Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda i brzuch


Dodano: 07-03-2015 16:16
Popularność: 1305
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu może zapisać się na zajęcia fitness typu BPU czy ABT, które skutecznie działa na wyżej wymienione partie mięśniowe. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą na ujędrnienie ud i spłaszczenie brzucha w domu.

  • Zarówno na uda, brzuch jak i pośladki działa ćwiczenie polegające na wypychaniu bioder z pozycji leżącej na macie. Połóż się na plecach, nogi ugnij w kolanie, stopy złącz na ziemi. Podnieś biodra w górę i przez 30 sekund wykonuj pulsowanie w dół i w górę, jednak nie odkładaj bioder i pośladków na ziemię aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Na brzuch i uda świetnie wpływa kolejne proste ćwiczenie. Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Siłą mięśni nóg i brzucha unoś złączone nogi w górę, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj unoszenia. Spróbuj unieść nogi 20-30 razy. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt ciężkie, spróbuj unosić nogi pojedynczo.
  • Połóż się na plecach na macie, ugnij kolana, skieruj dłonie do skroni, ugnij łokcie. Wykonuj spięcia – lekko dźwigaj klatkę piersiowa w górę wyłącznie siłą mięśni brzucha i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • O ile tradycyjne spięcia wpływają korzystnie na sam brzuch, możesz je zmodyfikować tak, by działały również na mięśnie ud. Połóż się na plecach, jedną nogę zegnij w kolanie i unieś do góry, drugą wyciągnij kilka centymetrów nad ziemią. Dłonie oprzyj o skronie, łokcie wyciągnij na boki. Wykonuj spięcia wraz ze skrętami ciała – prawy łokieć ciągnij do ugiętej lewej nogi, wracaj do pozycji wyjściowej, zmieniaj nogę i ciągnij do drugiej przeciwległy łokieć.
  • Połóż się na macie na plecach, ręce opuść luźno przy ciele, nogi podnieś do góry. Ćwiczenie polega na szerokim rozkładaniu nóg na boki i wracaniu do pozycji wyjściowej. Pracują zarówno mięśnie ud jak i brzucha, co odczujemy w trakcie ćwiczenia.
  • Ostatnie ćwiczeniem, które mogę zaproponować to deska – zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych łokciach, a tył ciała na czubkach palców wyciągniętych nóg. Napnij mięśnie, nie opuszczaj zbyt nisko bioder – ciało powinno tworzyć linię prostą. W napięciu wytrzymaj 30 sekund. Deska jest idealna do ćwiczeń płaskiego brzucha, jednak działa praktycznie na wszystkie partie mięśni, co jest jej wielką zaletą.

 

 

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu moż
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u