Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na triceps


Dodano: 07-03-2015 16:14
Popularność: 1548
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na triceps

Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równomiernie – zarówno triceps jak i biceps. Do wielu ćwiczeń przyda się ławka i hantle, które powinny być dopasowane do możliwości siłowych ćwiczącego. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na triceps z wykorzystaniem ławki.

1.  Oprzyj wyprostowane ramiona na ławce i ustaw się tak, by być zwróconym do niej tyłem. Nogi lekko ugięte w kolanach muszą spoczywać przed nami. Uginamy ręce w łokciach i kierujemy ciało w dół, kiedy pośladki znajdują się tuż nad ziemią zatrzymujemy ciało, przytrzymujemy 3 sekundy i wracamy do pozycji wyjściowej. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt lekkie, możesz położyć na udach obciążniki.

2. Usiądź na ławce i weź hantlę w jedną rękę. Unieś rękę z ciężarem nad głowę, drugą oprzyj na kolanach. Rękę z ciężarem ugnij w łokciu tworząc kąt prosty, ciężar musi iść za głowę. Znów prostujesz rękę wychodząc do pozycji wyjściowej.

3. Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się sztanga – może być bez obciążenia, a jeśli czujesz się na siłach to możesz założyć ciężar. Połóż się na ławce na plecach, chwyć sztangę wąski nachwytem i podnieś ją nad klatkę piersiową. Następnie powoli opuszczaj sztangę do pozycji wyjściowej.

4. Możesz też położyć się na ławce, oprzeć nogi wygodnie o ziemię i użyć dwóch hantli. Trzymaj je w wyprostowanych rękach nad głową, po czym ugnij ręce w łokciach i opuść ć hantle w stronę głowy. Powoli wróć do pozycji wyjściowej.

5. W domu możesz samodzielnie wykonać pompki, w czasie których nie opierasz się na ziemi, a na piłce, np. koszykowej. Ciało jest wtedy położone wyżej i ćwiczysz całe mięśnie rąk, w tym triceps i klatkę piersiową.

6. Do ćwiczeń tricepsa możesz tez wykorzystać wyciąg, który znajduje się w praktycznie każdej siłowni. Prosty drążek łapiesz obiema rękami podchwytem, nadgarstki wyginasz do dołu. Ciągniesz drążek w dół pamiętając, by łokcie były cały czas w tym samym miejscu – pracujesz tylko przedramionami.

Jeśli wykonasz powyższe ćwiczenia, zrobisz kilka serii po 20 powtórzeń to taki trening w zupełności wystarczy. Pamiętaj, by włączyć do niego również biceps oraz inne partie mięśniowe jak barki. Wykonuj ćwiczenia 3 razy w tygodniu – jeśli jeden dzień ćwiczysz, kolejny przeznacz na regenerację i odpoczynek.

 

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder Wiele pań marzy o jędrnych, szczupłych biodrach i wąskiej talii. Pamiętaj jednak, ze jeśli masz zbędne kilogramy to najpierw musisz je zrzucić, bowiem pod
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u