Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wąską talię


Dodano: 14-04-2015 17:18
Popularność: 1878
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na wąską talię

Szczególnie kobiety zainteresowane są tym, by mieć wąską talię i szczupły brzuch. Na szczęście taki efekt da się osiągnąć wykonując odpowiednie ćwiczenia. Pamiętaj jednak, że aby zacząć modelować mięśnie, najpierw musisz zrzucić zbędne kilogramy np. ćwicząc na maszynach aerobowych. Jeśli już to zrobisz możesz zacząć ćwiczyć zgodnie z poniższymi zaleceniami. Wystarczy, że w ciągu dnia na ćwiczenia poświęcisz około 25 minut.

  • Zacznij ćwiczenia od skrętów tułowia wykonywanych na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem. Można kupić go nawet w markecie, a ceny zaczynają się od 20-30 złotych. Opierasz nogi na platformie, która dzięki temu że jest ruchoma, pozwala wykonywać skręty samym tułowiem. Zalecane jest ćwiczenie przez 10-15 minut dziennie, by zobaczyć efekty w postaci likwidacji tzw. boczków i spadek kilku centymetrów obwodu w pasie.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na boku na macie, oprzyj tułów na ręce, drugą ustaw przed sobą. Nogi wyciągnij na macie. W ćwiczeniu chodzi o to, by unosić tułów poprzez prostowanie łokcia – zatrzymaj ruch na 3 sekundy, po czym wróć do pozycji wyjściowej. W sumie wykonaj 10 uniesień tułowia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na boku na macie, przyda Ci się gumowa piłka. Złap piłkę w dłonie, które wyciągnij za głową, wyprostuj też nogi. Ćwiczenie polega na tym, by przenosić piłkę zza głowy między kolana, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, stopy oprzyj o podłogę. Wykonuj unoszenia klatki piersiowej poprzez spięcia brzucha. W trakcie ćwiczenia skręcaj łokcie do przeciwległego kolana, dzięki czemu aktywujesz do pracy mięśnie skośne brzucha. Wykonaj 20 spięć.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji staraj się sięgać rękami w stronę kostek nóg – prawą ręką do lewej nogi i na odwrót. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Świetnym ćwiczeniem na likwidację tzw. boczków i zwężenie talii jest kręcenie na biodrach hula – hop. Wykonuj to ćwiczenie przez około 2-3 minuty dziennie.
  • Na zakończenie ćwiczeń mogę zaproponować Ci minutowe kręcenie biodrami w pozycji stojącej. Będzie to łagodne zakończenie treningu, które aktywuje do ostatniego wysiłku mięśnie skośne brzucha i pozwoli Ci przy okazji rozluźnić mięśnie.

 

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u