Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda i pośladki


Dodano: 07-03-2015 16:15
Popularność: 1597
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki i uda

Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przynieść wspaniałe efekty pod postacią ujędrnienia tych partii. Jeśli nie masz samozaparcia do ćwiczeń to zapisz się na zajęcia typu ABT lub BPU, które skupiają się na modelowaniu ud, pośladków i brzucha. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które ujędrniają te partie ciała.

  • Idealnym ćwiczeniem na pośladki i uda są przysiady. Stań w lekkim rozkroku i skieruj stopy do zewnątrz, następnie zrób przysiad. Biodra powinny kierować się lekko w tył, nie niżej niż na wysokość ugiętych kolan. Chwile przytrzymujesz przysiad i wracasz do pozycji wyjściowej. Zrób 20 takich ćwiczeń.
  • Możesz zmodyfikować przysiady – zamiast wychodzić do pozycji wyjściowej możesz dodać do ćwiczenia unoszenie nogi – robisz przysiad, wstajesz, unosisz nogę w tył i znów wracasz do przysiadu. Musisz wykonywać takie ćwiczenie dla każdej nogi. Jest ono nieco bardziej meczące, ale o wiele skuteczniejsze.
  • Połóż się na macie i przyjmij pozycję klęczącą – oprzyj przód ciała na rękach, tył na ugiętych kolanach. Rozpocznij unoszenia nogi w bok, do momentu aż poczujesz napięcie pośladków. Zrób 20 podniesień dla każdej nogi. Następnie wróć do pozycji wyjściowej, zatrzymaj na macie jedną nogę ugiętą w kolanie, drugą wyciągnij prosto i staraj się nieco unosić ją w górę. Podobnie i to ćwiczenie wykonuj dla każdej nogi po 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, ugnij nogi w kolanie i złącz stopy na ziemi. Napnij brzuch i wykonuj wypchnięcia bioder w górę, najlepiej gdybyś nimi pulsowała lekko w górę, lekko w dół. Nie możesz jednak odkładać pośladków i bioder na matę aż do zakończenia ćwiczenia. Spróbuj wykonywać ćwiczenie 20 razy.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które mogę zaproponować jest step. Możesz skorzystać z podestu lub ze schodów. Oprzyj lewą nogą ugiętą w kolanie na stepie, prawa zostaje na ziemi. Siłą lewej nogi dźwigasz ciało tak by znaleźć się na stepie, jednak prawa noga ma nie dotknąć powierzchnie stepu – wchodzisz i rytmicznie wracasz na ziemię. Wykonuj ćwiczenie 20 razy zmieniając przy tym nogę.

Wystarczy 15 do 20 minut ćwiczeń dziennie, by ujędrnić swoje pośladki i uda. Ćwiczenia są proste i można wykonywać je w domu bez użycia dodatkowych akcesoriów. Każde z powyższych ćwiczeń działa zarówno na mięśnie ud jak i pośladków.

 

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u