Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 2308
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pierwsze efekty ćwiczeń. Do ćwiczeń trzeba tylko nieco chęci, trening można odbywać w domu, można też ćwiczyć na siłowni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na kształtowanie pośladków.

  • Na pośladki bardzo dobrze działają przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, ugnij nieco kolana, zejdź pośladkami i biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan i wykonuj przysiad, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 takich przysiadów, a przy ostatnim z nich zatrzymaj ruch w dole i wykonuj 20 sekund pulsowań.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanach i oprzyj na macie. W takiej pozycji podnoś w bok nogę 20 razy i wykonaj to samo ćwiczenie dla drugiej nogi. Następnie wyprostuj jedną nogę i wykonuj nią unoszenia w powietrzu – znów wykonaj ćwiczenie 20 razy dla każdej nogi.
  • Zejdź na matę, połóż się na brzuchu, ręce skrzyżuj pod brodą. W takiej pozycji unoś w górę nogi – mogą być one złączone, możesz podnosić każdą pojedynczo, jak Ci wygodniej. Wykonaj 15 uniesień nóg.
  • Połóż się na macie na plecach, podłóż ręce pod pośladki, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji staraj się wypychać biodra w górę, unosząc je na kilka centymetrów. Staraj się wykonać to ćwiczenie 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie i oprzyj stopy płasko na ziemi. Podnieś biodra w górę i w takiej pozycji wykonuj nimi pulsowania lekko w górę i w dół. Wykonuj 20 pulsowań.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na boku, jedną nogę zegnij w kolanie i oprzyj na macie, drugą wyprostowaną trzymaj kilka centymetrów nad nią. Tułów oprzyj na rękach. W takiej pozycji unoś wyprostowaną nogę w górę, po czym odkładaj ją kilka centymetrów nad ugiętą nogę. Wykonaj 20 powtórzeń. Na koniec zmieniasz bok i nogę. Możesz w tym samym ćwiczeniu przyjąć identyczną pozycję i wykonywać krążenia nogą w powietrzu.
  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to polecam Ci skorzystanie z maszyny zwanej suwnicą – wystarczy odpychać się od platformy, na której opieramy stopy. W trakcie ćwiczenia silnie pracują mięśnie ud i pośladków. Wykonaj 15 powtórzeń dobierajac dla siebie odpowiednie obciążenie.

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacu
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, w związku z tym coraz więcej osób myśli o poprawieniu nie tylko swojej kondycji, ale ró
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u