Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder


Dodano: 18-04-2015 08:32
Popularność: 1131
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Wiele pań marzy o jędrnych, szczupłych biodrach i wąskiej talii. Pamiętaj jednak, ze jeśli masz zbędne kilogramy to najpierw musisz je zrzucić, bowiem pod warstwą tkanki tłuszczowej mięśnie nie będą widoczne. Dopiero kiedy schudniesz, możesz walczyć o wąską talię. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które w tym pomogą.

  • Na początek polecam Ci zakup urządzenia zwanego twisterem. Jest to niewielka platforma na której stajesz i wykonujesz skręty tułowia. Twister można kupić nawet w markecie już za około 30 złotych. Wystarczy ćwiczyć przez 15 minut dziennie, by po kilku miesiącach zaobserwować spadek kilku centymetrów w pasie. Sprawdziłam to urządzenie i naprawdę działa.
  • Jeśli marzysz o wąskiej talii to zacznij ćwiczyć z hula – hop. Kręć obręcz na swoich biodrach przez 2-5 minut dziennie. Nie wymaga to wiele pracy, a efekty sama zauważysz po około 1-2 miesiącach stosowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj o ziemię. Dłonie spleć za głową i wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową. W trakcie spięcia skręcaj tułów w stronę przeciwległej nogi, ćwicząc mięśnie skośne. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj i unieś w górę nogi. W takiej pozycji staraj się sięgnąć w stronę kostek nóg, podciągając klatkę piersiową. Sięgamy prawą ręką w stronę lewej nogi i na odwrót, wykonując to ćwiczenie w 20 powtórzeniach.
  • Stań prosto, w lekkim rozkroku. Ręce zegnij w łokciach i przyciągnij do klatki piersiowej. W takiej pozycji wykonuj skręty tułowia maksymalnie w jeden, następnie w drugi bok. Wykonuj ćwiczenie w 20 powtórzeniach. Pamiętaj, że pracuje wyłącznie Twoja talia.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyciągniętych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji podciągaj kolano w stronę przeciwległej ręki, wykonując ćwiczenie 20 razy w szybkim tempie.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci ogólnorozwojowe ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył  oprzyj się na palcach stóp. Wyprostuj plecy i maksymalnie napnij mięśnie nóg, brzucha i pośladków. W takiej pozycji w napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Ćwiczenia na dolne partie brzucha Stwierdzenie dolne partie brzucha jest dość nieprecyzyjne – na brzuchu mamy mięsień prosty ciągnący się od chrząstek żebrowych aż po spojenie ło
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u