Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wąską talię


Dodano: 14-04-2015 17:18
Popularność: 1038
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na wąską talię

Szczególnie kobiety zainteresowane są tym, by mieć wąską talię i szczupły brzuch. Na szczęście taki efekt da się osiągnąć wykonując odpowiednie ćwiczenia. Pamiętaj jednak, że aby zacząć modelować mięśnie, najpierw musisz zrzucić zbędne kilogramy np. ćwicząc na maszynach aerobowych. Jeśli już to zrobisz możesz zacząć ćwiczyć zgodnie z poniższymi zaleceniami. Wystarczy, że w ciągu dnia na ćwiczenia poświęcisz około 25 minut.

  • Zacznij ćwiczenia od skrętów tułowia wykonywanych na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem. Można kupić go nawet w markecie, a ceny zaczynają się od 20-30 złotych. Opierasz nogi na platformie, która dzięki temu że jest ruchoma, pozwala wykonywać skręty samym tułowiem. Zalecane jest ćwiczenie przez 10-15 minut dziennie, by zobaczyć efekty w postaci likwidacji tzw. boczków i spadek kilku centymetrów obwodu w pasie.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na boku na macie, oprzyj tułów na ręce, drugą ustaw przed sobą. Nogi wyciągnij na macie. W ćwiczeniu chodzi o to, by unosić tułów poprzez prostowanie łokcia – zatrzymaj ruch na 3 sekundy, po czym wróć do pozycji wyjściowej. W sumie wykonaj 10 uniesień tułowia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na boku na macie, przyda Ci się gumowa piłka. Złap piłkę w dłonie, które wyciągnij za głową, wyprostuj też nogi. Ćwiczenie polega na tym, by przenosić piłkę zza głowy między kolana, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, stopy oprzyj o podłogę. Wykonuj unoszenia klatki piersiowej poprzez spięcia brzucha. W trakcie ćwiczenia skręcaj łokcie do przeciwległego kolana, dzięki czemu aktywujesz do pracy mięśnie skośne brzucha. Wykonaj 20 spięć.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji staraj się sięgać rękami w stronę kostek nóg – prawą ręką do lewej nogi i na odwrót. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Świetnym ćwiczeniem na likwidację tzw. boczków i zwężenie talii jest kręcenie na biodrach hula – hop. Wykonuj to ćwiczenie przez około 2-3 minuty dziennie.
  • Na zakończenie ćwiczeń mogę zaproponować Ci minutowe kręcenie biodrami w pozycji stojącej. Będzie to łagodne zakończenie treningu, które aktywuje do ostatniego wysiłku mięśnie skośne brzucha i pozwoli Ci przy okazji rozluźnić mięśnie.

 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana Przy ćwiczeniach na kolana nie chodzi o to, by wzmocnić mięśnie nóg, ale o to, by poprawić stabilność, często też by wygrać z bólem kończyny. Jest wie
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u