Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na uda


Dodano: 07-03-2015 16:15
Popularność: 1000
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na uda

Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, które gwarantują efekty, jednak ważne jest by wykonywać je systematycznie i dokładnie.

1.    Zrób szeroki rozkrok, stopy skieruj na zewnątrz, a kolana ugnij w kierunku wskazywanym przez palce stóp. Zrób przysiad, biodra opuść na wysokość kolan i wróć do pozycji wyjściowej. Ręce w trakcie przysiadu trzymaj przed sobą, plecy musisz mieć wyprostowane.

2.    Możesz też spróbować wersji przysiadów, w której opuścić biodra niżej niż linia kolan, jednak nie odrywając stóp od podłoża. Następnie musisz dźwignąć ciało i wrócić do pozycji wyjściowej. Jeśli nałożysz na swoje plecy tzw. Power Bag, który jest obciążeniem to ćwiczenia będą bardziej męczące, ale dadzą lepszy efekt.

3.    Kolejne ćwiczenie wykonuje się na macie – połóż się na brzuchu, ręce zegnij w łokciach i spleć pod brodą, która ma się na nich opierać. Pracujemy wyłącznie nogami – jedna seria po 20 powtórzeń dla każdej nogi. Musisz podnosić nogi lekko do góry, wtedy poczujesz pracę mięśni. Przy tym ćwiczeniu należy napiąć brzuch. Noga ma być cały czas w górze, pulsujesz nią w powietrzu.

4.    Połóż się na macie na plecach, podnieś nogi w górę i rozłóż je szerzej niż biodra. Wykonuj pulsowanie – rozkładaj je szeroko, po czym lekko wracaj do środka, jednak nie możesz złączyć nóg. Plecy powinny być oparte o ziemię, nie zadzieraj też głowy.

5.    Stań prosto, wyciągnij ręce przed siebie i złącz dłonie na wysokości bioder. Staraj się pociągnąć do nich nogę – unoś ją wysoko, następnie opuszczaj na podłoże. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.

6.  Kolejne ćwiczenie możesz wykonywać za pomocą urządzenia o nazwie twister – stajesz na twisterze i rozpoczynasz skręty tułowia. Jeśli chcesz, by pracowały nogi to ugnij je w kolanach i wtedy wykonuj skręty ciała. Im bardziej ugięte nogi, tym mocniej pracują mięśnie naszych ud.

Pamiętaj o tym, żeby ćwiczyć równomiernie całe ciało, a nie tylko jedną partię. Przed rozpoczęciem ćwiczeń na uda wykonaj 10 minutową rozgrzewkę, np. biegając na bieżni. Jeśli jeden dzień przeznaczasz na ćwiczenia to kolejny musi być przeznaczony na regenerację i odpoczynek. Najlepsze efekty przynoszą ćwiczenia 3 razy w tygodniu.

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna Szóstka Weidera Każdy, kto zna się na ćwiczeniach brzucha wie, że szansą na posiadanie na brzuchu tzw. „kaloryfera” jest między innymi wykonanie aerobicznej Sz&
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u