Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na triceps


Dodano: 07-03-2015 16:14
Popularność: 1299
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na triceps

Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równomiernie – zarówno triceps jak i biceps. Do wielu ćwiczeń przyda się ławka i hantle, które powinny być dopasowane do możliwości siłowych ćwiczącego. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na triceps z wykorzystaniem ławki.

1.  Oprzyj wyprostowane ramiona na ławce i ustaw się tak, by być zwróconym do niej tyłem. Nogi lekko ugięte w kolanach muszą spoczywać przed nami. Uginamy ręce w łokciach i kierujemy ciało w dół, kiedy pośladki znajdują się tuż nad ziemią zatrzymujemy ciało, przytrzymujemy 3 sekundy i wracamy do pozycji wyjściowej. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt lekkie, możesz położyć na udach obciążniki.

2. Usiądź na ławce i weź hantlę w jedną rękę. Unieś rękę z ciężarem nad głowę, drugą oprzyj na kolanach. Rękę z ciężarem ugnij w łokciu tworząc kąt prosty, ciężar musi iść za głowę. Znów prostujesz rękę wychodząc do pozycji wyjściowej.

3. Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się sztanga – może być bez obciążenia, a jeśli czujesz się na siłach to możesz założyć ciężar. Połóż się na ławce na plecach, chwyć sztangę wąski nachwytem i podnieś ją nad klatkę piersiową. Następnie powoli opuszczaj sztangę do pozycji wyjściowej.

4. Możesz też położyć się na ławce, oprzeć nogi wygodnie o ziemię i użyć dwóch hantli. Trzymaj je w wyprostowanych rękach nad głową, po czym ugnij ręce w łokciach i opuść ć hantle w stronę głowy. Powoli wróć do pozycji wyjściowej.

5. W domu możesz samodzielnie wykonać pompki, w czasie których nie opierasz się na ziemi, a na piłce, np. koszykowej. Ciało jest wtedy położone wyżej i ćwiczysz całe mięśnie rąk, w tym triceps i klatkę piersiową.

6. Do ćwiczeń tricepsa możesz tez wykorzystać wyciąg, który znajduje się w praktycznie każdej siłowni. Prosty drążek łapiesz obiema rękami podchwytem, nadgarstki wyginasz do dołu. Ciągniesz drążek w dół pamiętając, by łokcie były cały czas w tym samym miejscu – pracujesz tylko przedramionami.

Jeśli wykonasz powyższe ćwiczenia, zrobisz kilka serii po 20 powtórzeń to taki trening w zupełności wystarczy. Pamiętaj, by włączyć do niego również biceps oraz inne partie mięśniowe jak barki. Wykonuj ćwiczenia 3 razy w tygodniu – jeśli jeden dzień ćwiczysz, kolejny przeznacz na regenerację i odpoczynek.

 

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha Brzuch jest jedną z najczęściej ćwiczonych partii mięśniowych. Panuje teraz moda na posiadanie płaskiego brzucha, na którym zarysowane są mięśnie. Pa
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ć
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u