Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha


Dodano: 18-04-2015 08:31
Popularność: 1865
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to postaraj się je zrzucić, inaczej ujędrnianie na nic się nie zda. Dopiero kiedy pozbędziesz się nadmiaru kilogramów możesz zacząć ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie– kilka ćwiczeń zaprezentuję poniżej. Dodatkowo wprowadź odpowiednia dietę i wykorzystaj kremy ujędrniające, co wzmocni końcowy efekt.

  • Na początek połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj płasko o ziemię. Ręce spleć za głową i wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco klatkę piersiową Wykonaj 20 powtórzeń, po czym znów wykonuj spięcia skręcając tułów do przeciwległego kolana. Również wykonuj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce opuść wzdłuż tułowia. W takiej pozycji zacznij unoszenia złączonych nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad matę i znów unoś. Wykonaj w sumie 15 powtórzeń.
  • Zostań w powyższej pozycji, unieś wyprostowane nogi w górę i wykonuj nimi przez 20 sekund krążenia w powietrzu. Możesz też uniesione nogi przekładać raz na jedną, raz na drugą stronę dotykając nimi podłogi. Cały czas trzymasz nogi w powietrzu, wykonaj 10 powtórzeń.
  • Dalej leż na plecach na macie, wyprostuj i unieś nogi w górę, wyciągnij przed siebie ręce. Wykonuj 20 powtórzeń ćwiczenia polegającego na sięganiu rękami w stronę kostek nóg. Możesz wykonywać ćwiczenie w formie kilkusekundowych pulsowań.
  • Pozostań w leżeniu na macie na plecach, weź do rąk lekkie hantle, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij za głową. W takiej pozycji unoś jednocześnie prawą nogę i lewą rękę z ciężarkiem, następnie wracaj do pozycji wyjściowej i unoś druga nogę i rękę jednocześnie. Wykonuj w sumie 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj na niej ręce, nogi wyciągnij w tył. W takiej pozycji staraj się przyciągać kolana do przeciwległych rąk, imitując ruch podobny jak w trakcie Biegu. Ćwicz intensywnie przez 30 sekund.
  • Na zakończenie zejdź na macie do podporu na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył, maksymalnie napnij mięśnie nóg, pośladków i brzucha. Plecy mają być proste. W takiej pozycji w maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

Ćwiczenia na wąską talię

Ćwiczenia na wąską talię

Ćwiczenia na wąską talię Szczególnie kobiety zainteresowane są tym, by mieć wąską talię i szczupły brzuch. Na szczęście taki efekt da się osiągnąć wykonując odpowiednie ćw
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u