Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wypukły brzuch


Dodano: 17-04-2015 07:56
Popularność: 1192
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na wypukły brzuch

Jeśli masz wypukły brzuch to najpierw poznaj tego przyczynę. Może to wiązać się z problemami trawienia lub z nadwagą.  W pierwszym przypadku trzeba podjąć leczenie, w drugim najpierw zrzucić zbędne kilogramy i dopiero ćwiczyć brzuch. Poniżej zaprezentuje kilka ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni brzucha.

  • Na początek polecam Ci wykonywanie spięć brzucha. Połóż się na macie, nogi zegnij w kolanie, stopy oprzyj o podłoże. Ręce spleć za głową i wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko klatkę piersiową.  Wykonuj ćwiczenie 20 razy, po czym od nowa zacznij spięcia skręcając przy nich tułów do przeciwległego kolana. Wykonaj ćwiczenie również 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę, staraj się ćwiczyć 20 razy. Następnie zatrzymaj ruch w górze i wykonuj krążenia nogami w powietrzu przez 20 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie na brzuch to tzw. nożyce które wykonuje się w leżeniu na plecach, na macie. Nożyce wykonuje się unosząc nogi kilkanaście centymetrów nad ziemią. Staraj się ćwiczyć 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na macie, wyprostuj i unieś nogi nieco w górę, lekko odchyl tułów do tyłu. Wykonuj ćwiczenie polegające na tym, by prostować i uginać nogi przyciągając je do klatki i równocześnie odginać plecy nieco w tył. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj i unieś nogi w górę.  Pozostając w takiej pozycji unię klatkę piersiową nieco w górę i staraj się kierować palce rąk w stronę kostek nóg. Wykonuj pulsowania przez 20 sekund, po czym odpocznij a 10 sekund i powtórz to ćwiczenie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w obie dłonie ciężarki, połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi. Ręce wyciągnij za głowę. Podnoś jednocześnie jedną nogę i przeciwległą rękę trzymającą ciężarek. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie ćwiczeń wykonaj deskę. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji napnij maksymalnie mięśnie brzucha, nóg oraz pośladki, a plecy wyprostuj. Wytrzymaj w pełnym napięciu mięśni 30 sekund lub jeśli tylko dasz radę, przez minutę.

 

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u