Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na triceps


Dodano: 07-03-2015 16:14
Popularność: 1702
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na triceps

Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równomiernie – zarówno triceps jak i biceps. Do wielu ćwiczeń przyda się ławka i hantle, które powinny być dopasowane do możliwości siłowych ćwiczącego. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na triceps z wykorzystaniem ławki.

1.  Oprzyj wyprostowane ramiona na ławce i ustaw się tak, by być zwróconym do niej tyłem. Nogi lekko ugięte w kolanach muszą spoczywać przed nami. Uginamy ręce w łokciach i kierujemy ciało w dół, kiedy pośladki znajdują się tuż nad ziemią zatrzymujemy ciało, przytrzymujemy 3 sekundy i wracamy do pozycji wyjściowej. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt lekkie, możesz położyć na udach obciążniki.

2. Usiądź na ławce i weź hantlę w jedną rękę. Unieś rękę z ciężarem nad głowę, drugą oprzyj na kolanach. Rękę z ciężarem ugnij w łokciu tworząc kąt prosty, ciężar musi iść za głowę. Znów prostujesz rękę wychodząc do pozycji wyjściowej.

3. Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się sztanga – może być bez obciążenia, a jeśli czujesz się na siłach to możesz założyć ciężar. Połóż się na ławce na plecach, chwyć sztangę wąski nachwytem i podnieś ją nad klatkę piersiową. Następnie powoli opuszczaj sztangę do pozycji wyjściowej.

4. Możesz też położyć się na ławce, oprzeć nogi wygodnie o ziemię i użyć dwóch hantli. Trzymaj je w wyprostowanych rękach nad głową, po czym ugnij ręce w łokciach i opuść ć hantle w stronę głowy. Powoli wróć do pozycji wyjściowej.

5. W domu możesz samodzielnie wykonać pompki, w czasie których nie opierasz się na ziemi, a na piłce, np. koszykowej. Ciało jest wtedy położone wyżej i ćwiczysz całe mięśnie rąk, w tym triceps i klatkę piersiową.

6. Do ćwiczeń tricepsa możesz tez wykorzystać wyciąg, który znajduje się w praktycznie każdej siłowni. Prosty drążek łapiesz obiema rękami podchwytem, nadgarstki wyginasz do dołu. Ciągniesz drążek w dół pamiętając, by łokcie były cały czas w tym samym miejscu – pracujesz tylko przedramionami.

Jeśli wykonasz powyższe ćwiczenia, zrobisz kilka serii po 20 powtórzeń to taki trening w zupełności wystarczy. Pamiętaj, by włączyć do niego również biceps oraz inne partie mięśniowe jak barki. Wykonuj ćwiczenia 3 razy w tygodniu – jeśli jeden dzień ćwiczysz, kolejny przeznacz na regenerację i odpoczynek.

 

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u