Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder


Dodano: 18-04-2015 08:32
Popularność: 1412
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Wiele pań marzy o jędrnych, szczupłych biodrach i wąskiej talii. Pamiętaj jednak, ze jeśli masz zbędne kilogramy to najpierw musisz je zrzucić, bowiem pod warstwą tkanki tłuszczowej mięśnie nie będą widoczne. Dopiero kiedy schudniesz, możesz walczyć o wąską talię. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które w tym pomogą.

  • Na początek polecam Ci zakup urządzenia zwanego twisterem. Jest to niewielka platforma na której stajesz i wykonujesz skręty tułowia. Twister można kupić nawet w markecie już za około 30 złotych. Wystarczy ćwiczyć przez 15 minut dziennie, by po kilku miesiącach zaobserwować spadek kilku centymetrów w pasie. Sprawdziłam to urządzenie i naprawdę działa.
  • Jeśli marzysz o wąskiej talii to zacznij ćwiczyć z hula – hop. Kręć obręcz na swoich biodrach przez 2-5 minut dziennie. Nie wymaga to wiele pracy, a efekty sama zauważysz po około 1-2 miesiącach stosowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj o ziemię. Dłonie spleć za głową i wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową. W trakcie spięcia skręcaj tułów w stronę przeciwległej nogi, ćwicząc mięśnie skośne. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj i unieś w górę nogi. W takiej pozycji staraj się sięgnąć w stronę kostek nóg, podciągając klatkę piersiową. Sięgamy prawą ręką w stronę lewej nogi i na odwrót, wykonując to ćwiczenie w 20 powtórzeniach.
  • Stań prosto, w lekkim rozkroku. Ręce zegnij w łokciach i przyciągnij do klatki piersiowej. W takiej pozycji wykonuj skręty tułowia maksymalnie w jeden, następnie w drugi bok. Wykonuj ćwiczenie w 20 powtórzeniach. Pamiętaj, że pracuje wyłącznie Twoja talia.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyciągniętych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji podciągaj kolano w stronę przeciwległej ręki, wykonując ćwiczenie 20 razy w szybkim tempie.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci ogólnorozwojowe ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył  oprzyj się na palcach stóp. Wyprostuj plecy i maksymalnie napnij mięśnie nóg, brzucha i pośladków. W takiej pozycji w napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy p
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u