Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wysportowane łydki


Dodano: 12-04-2015 08:03
Popularność: 1880
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojowego trzeba ćwiczyć nie tylko uda, ale też właśnie łydki. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pomogą nam w łatwy sposób kształtować mięśnie łydek. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni, ważne by ćwiczenia były wykonywane systematycznie i dokładnie, wtedy przyniosą efekty.

  • Pamiętaj, by przed ćwiczeniami zrobić 10 minutową rozgrzewkę na bieżni lub orbitreku. Warto wspomnieć, że na tych maszynach już w trakcie rozgrzewki zaczną ćwiczyć nasze łydki.
  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to skorzystaj z maszyny zwanej łydkownicą. Zazwyczaj stopy opiera się na platformie, którą trzeba przestawiać w dół, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Całe ćwiczenie wykonywane jest stopami, ale przy pracy aktywowane są mięśnie łydek.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo łatwe. Stań prosto, oprzyj ręce na biodrach lub opuść je luźno wzdłuż ciała i napinaj palce stóp, stając na nich. Wytrzymuj na palcach 5 sekund, opuszczaj nogi po czym znów je spinaj. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie działa na bardzo podobnej zasadzie, z  tym że zamiast na palcach, masz stawać na piętach. Również zatrzymaj ruch na 5 sekund w górze. Wykonaj 20 powtórzeń. Możesz też spróbować wykonywania na przemian stawania na piętach i na palcach.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź do każdej ręki hantle i staraj się w tej pozycji spinać na palcach z dodatkowym ciężarem ciała. Możesz też oprzeć na plecach sztangę. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie polega na tym, by podskakiwać w miejscu na palcach. Możesz użyć do tego skakanki, by wykonywać podskoki w szybkim tempie. Wystarczy podskakiwać przez około 2 minuty.
  • Stań prosto w bardzo lekkim rozkroku. Oprzyj ciężar ciała na jednej nodze, a drugą zegnij w kolanie i przyciągnij do pośladka. W takiej pozycji na jednej nodze wykonuj 10 spięć na palcach, po czym opuść nogę i wykonuj to samo ćwiczenie dla drugiej kończyny.
  • Możesz wykonywać też spięcia na palcach w pozycji siedzącej, tak by stopy były oparte o podłoże. Utrudnieniem ćwiczenia jest jedynie położenie na kolanach sztangi. Dzięki temu obciążenie nóg się zwiększy i tym samym mocniej będą pracować łydki. Wystarczy, że wykonasz 15 powtórzeń.

 

 

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadm
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u