Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda i pośladki


Dodano: 07-03-2015 16:15
Popularność: 976
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki i uda

Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przynieść wspaniałe efekty pod postacią ujędrnienia tych partii. Jeśli nie masz samozaparcia do ćwiczeń to zapisz się na zajęcia typu ABT lub BPU, które skupiają się na modelowaniu ud, pośladków i brzucha. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które ujędrniają te partie ciała.

  • Idealnym ćwiczeniem na pośladki i uda są przysiady. Stań w lekkim rozkroku i skieruj stopy do zewnątrz, następnie zrób przysiad. Biodra powinny kierować się lekko w tył, nie niżej niż na wysokość ugiętych kolan. Chwile przytrzymujesz przysiad i wracasz do pozycji wyjściowej. Zrób 20 takich ćwiczeń.
  • Możesz zmodyfikować przysiady – zamiast wychodzić do pozycji wyjściowej możesz dodać do ćwiczenia unoszenie nogi – robisz przysiad, wstajesz, unosisz nogę w tył i znów wracasz do przysiadu. Musisz wykonywać takie ćwiczenie dla każdej nogi. Jest ono nieco bardziej meczące, ale o wiele skuteczniejsze.
  • Połóż się na macie i przyjmij pozycję klęczącą – oprzyj przód ciała na rękach, tył na ugiętych kolanach. Rozpocznij unoszenia nogi w bok, do momentu aż poczujesz napięcie pośladków. Zrób 20 podniesień dla każdej nogi. Następnie wróć do pozycji wyjściowej, zatrzymaj na macie jedną nogę ugiętą w kolanie, drugą wyciągnij prosto i staraj się nieco unosić ją w górę. Podobnie i to ćwiczenie wykonuj dla każdej nogi po 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, ugnij nogi w kolanie i złącz stopy na ziemi. Napnij brzuch i wykonuj wypchnięcia bioder w górę, najlepiej gdybyś nimi pulsowała lekko w górę, lekko w dół. Nie możesz jednak odkładać pośladków i bioder na matę aż do zakończenia ćwiczenia. Spróbuj wykonywać ćwiczenie 20 razy.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które mogę zaproponować jest step. Możesz skorzystać z podestu lub ze schodów. Oprzyj lewą nogą ugiętą w kolanie na stepie, prawa zostaje na ziemi. Siłą lewej nogi dźwigasz ciało tak by znaleźć się na stepie, jednak prawa noga ma nie dotknąć powierzchnie stepu – wchodzisz i rytmicznie wracasz na ziemię. Wykonuj ćwiczenie 20 razy zmieniając przy tym nogę.

Wystarczy 15 do 20 minut ćwiczeń dziennie, by ujędrnić swoje pośladki i uda. Ćwiczenia są proste i można wykonywać je w domu bez użycia dodatkowych akcesoriów. Każde z powyższych ćwiczeń działa zarówno na mięśnie ud jak i pośladków.

 

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i mo
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na koślawe kolana Koślawe kolana są schorzeniem, które może występować u dzieci. Objawia się tym, że nogi układane są w literę X, a dziecko chodzi chwiejnym, niepewnym
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u