Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch


Dodano: 07-03-2015 16:16
Popularność: 1056
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki

W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczność – według mnie najlepiej podjąć ćwiczenia 3 razy w tygodniu, dając organizmowi 1-2 dni przerwy na regenerację. Na te trzy partie ciała polecam zajęcia fitness typu ABT lub BPU, a także Step – na zajęcia chodzą nie tylko kobiety, ale coraz częściej także mężczyźni.

Na zajęciach fitness typu ABT lub BPU pod okiem instruktora możesz samodzielnie wykonywać różne figury, z obciążeniami typu hantle lub kettle. Możesz też spróbować następujących ćwiczeń w domu.

1. Uda – Jest wiele dobrych ćwiczeń modelujących uda. Możesz spróbować takiego zestawu – stań w rozkroku, prawą nogę lekko zegnij w kolanie, oprzyj na niej rękę. Lewa noga ma być wyprostowana. Wytrzymaj 5 do 10 sekund opierając ciężar na jednej z nóg po czym zrób to samo na drugiej nodze. Ćwiczenie możesz powtórzyć 3 razy. Kolejnym ćwiczeniem jest położenie się na macie, kolana unosimy ponad matę i złączamy je, a następnie wypychamy biodra w górę. Zrób 20 takich wypchnięć bioder, przy czym plecy mają zostać „przyklejone” do ziemi tak by nie nadwyrężać kręgosłupa. Przy tym ćwiczeniu pracują nie tylko uda, ale również pośladki.

2. Brzuch – Według mnie najprostszą metodą na modelowanie mięśni brzucha są spięcia, zastępujące tradycyjne brzuszki, które nadwyrężają kręgosłup. Kładziemy się na macie na plecach, unosimy kolana, a dłonie trzymamy przy skroniach. Łokcie mają być szeroko rozpostarte. Unosimy lekko tułów za pomocą spięć mięśni brzucha, po czym opuszczamy ciało. Przy tym ćwiczeniu trzeba zsynchronizować swój oddech – w trakcie unoszenia ciała robimy wdech, przy opuszczaniu pleców na metę – wydech. Możesz w taki sam sposób robić spięcia, ale dodać do nich lekkie skręty ciała, w wyniku czego pracują mięśnie skośne brzucha.

3. Pośladki – Bardzo dobrym ćwiczeniem na mięśnie pośladków jest przyjęcie następującej pozycji – opieramy ręce na ziemi oraz kolana lądując „na czworaka”. Wykonujemy unoszenie nóg w bok i w ten sposób ćwiczymy kilka razy wyraźnie czując pracę mięśni. Ćwiczymy oczywiście obustronnie, po np. 15 powtórzeniach prawej nogi przechodzimy d takiego samego ćwiczenia lewej nogi. Dobrym ćwiczeniem na pośladki są też przysiady w czasie których schodzimy nie niżej niż kiedy kolana względem podłoża stworzą kąt prosty i wysuną się na zewnątrz. Dla lepszych efektów można na barki założyć obciążenie.

Podobnych ćwiczeń jest wiele, warto jednak zacząć od prostych zestawów i w miarę upływ czasu można zwiększać ilość powtórzeń. Na siłowni znajdziemy maszyny, które pozwolą ćwiczyć brzuch, pośladki czy uda, ale trzeba pamiętać, że zawsze należy ćwiczyć wszystkie partie mięśni ciała – rozwijamy mięśnie równomiernie. Po ćwiczeniach niezbędna jest też odpowiednia dieta bogata w białko i chociaż jeden dzień odpoczynku dla regeneracji.

 

 

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę Oponką nazywa się potocznie nadmiar tkanki tłuszczowej na brzuchu. Nie jest łatwo się jej pozbyć, nawet najlepiej wyrzeźbiony kaloryfer zginie pod nadmiarem tłuszczu.
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki W przypadku kobiet szczupłe łydki nie są powodem do niepokoju, ale spędza to sen z powiek u mężczyzn. U panów chude, damskie łydki wyglądają nieestetyczn
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u