Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na wąską talię


Dodano: 14-04-2015 17:18
Popularność: 971
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na wąską talię

Szczególnie kobiety zainteresowane są tym, by mieć wąską talię i szczupły brzuch. Na szczęście taki efekt da się osiągnąć wykonując odpowiednie ćwiczenia. Pamiętaj jednak, że aby zacząć modelować mięśnie, najpierw musisz zrzucić zbędne kilogramy np. ćwicząc na maszynach aerobowych. Jeśli już to zrobisz możesz zacząć ćwiczyć zgodnie z poniższymi zaleceniami. Wystarczy, że w ciągu dnia na ćwiczenia poświęcisz około 25 minut.

  • Zacznij ćwiczenia od skrętów tułowia wykonywanych na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem. Można kupić go nawet w markecie, a ceny zaczynają się od 20-30 złotych. Opierasz nogi na platformie, która dzięki temu że jest ruchoma, pozwala wykonywać skręty samym tułowiem. Zalecane jest ćwiczenie przez 10-15 minut dziennie, by zobaczyć efekty w postaci likwidacji tzw. boczków i spadek kilku centymetrów obwodu w pasie.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na boku na macie, oprzyj tułów na ręce, drugą ustaw przed sobą. Nogi wyciągnij na macie. W ćwiczeniu chodzi o to, by unosić tułów poprzez prostowanie łokcia – zatrzymaj ruch na 3 sekundy, po czym wróć do pozycji wyjściowej. W sumie wykonaj 10 uniesień tułowia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na boku na macie, przyda Ci się gumowa piłka. Złap piłkę w dłonie, które wyciągnij za głową, wyprostuj też nogi. Ćwiczenie polega na tym, by przenosić piłkę zza głowy między kolana, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, stopy oprzyj o podłogę. Wykonuj unoszenia klatki piersiowej poprzez spięcia brzucha. W trakcie ćwiczenia skręcaj łokcie do przeciwległego kolana, dzięki czemu aktywujesz do pracy mięśnie skośne brzucha. Wykonaj 20 spięć.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji staraj się sięgać rękami w stronę kostek nóg – prawą ręką do lewej nogi i na odwrót. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Świetnym ćwiczeniem na likwidację tzw. boczków i zwężenie talii jest kręcenie na biodrach hula – hop. Wykonuj to ćwiczenie przez około 2-3 minuty dziennie.
  • Na zakończenie ćwiczeń mogę zaproponować Ci minutowe kręcenie biodrami w pozycji stojącej. Będzie to łagodne zakończenie treningu, które aktywuje do ostatniego wysiłku mięśnie skośne brzucha i pozwoli Ci przy okazji rozluźnić mięśnie.

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

  Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po poro
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u