Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na tyłek


Dodano: 07-03-2015 16:15
Popularność: 1987
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Proste ćwiczenia na pośladki

Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też panowie. Jest wiele ćwiczeń na pośladki które można wykonywać samodzielnie w domu, można też ćwiczyć na zajęciach fitness typu, ABT, BPU czy „Pupomania”. Na siłowniach jest też sporo maszyn, które mogą pomóc w kształtowaniu pośladków. Jeśli chcesz ćwiczyć w domu to zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń modelujących pośladki.

  • Przyjmij pozycję klęcząca, oprzyj ciało na rękach, ugnij nogi w kolanach i oprzyj je na macie. Unieś nogę i przekręć ją w bok – w trakcie wykonywania ćwiczeń na pewno poczujesz napięcie pośladków. Zrób 10 powtórzeń zarówno dla prawej jak i dla lewej nogi. 
  • Kolejne ćwiczenie – zejdź na matę i oprzyj ciało na rękach, wyprostuj nogi. Przód ciała ma zostać nieruchomy natomiast przyciągaj do klatki piersiowej ugięte kolana – możesz przyciągać prawe kolano w stronę prawej ręki lub utrudnić sobie ćwiczenie przyciągając je do lewej ręki. Wykonaj 20 powtórzeń dla każdej nogi. 
  • Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie. Połóż się na plecach z lekko ugiętymi w kolanach nogami uniesionymi w górę. Nogi mają pozostać cały czas w górze, natomiast resztą tułowia należy lekko podnosić w górę, następnie opuszczać. To ćwiczenie pozwala na modelowanie mięśni ud, brzucha i pośladków. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejnym ćwiczenie, którego możesz spróbować jest tzw. przysiad sumo. Stań w lekkim rozkroku i zrób płytki przysiad w czasie którego uniesiesz w górę raz lewą, raz prawą nogę, podobnie jak robią zawodnicy sumo. Wykonaj 15 powtórzeń dla każdej strony.
  • Jeśli chcesz jeszcze ćwiczyć to możesz zakończyć wykonywaniem przysiadów w trakcie których cofniesz biodra i napięte pośladki do tyłu – nogi mają być lekko ugięte, kolana skierowane na zewnątrz. Robisz przysiad, wychodzisz ciałem w górę i znów wykonujesz przysiad – wykonaj 20 powtórzeń. W trakcie schodzenia ciałem w dół rób wdech, przy wyprostowaniu wydech – pamiętaj odpowiednym oddychaniu w trakcie ćwiczeń.

Ćwiczenia, które podałam wykonuj jedne po drugich, możesz dopasować ilość powtórzeń do własnych możliwości. Po zakończeniu ćwiczeń zrób minutę przerwy, napij się wody i przystąp do wykonywania drugiej serii. Myślę, że na początek ćwiczeń 2 serie wystarczą. Warto byłoby przed przystąpieniem do ćwiczeń pomyśleć o krótkiej, chociaż 5-mintowej rozgrzewce, która przygotuje organizm do wysiłku. Pamiętaj, że jeśli ćwiczysz jednego dnia, to kolejny przeznacz na regenerację. Najlepsze efekty dają ćwiczenia wykonywane systematycznie, 3 razy w tygodniu.

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają je
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ć
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u