Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg


Dodano: 08-04-2015 15:03
Popularność: 958
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni sposób ćwiczyć, by cieszyć się zgrabnymi i ładnymi nogami. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na nogi. Wystarczy wykonywać je przez 15-20 minut dziennie, by zobaczyć efekty już po pierwszym miesiącu ćwiczeń.

Na ładne nogi składają się głównie dwie partie mięśni – ud oraz łydek. Warto ćwiczyć te partie osobno, ale w ramach jednego treningu.

Uda

  • Na uda świetnie działają przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, stopy skieruj nieco na zewnątrz, ugnij kolana i wykonuj przysiad schodząc pośladkami i biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Następnie wracaj do pozycji wyjściowej i znów wykonuj przysiad. Wykonaj 20 powtórzeń, a  przy ostatnim zatrzymaj ruch w dole i wykonuj pulsowania przez 15 sekund, by wzmocnić efekt ćwiczenia.
  • Połóż się na macie na plecach, nogi wyprostuj, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę, jednocześnie lub każdą osobno. Wykonaj 20 uniesień, a na koniec możesz unieść nogi jednocześnie w górę i wykonać nimi przez 20 sekund krążenia w powietrzu.
  • Dobre ćwiczenie na uda wykonuje się również w pozycji leżącej na plecach, z wyprostowanymi i uniesionymi w górę nogami. Polega na tym, by rozkładać nogi na boki przez około 30 sekund.
  • Ostatnie ćwiczenie na uda można wykonywać na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem, na którym wykonuje się skręty tułowia. Teoretycznie ma ćwiczyć brzuch, jednak jeśli w  trakcie ruchu ugniesz nogi to silnie pracować będą również uda i po części łydki.

Łydki

  • Na łydki przeznaczone jest banalne ćwiczenie, które każdy może wykonywać w domu. Wystarczy, że staniesz prosto i zaczniesz stawać na palcach, wracać do pozycji wyjściowej i stawać na piętach. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejnym ćwiczeniem, które kształtuje łydki są podskoki w miejscu. Możesz wykorzystać do treningu skakankę – ćwicz intensywnie i staraj się wykonywać ruch na palcach, wtedy najmocniej pracują łydki.
  • Na koniec polecam Ci ćwiczenie polegające na wschodzeniu na step lub ewentualnie na schody. Wchodzisz na stopień, następnie z niego schodzisz. Ćwiczenie silnie angażuje łydki, ale w trakcie intensywnego treningu poczujesz tez napięcie w rejonie ud. Staraj się wchodzić i schodzić ze schodów lub ze stepu przez minutę.

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłus
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u