Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud


Dodano: 07-03-2015 16:16
Popularność: 2119
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na celu poprawnie swojej sylwetki, a także zrzucenie kilku niepotrzebnych kilogramów. Na pewno ciężko się zmobilizować do jakiegokolwiek ruchu. Niestety pokus w dzisiejszym świecie jest naprawdę wiele. Ponieważ albo chcemy spędzać wolny czas przed komputerem, albo zalegamy a wygodnej kanapie przed telewizorem.

Może ćwiczenia, które potocznie nazywane były nożycami, nigdy nie należały do Twoich ulubionych. Jednak to właśnie one, wykonywane w pionie, a także w poziomie przyczyniają się do wysmuklenia i ujędrnienia wewnętrznej strony ud.

Kolejne ćwiczenie również możesz bez problemu wykonywać z pozycji leżącej. Do tego celu wyprostuj swoje nogi, a następnie podnieś obie nogi, tak aby tworzyły one względem ziemi niepełny kąt prosty. Następnie odchylaj na boki od siebie złączone stopy, tak jakby miał powstać szpagat w powietrzu. Wytrzymaj tak kilka sekund, po czym ponownie złącz stopy. Wykonaj całe ćwiczenie kilkanaście razy, bez opuszczania nóg na ziemię.

Nie zapominajmy o przysiadach, które możemy robić w dowolnej chwili. Nawet w chwili przerwy od pracy. Wykonywanie systematycznie przysiadów przyniesie wspaniałe efekty ujędrnienia ud, a także pośladków już po miesiącu ćwiczeń. Ponadto możemy liczyć również na to, że pomarańczowa skórka, która Tobie dokucza, zdecydowanie się zmniejszy.

Innym pomocnym ćwiczeniem są wymachy nóg z pozycji klęczącej. Uklęknij na karimacie, a następnie podeprzyj się dłońmi o ziemię. W ten sposób zyskasz równowagę. Jedną nogę zgiętą w kolanie energicznie wyrzucaj do tyłu, jednocześnie ją prostując. Po wymachu powracaj do zgiętej nogi w kolanie, jednocześnie dociągając nogę do klatki piersiowej. Ćwiczenie wykonaj około 15 razy, a następnie zmień nogę.

Z tej pozycji możesz wykonywać podobne ćwiczenie. Jedną nogę wyprostuj, tak aby znajdowała się w równoległej linii do karimaty. Następnie podnoś ją rytmicznie i wysoko do tyłu. Oczywiście dla równowagi, następnie należy zmienić nogę. 

Z pewnością przydana okazać się może piłka do Fitness. Na takiej piłce z łatwością możesz wykonywać przysiady. A także ćwiczenia polegające na prostowaniu i zginaniu nóg. Utrzymuj cały czas stopy na ziemi, jednocześnie pośladkami jakby turlając piłkę w tył i w przód. Takie ćwiczenie wymaga większej pracy mięśni ud.  

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u