Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na triceps


Dodano: 07-03-2015 16:14
Popularność: 2232
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na triceps

Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równomiernie – zarówno triceps jak i biceps. Do wielu ćwiczeń przyda się ławka i hantle, które powinny być dopasowane do możliwości siłowych ćwiczącego. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na triceps z wykorzystaniem ławki.

1.  Oprzyj wyprostowane ramiona na ławce i ustaw się tak, by być zwróconym do niej tyłem. Nogi lekko ugięte w kolanach muszą spoczywać przed nami. Uginamy ręce w łokciach i kierujemy ciało w dół, kiedy pośladki znajdują się tuż nad ziemią zatrzymujemy ciało, przytrzymujemy 3 sekundy i wracamy do pozycji wyjściowej. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt lekkie, możesz położyć na udach obciążniki.

2. Usiądź na ławce i weź hantlę w jedną rękę. Unieś rękę z ciężarem nad głowę, drugą oprzyj na kolanach. Rękę z ciężarem ugnij w łokciu tworząc kąt prosty, ciężar musi iść za głowę. Znów prostujesz rękę wychodząc do pozycji wyjściowej.

3. Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się sztanga – może być bez obciążenia, a jeśli czujesz się na siłach to możesz założyć ciężar. Połóż się na ławce na plecach, chwyć sztangę wąski nachwytem i podnieś ją nad klatkę piersiową. Następnie powoli opuszczaj sztangę do pozycji wyjściowej.

4. Możesz też położyć się na ławce, oprzeć nogi wygodnie o ziemię i użyć dwóch hantli. Trzymaj je w wyprostowanych rękach nad głową, po czym ugnij ręce w łokciach i opuść ć hantle w stronę głowy. Powoli wróć do pozycji wyjściowej.

5. W domu możesz samodzielnie wykonać pompki, w czasie których nie opierasz się na ziemi, a na piłce, np. koszykowej. Ciało jest wtedy położone wyżej i ćwiczysz całe mięśnie rąk, w tym triceps i klatkę piersiową.

6. Do ćwiczeń tricepsa możesz tez wykorzystać wyciąg, który znajduje się w praktycznie każdej siłowni. Prosty drążek łapiesz obiema rękami podchwytem, nadgarstki wyginasz do dołu. Ciągniesz drążek w dół pamiętając, by łokcie były cały czas w tym samym miejscu – pracujesz tylko przedramionami.

Jeśli wykonasz powyższe ćwiczenia, zrobisz kilka serii po 20 powtórzeń to taki trening w zupełności wystarczy. Pamiętaj, by włączyć do niego również biceps oraz inne partie mięśniowe jak barki. Wykonuj ćwiczenia 3 razy w tygodniu – jeśli jeden dzień ćwiczysz, kolejny przeznacz na regenerację i odpoczynek.

 

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha,
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u