Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder


Dodano: 18-04-2015 08:32
Popularność: 1346
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Wiele pań marzy o jędrnych, szczupłych biodrach i wąskiej talii. Pamiętaj jednak, ze jeśli masz zbędne kilogramy to najpierw musisz je zrzucić, bowiem pod warstwą tkanki tłuszczowej mięśnie nie będą widoczne. Dopiero kiedy schudniesz, możesz walczyć o wąską talię. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które w tym pomogą.

  • Na początek polecam Ci zakup urządzenia zwanego twisterem. Jest to niewielka platforma na której stajesz i wykonujesz skręty tułowia. Twister można kupić nawet w markecie już za około 30 złotych. Wystarczy ćwiczyć przez 15 minut dziennie, by po kilku miesiącach zaobserwować spadek kilku centymetrów w pasie. Sprawdziłam to urządzenie i naprawdę działa.
  • Jeśli marzysz o wąskiej talii to zacznij ćwiczyć z hula – hop. Kręć obręcz na swoich biodrach przez 2-5 minut dziennie. Nie wymaga to wiele pracy, a efekty sama zauważysz po około 1-2 miesiącach stosowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj o ziemię. Dłonie spleć za głową i wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową. W trakcie spięcia skręcaj tułów w stronę przeciwległej nogi, ćwicząc mięśnie skośne. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj i unieś w górę nogi. W takiej pozycji staraj się sięgnąć w stronę kostek nóg, podciągając klatkę piersiową. Sięgamy prawą ręką w stronę lewej nogi i na odwrót, wykonując to ćwiczenie w 20 powtórzeniach.
  • Stań prosto, w lekkim rozkroku. Ręce zegnij w łokciach i przyciągnij do klatki piersiowej. W takiej pozycji wykonuj skręty tułowia maksymalnie w jeden, następnie w drugi bok. Wykonuj ćwiczenie w 20 powtórzeniach. Pamiętaj, że pracuje wyłącznie Twoja talia.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyciągniętych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji podciągaj kolano w stronę przeciwległej ręki, wykonując ćwiczenie 20 razy w szybkim tempie.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci ogólnorozwojowe ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył  oprzyj się na palcach stóp. Wyprostuj plecy i maksymalnie napnij mięśnie nóg, brzucha i pośladków. W takiej pozycji w napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę Oponką nazywa się potocznie nadmiar tkanki tłuszczowej na brzuchu. Nie jest łatwo się jej pozbyć, nawet najlepiej wyrzeźbiony kaloryfer zginie pod nadmiarem tłuszczu.
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u