Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha


Dodano: 18-04-2015 08:31
Popularność: 1677
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to postaraj się je zrzucić, inaczej ujędrnianie na nic się nie zda. Dopiero kiedy pozbędziesz się nadmiaru kilogramów możesz zacząć ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie– kilka ćwiczeń zaprezentuję poniżej. Dodatkowo wprowadź odpowiednia dietę i wykorzystaj kremy ujędrniające, co wzmocni końcowy efekt.

  • Na początek połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj płasko o ziemię. Ręce spleć za głową i wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco klatkę piersiową Wykonaj 20 powtórzeń, po czym znów wykonuj spięcia skręcając tułów do przeciwległego kolana. Również wykonuj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce opuść wzdłuż tułowia. W takiej pozycji zacznij unoszenia złączonych nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad matę i znów unoś. Wykonaj w sumie 15 powtórzeń.
  • Zostań w powyższej pozycji, unieś wyprostowane nogi w górę i wykonuj nimi przez 20 sekund krążenia w powietrzu. Możesz też uniesione nogi przekładać raz na jedną, raz na drugą stronę dotykając nimi podłogi. Cały czas trzymasz nogi w powietrzu, wykonaj 10 powtórzeń.
  • Dalej leż na plecach na macie, wyprostuj i unieś nogi w górę, wyciągnij przed siebie ręce. Wykonuj 20 powtórzeń ćwiczenia polegającego na sięganiu rękami w stronę kostek nóg. Możesz wykonywać ćwiczenie w formie kilkusekundowych pulsowań.
  • Pozostań w leżeniu na macie na plecach, weź do rąk lekkie hantle, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij za głową. W takiej pozycji unoś jednocześnie prawą nogę i lewą rękę z ciężarkiem, następnie wracaj do pozycji wyjściowej i unoś druga nogę i rękę jednocześnie. Wykonuj w sumie 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj na niej ręce, nogi wyciągnij w tył. W takiej pozycji staraj się przyciągać kolana do przeciwległych rąk, imitując ruch podobny jak w trakcie Biegu. Ćwicz intensywnie przez 30 sekund.
  • Na zakończenie zejdź na macie do podporu na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył, maksymalnie napnij mięśnie nóg, pośladków i brzucha. Plecy mają być proste. W takiej pozycji w maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarcz
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ć
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u