Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda i brzuch


Dodano: 07-03-2015 16:16
Popularność: 1109
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu może zapisać się na zajęcia fitness typu BPU czy ABT, które skutecznie działa na wyżej wymienione partie mięśniowe. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pozwolą na ujędrnienie ud i spłaszczenie brzucha w domu.

  • Zarówno na uda, brzuch jak i pośladki działa ćwiczenie polegające na wypychaniu bioder z pozycji leżącej na macie. Połóż się na plecach, nogi ugnij w kolanie, stopy złącz na ziemi. Podnieś biodra w górę i przez 30 sekund wykonuj pulsowanie w dół i w górę, jednak nie odkładaj bioder i pośladków na ziemię aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Na brzuch i uda świetnie wpływa kolejne proste ćwiczenie. Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Siłą mięśni nóg i brzucha unoś złączone nogi w górę, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj unoszenia. Spróbuj unieść nogi 20-30 razy. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt ciężkie, spróbuj unosić nogi pojedynczo.
  • Połóż się na plecach na macie, ugnij kolana, skieruj dłonie do skroni, ugnij łokcie. Wykonuj spięcia – lekko dźwigaj klatkę piersiowa w górę wyłącznie siłą mięśni brzucha i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • O ile tradycyjne spięcia wpływają korzystnie na sam brzuch, możesz je zmodyfikować tak, by działały również na mięśnie ud. Połóż się na plecach, jedną nogę zegnij w kolanie i unieś do góry, drugą wyciągnij kilka centymetrów nad ziemią. Dłonie oprzyj o skronie, łokcie wyciągnij na boki. Wykonuj spięcia wraz ze skrętami ciała – prawy łokieć ciągnij do ugiętej lewej nogi, wracaj do pozycji wyjściowej, zmieniaj nogę i ciągnij do drugiej przeciwległy łokieć.
  • Połóż się na macie na plecach, ręce opuść luźno przy ciele, nogi podnieś do góry. Ćwiczenie polega na szerokim rozkładaniu nóg na boki i wracaniu do pozycji wyjściowej. Pracują zarówno mięśnie ud jak i brzucha, co odczujemy w trakcie ćwiczenia.
  • Ostatnie ćwiczeniem, które mogę zaproponować to deska – zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych łokciach, a tył ciała na czubkach palców wyciągniętych nóg. Napnij mięśnie, nie opuszczaj zbyt nisko bioder – ciało powinno tworzyć linię prostą. W napięciu wytrzymaj 30 sekund. Deska jest idealna do ćwiczeń płaskiego brzucha, jednak działa praktycznie na wszystkie partie mięśni, co jest jej wielką zaletą.

 

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają je
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki Mięsień brzuchaty łydki jest mięśniem dwugłowy, który odpowiednio ćwiczony wyraźnie zarysowuje się z tyłu naszych łydek. Jego nazwa bierz
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u