Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 959
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pierwsze efekty ćwiczeń. Do ćwiczeń trzeba tylko nieco chęci, trening można odbywać w domu, można też ćwiczyć na siłowni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na kształtowanie pośladków.

  • Na pośladki bardzo dobrze działają przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, ugnij nieco kolana, zejdź pośladkami i biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan i wykonuj przysiad, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 takich przysiadów, a przy ostatnim z nich zatrzymaj ruch w dole i wykonuj 20 sekund pulsowań.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanach i oprzyj na macie. W takiej pozycji podnoś w bok nogę 20 razy i wykonaj to samo ćwiczenie dla drugiej nogi. Następnie wyprostuj jedną nogę i wykonuj nią unoszenia w powietrzu – znów wykonaj ćwiczenie 20 razy dla każdej nogi.
  • Zejdź na matę, połóż się na brzuchu, ręce skrzyżuj pod brodą. W takiej pozycji unoś w górę nogi – mogą być one złączone, możesz podnosić każdą pojedynczo, jak Ci wygodniej. Wykonaj 15 uniesień nóg.
  • Połóż się na macie na plecach, podłóż ręce pod pośladki, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji staraj się wypychać biodra w górę, unosząc je na kilka centymetrów. Staraj się wykonać to ćwiczenie 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie i oprzyj stopy płasko na ziemi. Podnieś biodra w górę i w takiej pozycji wykonuj nimi pulsowania lekko w górę i w dół. Wykonuj 20 pulsowań.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na boku, jedną nogę zegnij w kolanie i oprzyj na macie, drugą wyprostowaną trzymaj kilka centymetrów nad nią. Tułów oprzyj na rękach. W takiej pozycji unoś wyprostowaną nogę w górę, po czym odkładaj ją kilka centymetrów nad ugiętą nogę. Wykonaj 20 powtórzeń. Na koniec zmieniasz bok i nogę. Możesz w tym samym ćwiczeniu przyjąć identyczną pozycję i wykonywać krążenia nogą w powietrzu.
  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to polecam Ci skorzystanie z maszyny zwanej suwnicą – wystarczy odpychać się od platformy, na której opieramy stopy. W trakcie ćwiczenia silnie pracują mięśnie ud i pośladków. Wykonaj 15 powtórzeń dobierajac dla siebie odpowiednie obciążenie.

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch z Chodakowską Brzuch jest taką partią ciała, do której często przykładamy największą wagę podczas ćwiczeń. Szczególnie panie mają kłopot z brzuchem,
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ć
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u