Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda w domu


Dodano: 03-04-2015 11:58
Popularność: 963
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na uda w domu

Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 minut dziennie na ćwiczenia i nieco samozaparcia, by wykonywać je systematycznie. Poniżej zaprezentuję prosty zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie ud, które pomagają walczyć z cellulitem.

  • Na początek polecam rozgrzewkę na urządzeniu zwanym twisterem. Składa się on z platformy, na której należy stanąć i wykonywać skręty tułowia. W wersji podstawowej ćwiczony jest brzuch, jednak jeśli w trakcie skrętów ugniesz nogi, zaczną pracować też uda. Im mocniej je ugniesz, tym lepszy będzie efekt. Ćwicz na twisterze przez minimum 5 minut dziennie.
  • Jeśli czujesz, że nieco się rozgrzałaś to przystąp do kolejnego ćwiczenia. Stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj dłonie o biodra. Bardzo lekko przechyl sylwetkę i w pozycji stojącej wykonuj unoszenia nóg w bok. Wykonaj 20 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Przy następnym ćwiczeniu zejdź do leżenia na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę, po czym opuszczaj je nad ziemię zatrzymując ruch kilka centymetrów nad nią. Wykonaj 20 uniesień. Na zakończenie ćwiczenia możesz unieść nogi i przez 15 sekund wykonywać nimi krążenia w powietrzu.
  • Zostań w leżeniu na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, wyprostuj i unieś w górę nogi. W takiej pozycji wykonuj nimi tzw. nożyce. Staraj się wytrzymać przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu nieco zmień pozycję, oprzyj się na macie na rękach, nogi wyciągnij w tył. W takiej pozycji przyciągaj w stronę klatki piersiowej kolana robiąc podskoki nad ziemią. Ćwicz przez 30 sekund. Następnie przyciągaj do przeciwległej ręki kolana, wykonując ruch w szybkim tempie. Również staraj się wytrzymać 30 sekund. Na zakończenie ćwiczeń w tej pozycji wróć do pozycji wyjściowej, odkładaj raz jedną, raz drugą nogę na bok po czym wracaj nimi do środka. Ćwicz 20 razy.
  • Na zakończenie treningu polecam ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę i oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyprostuj w tył. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, nóg i pośladków, plecy trzymaj prosto. W największym napięciu mięśni wytrzymaj przez 30 sekund lub co lepsze, przez minutę.

 

 

 

 

 

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha Ekspresowy trening brzucha to tzw. ABS. Są to ćwiczenia trwające od 8 do 15 minut, mające na celu bardzo intensywne kształtowanie mięśni brzucha i s
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u