Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda w domu


Dodano: 03-04-2015 11:58
Popularność: 1324
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na uda w domu

Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 minut dziennie na ćwiczenia i nieco samozaparcia, by wykonywać je systematycznie. Poniżej zaprezentuję prosty zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie ud, które pomagają walczyć z cellulitem.

  • Na początek polecam rozgrzewkę na urządzeniu zwanym twisterem. Składa się on z platformy, na której należy stanąć i wykonywać skręty tułowia. W wersji podstawowej ćwiczony jest brzuch, jednak jeśli w trakcie skrętów ugniesz nogi, zaczną pracować też uda. Im mocniej je ugniesz, tym lepszy będzie efekt. Ćwicz na twisterze przez minimum 5 minut dziennie.
  • Jeśli czujesz, że nieco się rozgrzałaś to przystąp do kolejnego ćwiczenia. Stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj dłonie o biodra. Bardzo lekko przechyl sylwetkę i w pozycji stojącej wykonuj unoszenia nóg w bok. Wykonaj 20 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Przy następnym ćwiczeniu zejdź do leżenia na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę, po czym opuszczaj je nad ziemię zatrzymując ruch kilka centymetrów nad nią. Wykonaj 20 uniesień. Na zakończenie ćwiczenia możesz unieść nogi i przez 15 sekund wykonywać nimi krążenia w powietrzu.
  • Zostań w leżeniu na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, wyprostuj i unieś w górę nogi. W takiej pozycji wykonuj nimi tzw. nożyce. Staraj się wytrzymać przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu nieco zmień pozycję, oprzyj się na macie na rękach, nogi wyciągnij w tył. W takiej pozycji przyciągaj w stronę klatki piersiowej kolana robiąc podskoki nad ziemią. Ćwicz przez 30 sekund. Następnie przyciągaj do przeciwległej ręki kolana, wykonując ruch w szybkim tempie. Również staraj się wytrzymać 30 sekund. Na zakończenie ćwiczeń w tej pozycji wróć do pozycji wyjściowej, odkładaj raz jedną, raz drugą nogę na bok po czym wracaj nimi do środka. Ćwicz 20 razy.
  • Na zakończenie treningu polecam ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę i oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyprostuj w tył. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, nóg i pośladków, plecy trzymaj prosto. W największym napięciu mięśni wytrzymaj przez 30 sekund lub co lepsze, przez minutę.

 

 

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u