Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda i brzuch


Dodano: 07-03-2015 16:16
Popularność: 2370
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu może zapisać się na zajęcia fitness typu BPU czy ABT, które skutecznie działa na wyżej wymienione partie mięśniowe. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą na ujędrnienie ud i spłaszczenie brzucha w domu.

  • Zarówno na uda, brzuch jak i pośladki działa ćwiczenie polegające na wypychaniu bioder z pozycji leżącej na macie. Połóż się na plecach, nogi ugnij w kolanie, stopy złącz na ziemi. Podnieś biodra w górę i przez 30 sekund wykonuj pulsowanie w dół i w górę, jednak nie odkładaj bioder i pośladków na ziemię aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Na brzuch i uda świetnie wpływa kolejne proste ćwiczenie. Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Siłą mięśni nóg i brzucha unoś złączone nogi w górę, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj unoszenia. Spróbuj unieść nogi 20-30 razy. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt ciężkie, spróbuj unosić nogi pojedynczo.
  • Połóż się na plecach na macie, ugnij kolana, skieruj dłonie do skroni, ugnij łokcie. Wykonuj spięcia – lekko dźwigaj klatkę piersiowa w górę wyłącznie siłą mięśni brzucha i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • O ile tradycyjne spięcia wpływają korzystnie na sam brzuch, możesz je zmodyfikować tak, by działały również na mięśnie ud. Połóż się na plecach, jedną nogę zegnij w kolanie i unieś do góry, drugą wyciągnij kilka centymetrów nad ziemią. Dłonie oprzyj o skronie, łokcie wyciągnij na boki. Wykonuj spięcia wraz ze skrętami ciała – prawy łokieć ciągnij do ugiętej lewej nogi, wracaj do pozycji wyjściowej, zmieniaj nogę i ciągnij do drugiej przeciwległy łokieć.
  • Połóż się na macie na plecach, ręce opuść luźno przy ciele, nogi podnieś do góry. Ćwiczenie polega na szerokim rozkładaniu nóg na boki i wracaniu do pozycji wyjściowej. Pracują zarówno mięśnie ud jak i brzucha, co odczujemy w trakcie ćwiczenia.
  • Ostatnie ćwiczeniem, które mogę zaproponować to deska – zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych łokciach, a tył ciała na czubkach palców wyciągniętych nóg. Napnij mięśnie, nie opuszczaj zbyt nisko bioder – ciało powinno tworzyć linię prostą. W napięciu wytrzymaj 30 sekund. Deska jest idealna do ćwiczeń płaskiego brzucha, jednak działa praktycznie na wszystkie partie mięśni, co jest jej wielką zaletą.

 

 

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną sk&oacu
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u