Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg


Dodano: 08-04-2015 15:03
Popularność: 1332
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni sposób ćwiczyć, by cieszyć się zgrabnymi i ładnymi nogami. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na nogi. Wystarczy wykonywać je przez 15-20 minut dziennie, by zobaczyć efekty już po pierwszym miesiącu ćwiczeń.

Na ładne nogi składają się głównie dwie partie mięśni – ud oraz łydek. Warto ćwiczyć te partie osobno, ale w ramach jednego treningu.

Uda

  • Na uda świetnie działają przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, stopy skieruj nieco na zewnątrz, ugnij kolana i wykonuj przysiad schodząc pośladkami i biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Następnie wracaj do pozycji wyjściowej i znów wykonuj przysiad. Wykonaj 20 powtórzeń, a  przy ostatnim zatrzymaj ruch w dole i wykonuj pulsowania przez 15 sekund, by wzmocnić efekt ćwiczenia.
  • Połóż się na macie na plecach, nogi wyprostuj, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę, jednocześnie lub każdą osobno. Wykonaj 20 uniesień, a na koniec możesz unieść nogi jednocześnie w górę i wykonać nimi przez 20 sekund krążenia w powietrzu.
  • Dobre ćwiczenie na uda wykonuje się również w pozycji leżącej na plecach, z wyprostowanymi i uniesionymi w górę nogami. Polega na tym, by rozkładać nogi na boki przez około 30 sekund.
  • Ostatnie ćwiczenie na uda można wykonywać na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem, na którym wykonuje się skręty tułowia. Teoretycznie ma ćwiczyć brzuch, jednak jeśli w  trakcie ruchu ugniesz nogi to silnie pracować będą również uda i po części łydki.

Łydki

  • Na łydki przeznaczone jest banalne ćwiczenie, które każdy może wykonywać w domu. Wystarczy, że staniesz prosto i zaczniesz stawać na palcach, wracać do pozycji wyjściowej i stawać na piętach. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejnym ćwiczeniem, które kształtuje łydki są podskoki w miejscu. Możesz wykorzystać do treningu skakankę – ćwicz intensywnie i staraj się wykonywać ruch na palcach, wtedy najmocniej pracują łydki.
  • Na koniec polecam Ci ćwiczenie polegające na wschodzeniu na step lub ewentualnie na schody. Wchodzisz na stopień, następnie z niego schodzisz. Ćwiczenie silnie angażuje łydki, ale w trakcie intensywnego treningu poczujesz tez napięcie w rejonie ud. Staraj się wchodzić i schodzić ze schodów lub ze stepu przez minutę.

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadm
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u