Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wąską talię


Dodano: 14-04-2015 17:18
Popularność: 1119
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na wąską talię

Szczególnie kobiety zainteresowane są tym, by mieć wąską talię i szczupły brzuch. Na szczęście taki efekt da się osiągnąć wykonując odpowiednie ćwiczenia. Pamiętaj jednak, że aby zacząć modelować mięśnie, najpierw musisz zrzucić zbędne kilogramy np. ćwicząc na maszynach aerobowych. Jeśli już to zrobisz możesz zacząć ćwiczyć zgodnie z poniższymi zaleceniami. Wystarczy, że w ciągu dnia na ćwiczenia poświęcisz około 25 minut.

  • Zacznij ćwiczenia od skrętów tułowia wykonywanych na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem. Można kupić go nawet w markecie, a ceny zaczynają się od 20-30 złotych. Opierasz nogi na platformie, która dzięki temu że jest ruchoma, pozwala wykonywać skręty samym tułowiem. Zalecane jest ćwiczenie przez 10-15 minut dziennie, by zobaczyć efekty w postaci likwidacji tzw. boczków i spadek kilku centymetrów obwodu w pasie.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na boku na macie, oprzyj tułów na ręce, drugą ustaw przed sobą. Nogi wyciągnij na macie. W ćwiczeniu chodzi o to, by unosić tułów poprzez prostowanie łokcia – zatrzymaj ruch na 3 sekundy, po czym wróć do pozycji wyjściowej. W sumie wykonaj 10 uniesień tułowia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na boku na macie, przyda Ci się gumowa piłka. Złap piłkę w dłonie, które wyciągnij za głową, wyprostuj też nogi. Ćwiczenie polega na tym, by przenosić piłkę zza głowy między kolana, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, stopy oprzyj o podłogę. Wykonuj unoszenia klatki piersiowej poprzez spięcia brzucha. W trakcie ćwiczenia skręcaj łokcie do przeciwległego kolana, dzięki czemu aktywujesz do pracy mięśnie skośne brzucha. Wykonaj 20 spięć.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji staraj się sięgać rękami w stronę kostek nóg – prawą ręką do lewej nogi i na odwrót. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Świetnym ćwiczeniem na likwidację tzw. boczków i zwężenie talii jest kręcenie na biodrach hula – hop. Wykonuj to ćwiczenie przez około 2-3 minuty dziennie.
  • Na zakończenie ćwiczeń mogę zaproponować Ci minutowe kręcenie biodrami w pozycji stojącej. Będzie to łagodne zakończenie treningu, które aktywuje do ostatniego wysiłku mięśnie skośne brzucha i pozwoli Ci przy okazji rozluźnić mięśnie.

 

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłus
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u