Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg


Dodano: 08-04-2015 15:03
Popularność: 1067
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni sposób ćwiczyć, by cieszyć się zgrabnymi i ładnymi nogami. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na nogi. Wystarczy wykonywać je przez 15-20 minut dziennie, by zobaczyć efekty już po pierwszym miesiącu ćwiczeń.

Na ładne nogi składają się głównie dwie partie mięśni – ud oraz łydek. Warto ćwiczyć te partie osobno, ale w ramach jednego treningu.

Uda

  • Na uda świetnie działają przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, stopy skieruj nieco na zewnątrz, ugnij kolana i wykonuj przysiad schodząc pośladkami i biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Następnie wracaj do pozycji wyjściowej i znów wykonuj przysiad. Wykonaj 20 powtórzeń, a  przy ostatnim zatrzymaj ruch w dole i wykonuj pulsowania przez 15 sekund, by wzmocnić efekt ćwiczenia.
  • Połóż się na macie na plecach, nogi wyprostuj, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę, jednocześnie lub każdą osobno. Wykonaj 20 uniesień, a na koniec możesz unieść nogi jednocześnie w górę i wykonać nimi przez 20 sekund krążenia w powietrzu.
  • Dobre ćwiczenie na uda wykonuje się również w pozycji leżącej na plecach, z wyprostowanymi i uniesionymi w górę nogami. Polega na tym, by rozkładać nogi na boki przez około 30 sekund.
  • Ostatnie ćwiczenie na uda można wykonywać na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem, na którym wykonuje się skręty tułowia. Teoretycznie ma ćwiczyć brzuch, jednak jeśli w  trakcie ruchu ugniesz nogi to silnie pracować będą również uda i po części łydki.

Łydki

  • Na łydki przeznaczone jest banalne ćwiczenie, które każdy może wykonywać w domu. Wystarczy, że staniesz prosto i zaczniesz stawać na palcach, wracać do pozycji wyjściowej i stawać na piętach. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejnym ćwiczeniem, które kształtuje łydki są podskoki w miejscu. Możesz wykorzystać do treningu skakankę – ćwicz intensywnie i staraj się wykonywać ruch na palcach, wtedy najmocniej pracują łydki.
  • Na koniec polecam Ci ćwiczenie polegające na wschodzeniu na step lub ewentualnie na schody. Wchodzisz na stopień, następnie z niego schodzisz. Ćwiczenie silnie angażuje łydki, ale w trakcie intensywnego treningu poczujesz tez napięcie w rejonie ud. Staraj się wchodzić i schodzić ze schodów lub ze stepu przez minutę.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u