Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda i brzuch


Dodano: 07-03-2015 16:16
Popularność: 1698
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu może zapisać się na zajęcia fitness typu BPU czy ABT, które skutecznie działa na wyżej wymienione partie mięśniowe. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą na ujędrnienie ud i spłaszczenie brzucha w domu.

  • Zarówno na uda, brzuch jak i pośladki działa ćwiczenie polegające na wypychaniu bioder z pozycji leżącej na macie. Połóż się na plecach, nogi ugnij w kolanie, stopy złącz na ziemi. Podnieś biodra w górę i przez 30 sekund wykonuj pulsowanie w dół i w górę, jednak nie odkładaj bioder i pośladków na ziemię aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Na brzuch i uda świetnie wpływa kolejne proste ćwiczenie. Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Siłą mięśni nóg i brzucha unoś złączone nogi w górę, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj unoszenia. Spróbuj unieść nogi 20-30 razy. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt ciężkie, spróbuj unosić nogi pojedynczo.
  • Połóż się na plecach na macie, ugnij kolana, skieruj dłonie do skroni, ugnij łokcie. Wykonuj spięcia – lekko dźwigaj klatkę piersiowa w górę wyłącznie siłą mięśni brzucha i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • O ile tradycyjne spięcia wpływają korzystnie na sam brzuch, możesz je zmodyfikować tak, by działały również na mięśnie ud. Połóż się na plecach, jedną nogę zegnij w kolanie i unieś do góry, drugą wyciągnij kilka centymetrów nad ziemią. Dłonie oprzyj o skronie, łokcie wyciągnij na boki. Wykonuj spięcia wraz ze skrętami ciała – prawy łokieć ciągnij do ugiętej lewej nogi, wracaj do pozycji wyjściowej, zmieniaj nogę i ciągnij do drugiej przeciwległy łokieć.
  • Połóż się na macie na plecach, ręce opuść luźno przy ciele, nogi podnieś do góry. Ćwiczenie polega na szerokim rozkładaniu nóg na boki i wracaniu do pozycji wyjściowej. Pracują zarówno mięśnie ud jak i brzucha, co odczujemy w trakcie ćwiczenia.
  • Ostatnie ćwiczeniem, które mogę zaproponować to deska – zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych łokciach, a tył ciała na czubkach palców wyciągniętych nóg. Napnij mięśnie, nie opuszczaj zbyt nisko bioder – ciało powinno tworzyć linię prostą. W napięciu wytrzymaj 30 sekund. Deska jest idealna do ćwiczeń płaskiego brzucha, jednak działa praktycznie na wszystkie partie mięśni, co jest jej wielką zaletą.

 

 

Ćwiczenia na wypukły brzuch

Ćwiczenia na wypukły brzuch

Ćwiczenia na wypukły brzuch Jeśli masz wypukły brzuch to najpierw poznaj tego przyczynę. Może to wiązać się z problemami trawienia lub z nadwagą.  W pierwszym przypadku trzeba podj
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u