Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud


Dodano: 07-03-2015 16:16
Popularność: 1602
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na celu poprawnie swojej sylwetki, a także zrzucenie kilku niepotrzebnych kilogramów. Na pewno ciężko się zmobilizować do jakiegokolwiek ruchu. Niestety pokus w dzisiejszym świecie jest naprawdę wiele. Ponieważ albo chcemy spędzać wolny czas przed komputerem, albo zalegamy a wygodnej kanapie przed telewizorem.

Może ćwiczenia, które potocznie nazywane były nożycami, nigdy nie należały do Twoich ulubionych. Jednak to właśnie one, wykonywane w pionie, a także w poziomie przyczyniają się do wysmuklenia i ujędrnienia wewnętrznej strony ud.

Kolejne ćwiczenie również możesz bez problemu wykonywać z pozycji leżącej. Do tego celu wyprostuj swoje nogi, a następnie podnieś obie nogi, tak aby tworzyły one względem ziemi niepełny kąt prosty. Następnie odchylaj na boki od siebie złączone stopy, tak jakby miał powstać szpagat w powietrzu. Wytrzymaj tak kilka sekund, po czym ponownie złącz stopy. Wykonaj całe ćwiczenie kilkanaście razy, bez opuszczania nóg na ziemię.

Nie zapominajmy o przysiadach, które możemy robić w dowolnej chwili. Nawet w chwili przerwy od pracy. Wykonywanie systematycznie przysiadów przyniesie wspaniałe efekty ujędrnienia ud, a także pośladków już po miesiącu ćwiczeń. Ponadto możemy liczyć również na to, że pomarańczowa skórka, która Tobie dokucza, zdecydowanie się zmniejszy.

Innym pomocnym ćwiczeniem są wymachy nóg z pozycji klęczącej. Uklęknij na karimacie, a następnie podeprzyj się dłońmi o ziemię. W ten sposób zyskasz równowagę. Jedną nogę zgiętą w kolanie energicznie wyrzucaj do tyłu, jednocześnie ją prostując. Po wymachu powracaj do zgiętej nogi w kolanie, jednocześnie dociągając nogę do klatki piersiowej. Ćwiczenie wykonaj około 15 razy, a następnie zmień nogę.

Z tej pozycji możesz wykonywać podobne ćwiczenie. Jedną nogę wyprostuj, tak aby znajdowała się w równoległej linii do karimaty. Następnie podnoś ją rytmicznie i wysoko do tyłu. Oczywiście dla równowagi, następnie należy zmienić nogę. 

Z pewnością przydana okazać się może piłka do Fitness. Na takiej piłce z łatwością możesz wykonywać przysiady. A także ćwiczenia polegające na prostowaniu i zginaniu nóg. Utrzymuj cały czas stopy na ziemi, jednocześnie pośladkami jakby turlając piłkę w tył i w przód. Takie ćwiczenie wymaga większej pracy mięśni ud.  

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u