Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda


Dodano: 07-03-2015 16:15
Popularność: 1097
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na uda

Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, które gwarantują efekty, jednak ważne jest by wykonywać je systematycznie i dokładnie.

1.    Zrób szeroki rozkrok, stopy skieruj na zewnątrz, a kolana ugnij w kierunku wskazywanym przez palce stóp. Zrób przysiad, biodra opuść na wysokość kolan i wróć do pozycji wyjściowej. Ręce w trakcie przysiadu trzymaj przed sobą, plecy musisz mieć wyprostowane.

2.    Możesz też spróbować wersji przysiadów, w której opuścić biodra niżej niż linia kolan, jednak nie odrywając stóp od podłoża. Następnie musisz dźwignąć ciało i wrócić do pozycji wyjściowej. Jeśli nałożysz na swoje plecy tzw. Power Bag, który jest obciążeniem to ćwiczenia będą bardziej męczące, ale dadzą lepszy efekt.

3.    Kolejne ćwiczenie wykonuje się na macie – połóż się na brzuchu, ręce zegnij w łokciach i spleć pod brodą, która ma się na nich opierać. Pracujemy wyłącznie nogami – jedna seria po 20 powtórzeń dla każdej nogi. Musisz podnosić nogi lekko do góry, wtedy poczujesz pracę mięśni. Przy tym ćwiczeniu należy napiąć brzuch. Noga ma być cały czas w górze, pulsujesz nią w powietrzu.

4.    Połóż się na macie na plecach, podnieś nogi w górę i rozłóż je szerzej niż biodra. Wykonuj pulsowanie – rozkładaj je szeroko, po czym lekko wracaj do środka, jednak nie możesz złączyć nóg. Plecy powinny być oparte o ziemię, nie zadzieraj też głowy.

5.    Stań prosto, wyciągnij ręce przed siebie i złącz dłonie na wysokości bioder. Staraj się pociągnąć do nich nogę – unoś ją wysoko, następnie opuszczaj na podłoże. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.

6.  Kolejne ćwiczenie możesz wykonywać za pomocą urządzenia o nazwie twister – stajesz na twisterze i rozpoczynasz skręty tułowia. Jeśli chcesz, by pracowały nogi to ugnij je w kolanach i wtedy wykonuj skręty ciała. Im bardziej ugięte nogi, tym mocniej pracują mięśnie naszych ud.

Pamiętaj o tym, żeby ćwiczyć równomiernie całe ciało, a nie tylko jedną partię. Przed rozpoczęciem ćwiczeń na uda wykonaj 10 minutową rozgrzewkę, np. biegając na bieżni. Jeśli jeden dzień przeznaczasz na ćwiczenia to kolejny musi być przeznaczony na regenerację i odpoczynek. Najlepsze efekty przynoszą ćwiczenia 3 razy w tygodniu.

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u