Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wypukły brzuch


Dodano: 17-04-2015 07:56
Popularność: 1259
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na wypukły brzuch

Jeśli masz wypukły brzuch to najpierw poznaj tego przyczynę. Może to wiązać się z problemami trawienia lub z nadwagą.  W pierwszym przypadku trzeba podjąć leczenie, w drugim najpierw zrzucić zbędne kilogramy i dopiero ćwiczyć brzuch. Poniżej zaprezentuje kilka ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni brzucha.

  • Na początek polecam Ci wykonywanie spięć brzucha. Połóż się na macie, nogi zegnij w kolanie, stopy oprzyj o podłoże. Ręce spleć za głową i wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko klatkę piersiową.  Wykonuj ćwiczenie 20 razy, po czym od nowa zacznij spięcia skręcając przy nich tułów do przeciwległego kolana. Wykonaj ćwiczenie również 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę, staraj się ćwiczyć 20 razy. Następnie zatrzymaj ruch w górze i wykonuj krążenia nogami w powietrzu przez 20 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie na brzuch to tzw. nożyce które wykonuje się w leżeniu na plecach, na macie. Nożyce wykonuje się unosząc nogi kilkanaście centymetrów nad ziemią. Staraj się ćwiczyć 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na macie, wyprostuj i unieś nogi nieco w górę, lekko odchyl tułów do tyłu. Wykonuj ćwiczenie polegające na tym, by prostować i uginać nogi przyciągając je do klatki i równocześnie odginać plecy nieco w tył. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj i unieś nogi w górę.  Pozostając w takiej pozycji unię klatkę piersiową nieco w górę i staraj się kierować palce rąk w stronę kostek nóg. Wykonuj pulsowania przez 20 sekund, po czym odpocznij a 10 sekund i powtórz to ćwiczenie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w obie dłonie ciężarki, połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi. Ręce wyciągnij za głowę. Podnoś jednocześnie jedną nogę i przeciwległą rękę trzymającą ciężarek. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie ćwiczeń wykonaj deskę. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji napnij maksymalnie mięśnie brzucha, nóg oraz pośladki, a plecy wyprostuj. Wytrzymaj w pełnym napięciu mięśni 30 sekund lub jeśli tylko dasz radę, przez minutę.

 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u