Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wąską talię


Dodano: 14-04-2015 17:18
Popularność: 2080
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na wąską talię

Szczególnie kobiety zainteresowane są tym, by mieć wąską talię i szczupły brzuch. Na szczęście taki efekt da się osiągnąć wykonując odpowiednie ćwiczenia. Pamiętaj jednak, że aby zacząć modelować mięśnie, najpierw musisz zrzucić zbędne kilogramy np. ćwicząc na maszynach aerobowych. Jeśli już to zrobisz możesz zacząć ćwiczyć zgodnie z poniższymi zaleceniami. Wystarczy, że w ciągu dnia na ćwiczenia poświęcisz około 25 minut.

  • Zacznij ćwiczenia od skrętów tułowia wykonywanych na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem. Można kupić go nawet w markecie, a ceny zaczynają się od 20-30 złotych. Opierasz nogi na platformie, która dzięki temu że jest ruchoma, pozwala wykonywać skręty samym tułowiem. Zalecane jest ćwiczenie przez 10-15 minut dziennie, by zobaczyć efekty w postaci likwidacji tzw. boczków i spadek kilku centymetrów obwodu w pasie.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na boku na macie, oprzyj tułów na ręce, drugą ustaw przed sobą. Nogi wyciągnij na macie. W ćwiczeniu chodzi o to, by unosić tułów poprzez prostowanie łokcia – zatrzymaj ruch na 3 sekundy, po czym wróć do pozycji wyjściowej. W sumie wykonaj 10 uniesień tułowia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na boku na macie, przyda Ci się gumowa piłka. Złap piłkę w dłonie, które wyciągnij za głową, wyprostuj też nogi. Ćwiczenie polega na tym, by przenosić piłkę zza głowy między kolana, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, stopy oprzyj o podłogę. Wykonuj unoszenia klatki piersiowej poprzez spięcia brzucha. W trakcie ćwiczenia skręcaj łokcie do przeciwległego kolana, dzięki czemu aktywujesz do pracy mięśnie skośne brzucha. Wykonaj 20 spięć.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji staraj się sięgać rękami w stronę kostek nóg – prawą ręką do lewej nogi i na odwrót. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Świetnym ćwiczeniem na likwidację tzw. boczków i zwężenie talii jest kręcenie na biodrach hula – hop. Wykonuj to ćwiczenie przez około 2-3 minuty dziennie.
  • Na zakończenie ćwiczeń mogę zaproponować Ci minutowe kręcenie biodrami w pozycji stojącej. Będzie to łagodne zakończenie treningu, które aktywuje do ostatniego wysiłku mięśnie skośne brzucha i pozwoli Ci przy okazji rozluźnić mięśnie.

 

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha W trakcie ćwiczeń mięśni brzucha, często zaniedbywana jest partia mięśni skośnych, a przecież jest wiele ćwiczeń, które pomagają likwidow
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni spos&o
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u