Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha


Dodano: 18-04-2015 08:31
Popularność: 1269
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to postaraj się je zrzucić, inaczej ujędrnianie na nic się nie zda. Dopiero kiedy pozbędziesz się nadmiaru kilogramów możesz zacząć ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie– kilka ćwiczeń zaprezentuję poniżej. Dodatkowo wprowadź odpowiednia dietę i wykorzystaj kremy ujędrniające, co wzmocni końcowy efekt.

  • Na początek połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj płasko o ziemię. Ręce spleć za głową i wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco klatkę piersiową Wykonaj 20 powtórzeń, po czym znów wykonuj spięcia skręcając tułów do przeciwległego kolana. Również wykonuj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce opuść wzdłuż tułowia. W takiej pozycji zacznij unoszenia złączonych nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad matę i znów unoś. Wykonaj w sumie 15 powtórzeń.
  • Zostań w powyższej pozycji, unieś wyprostowane nogi w górę i wykonuj nimi przez 20 sekund krążenia w powietrzu. Możesz też uniesione nogi przekładać raz na jedną, raz na drugą stronę dotykając nimi podłogi. Cały czas trzymasz nogi w powietrzu, wykonaj 10 powtórzeń.
  • Dalej leż na plecach na macie, wyprostuj i unieś nogi w górę, wyciągnij przed siebie ręce. Wykonuj 20 powtórzeń ćwiczenia polegającego na sięganiu rękami w stronę kostek nóg. Możesz wykonywać ćwiczenie w formie kilkusekundowych pulsowań.
  • Pozostań w leżeniu na macie na plecach, weź do rąk lekkie hantle, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij za głową. W takiej pozycji unoś jednocześnie prawą nogę i lewą rękę z ciężarkiem, następnie wracaj do pozycji wyjściowej i unoś druga nogę i rękę jednocześnie. Wykonuj w sumie 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj na niej ręce, nogi wyciągnij w tył. W takiej pozycji staraj się przyciągać kolana do przeciwległych rąk, imitując ruch podobny jak w trakcie Biegu. Ćwicz intensywnie przez 30 sekund.
  • Na zakończenie zejdź na macie do podporu na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył, maksymalnie napnij mięśnie nóg, pośladków i brzucha. Plecy mają być proste. W takiej pozycji w maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw.
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u