Na zakończenie ćwiczenie unieś nogi w górę i wykonuj nimi lekkie krążenia w powietrzu.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie, unieś nogi w górę, wyprostuj i w takiej pozycji rozkładaj je na boki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę tak, by przód ciała oprzeć na wyprostowanych rękach, nogi mają być wyciągnięte w tył. W takiej pozycji przyciągaj raz jedno, raz drugie kolano do przeciwległej ręki. Pracują wyłącznie nogi, przód ciała jest nieruchomy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w powyższej pozycji wyjściowej, ale w tym ćwiczeniu chodzi o to by odkładać raz jedną, raz drugą nogę w bok – znów pracują wyłącznie nogi.
  • Możesz też spróbować lekkiego ćwiczenia – stań w lekkim rozkroku, oprzyj ciężar na jednej nodze, drugą wyciągaj w bok lekko przechylając ciało. Ćwiczenie będzie intensywniejsze, gdy nałożysz na łydki obciążenie.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci obowiązkowo skorzystać z ćwiczenia na suwnicy. Wystarczy, że oprzesz nogi wygodnie na platformie i będziesz odpychać się od niej unikając przeprostów. Skorzystaj również z ćwiczeń typowo na uda, jakim jest trenowanie na przywodzicielu i odwodzicielu, które polega na rozpychaniu nogami ramion maszyny, lub odwrotnie, na jej zbliżaniu do siebie za pomocą siły nóg.

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 1
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u