Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na triceps


Dodano: 07-03-2015 16:14
Popularność: 1845
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na triceps

Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równomiernie – zarówno triceps jak i biceps. Do wielu ćwiczeń przyda się ławka i hantle, które powinny być dopasowane do możliwości siłowych ćwiczącego. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na triceps z wykorzystaniem ławki.

1.  Oprzyj wyprostowane ramiona na ławce i ustaw się tak, by być zwróconym do niej tyłem. Nogi lekko ugięte w kolanach muszą spoczywać przed nami. Uginamy ręce w łokciach i kierujemy ciało w dół, kiedy pośladki znajdują się tuż nad ziemią zatrzymujemy ciało, przytrzymujemy 3 sekundy i wracamy do pozycji wyjściowej. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt lekkie, możesz położyć na udach obciążniki.

2. Usiądź na ławce i weź hantlę w jedną rękę. Unieś rękę z ciężarem nad głowę, drugą oprzyj na kolanach. Rękę z ciężarem ugnij w łokciu tworząc kąt prosty, ciężar musi iść za głowę. Znów prostujesz rękę wychodząc do pozycji wyjściowej.

3. Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się sztanga – może być bez obciążenia, a jeśli czujesz się na siłach to możesz założyć ciężar. Połóż się na ławce na plecach, chwyć sztangę wąski nachwytem i podnieś ją nad klatkę piersiową. Następnie powoli opuszczaj sztangę do pozycji wyjściowej.

4. Możesz też położyć się na ławce, oprzeć nogi wygodnie o ziemię i użyć dwóch hantli. Trzymaj je w wyprostowanych rękach nad głową, po czym ugnij ręce w łokciach i opuść ć hantle w stronę głowy. Powoli wróć do pozycji wyjściowej.

5. W domu możesz samodzielnie wykonać pompki, w czasie których nie opierasz się na ziemi, a na piłce, np. koszykowej. Ciało jest wtedy położone wyżej i ćwiczysz całe mięśnie rąk, w tym triceps i klatkę piersiową.

6. Do ćwiczeń tricepsa możesz tez wykorzystać wyciąg, który znajduje się w praktycznie każdej siłowni. Prosty drążek łapiesz obiema rękami podchwytem, nadgarstki wyginasz do dołu. Ciągniesz drążek w dół pamiętając, by łokcie były cały czas w tym samym miejscu – pracujesz tylko przedramionami.

Jeśli wykonasz powyższe ćwiczenia, zrobisz kilka serii po 20 powtórzeń to taki trening w zupełności wystarczy. Pamiętaj, by włączyć do niego również biceps oraz inne partie mięśniowe jak barki. Wykonuj ćwiczenia 3 razy w tygodniu – jeśli jeden dzień ćwiczysz, kolejny przeznacz na regenerację i odpoczynek.

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 1
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u