Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud


Dodano: 07-03-2015 16:16
Popularność: 2661
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na celu poprawnie swojej sylwetki, a także zrzucenie kilku niepotrzebnych kilogramów. Na pewno ciężko się zmobilizować do jakiegokolwiek ruchu. Niestety pokus w dzisiejszym świecie jest naprawdę wiele. Ponieważ albo chcemy spędzać wolny czas przed komputerem, albo zalegamy a wygodnej kanapie przed telewizorem.

Może ćwiczenia, które potocznie nazywane były nożycami, nigdy nie należały do Twoich ulubionych. Jednak to właśnie one, wykonywane w pionie, a także w poziomie przyczyniają się do wysmuklenia i ujędrnienia wewnętrznej strony ud.

Kolejne ćwiczenie również możesz bez problemu wykonywać z pozycji leżącej. Do tego celu wyprostuj swoje nogi, a następnie podnieś obie nogi, tak aby tworzyły one względem ziemi niepełny kąt prosty. Następnie odchylaj na boki od siebie złączone stopy, tak jakby miał powstać szpagat w powietrzu. Wytrzymaj tak kilka sekund, po czym ponownie złącz stopy. Wykonaj całe ćwiczenie kilkanaście razy, bez opuszczania nóg na ziemię.

Nie zapominajmy o przysiadach, które możemy robić w dowolnej chwili. Nawet w chwili przerwy od pracy. Wykonywanie systematycznie przysiadów przyniesie wspaniałe efekty ujędrnienia ud, a także pośladków już po miesiącu ćwiczeń. Ponadto możemy liczyć również na to, że pomarańczowa skórka, która Tobie dokucza, zdecydowanie się zmniejszy.

Innym pomocnym ćwiczeniem są wymachy nóg z pozycji klęczącej. Uklęknij na karimacie, a następnie podeprzyj się dłońmi o ziemię. W ten sposób zyskasz równowagę. Jedną nogę zgiętą w kolanie energicznie wyrzucaj do tyłu, jednocześnie ją prostując. Po wymachu powracaj do zgiętej nogi w kolanie, jednocześnie dociągając nogę do klatki piersiowej. Ćwiczenie wykonaj około 15 razy, a następnie zmień nogę.

Z tej pozycji możesz wykonywać podobne ćwiczenie. Jedną nogę wyprostuj, tak aby znajdowała się w równoległej linii do karimaty. Następnie podnoś ją rytmicznie i wysoko do tyłu. Oczywiście dla równowagi, następnie należy zmienić nogę. 

Z pewnością przydana okazać się może piłka do Fitness. Na takiej piłce z łatwością możesz wykonywać przysiady. A także ćwiczenia polegające na prostowaniu i zginaniu nóg. Utrzymuj cały czas stopy na ziemi, jednocześnie pośladkami jakby turlając piłkę w tył i w przód. Takie ćwiczenie wymaga większej pracy mięśni ud.  

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw.
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia modelujące uda Ćwiczenia na modelowanie ud głównie są wykonywane przez panie, ale coraz częściej korzystają z nich również panowie. Nie są one trudne, wystarczy p
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u