Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wysportowane łydki


Dodano: 12-04-2015 08:03
Popularność: 824
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojowego trzeba ćwiczyć nie tylko uda, ale też właśnie łydki. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pomogą nam w łatwy sposób kształtować mięśnie łydek. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni, ważne by ćwiczenia były wykonywane systematycznie i dokładnie, wtedy przyniosą efekty.

  • Pamiętaj, by przed ćwiczeniami zrobić 10 minutową rozgrzewkę na bieżni lub orbitreku. Warto wspomnieć, że na tych maszynach już w trakcie rozgrzewki zaczną ćwiczyć nasze łydki.
  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to skorzystaj z maszyny zwanej łydkownicą. Zazwyczaj stopy opiera się na platformie, którą trzeba przestawiać w dół, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Całe ćwiczenie wykonywane jest stopami, ale przy pracy aktywowane są mięśnie łydek.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo łatwe. Stań prosto, oprzyj ręce na biodrach lub opuść je luźno wzdłuż ciała i napinaj palce stóp, stając na nich. Wytrzymuj na palcach 5 sekund, opuszczaj nogi po czym znów je spinaj. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie działa na bardzo podobnej zasadzie, z  tym że zamiast na palcach, masz stawać na piętach. Również zatrzymaj ruch na 5 sekund w górze. Wykonaj 20 powtórzeń. Możesz też spróbować wykonywania na przemian stawania na piętach i na palcach.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź do każdej ręki hantle i staraj się w tej pozycji spinać na palcach z dodatkowym ciężarem ciała. Możesz też oprzeć na plecach sztangę. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie polega na tym, by podskakiwać w miejscu na palcach. Możesz użyć do tego skakanki, by wykonywać podskoki w szybkim tempie. Wystarczy podskakiwać przez około 2 minuty.
  • Stań prosto w bardzo lekkim rozkroku. Oprzyj ciężar ciała na jednej nodze, a drugą zegnij w kolanie i przyciągnij do pośladka. W takiej pozycji na jednej nodze wykonuj 10 spięć na palcach, po czym opuść nogę i wykonuj to samo ćwiczenie dla drugiej kończyny.
  • Możesz wykonywać też spięcia na palcach w pozycji siedzącej, tak by stopy były oparte o podłoże. Utrudnieniem ćwiczenia jest jedynie położenie na kolanach sztangi. Dzięki temu obciążenie nóg się zwiększy i tym samym mocniej będą pracować łydki. Wystarczy, że wykonasz 15 powtórzeń.

 

 

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha W trakcie ćwiczeń mięśni brzucha, często zaniedbywana jest partia mięśni skośnych, a przecież jest wiele ćwiczeń, które pomagają likwidow
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacut
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u