Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder


Dodano: 18-04-2015 08:32
Popularność: 1857
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Wiele pań marzy o jędrnych, szczupłych biodrach i wąskiej talii. Pamiętaj jednak, ze jeśli masz zbędne kilogramy to najpierw musisz je zrzucić, bowiem pod warstwą tkanki tłuszczowej mięśnie nie będą widoczne. Dopiero kiedy schudniesz, możesz walczyć o wąską talię. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które w tym pomogą.

  • Na początek polecam Ci zakup urządzenia zwanego twisterem. Jest to niewielka platforma na której stajesz i wykonujesz skręty tułowia. Twister można kupić nawet w markecie już za około 30 złotych. Wystarczy ćwiczyć przez 15 minut dziennie, by po kilku miesiącach zaobserwować spadek kilku centymetrów w pasie. Sprawdziłam to urządzenie i naprawdę działa.
  • Jeśli marzysz o wąskiej talii to zacznij ćwiczyć z hula – hop. Kręć obręcz na swoich biodrach przez 2-5 minut dziennie. Nie wymaga to wiele pracy, a efekty sama zauważysz po około 1-2 miesiącach stosowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj o ziemię. Dłonie spleć za głową i wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową. W trakcie spięcia skręcaj tułów w stronę przeciwległej nogi, ćwicząc mięśnie skośne. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj i unieś w górę nogi. W takiej pozycji staraj się sięgnąć w stronę kostek nóg, podciągając klatkę piersiową. Sięgamy prawą ręką w stronę lewej nogi i na odwrót, wykonując to ćwiczenie w 20 powtórzeniach.
  • Stań prosto, w lekkim rozkroku. Ręce zegnij w łokciach i przyciągnij do klatki piersiowej. W takiej pozycji wykonuj skręty tułowia maksymalnie w jeden, następnie w drugi bok. Wykonuj ćwiczenie w 20 powtórzeniach. Pamiętaj, że pracuje wyłącznie Twoja talia.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyciągniętych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji podciągaj kolano w stronę przeciwległej ręki, wykonując ćwiczenie 20 razy w szybkim tempie.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci ogólnorozwojowe ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył  oprzyj się na palcach stóp. Wyprostuj plecy i maksymalnie napnij mięśnie nóg, brzucha i pośladków. W takiej pozycji w napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu Każda kobieta dąży do tego, by mieć ładne i jędrne ciało. Szczególnie dużą uwagę zazwyczaj przykładamy do brzucha oraz ud, gdzie n
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki Mięsień brzuchaty łydki jest mięśniem dwugłowy, który odpowiednio ćwiczony wyraźnie zarysowuje się z tyłu naszych łydek. Jego nazwa bierz
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u