Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trening ud


Dodano: 19-04-2015 11:09
Popularność: 1503
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na trening ud

Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy poświęcić 15-20 minut dziennie na ćwiczenia, by zobaczyć już po pierwszym miesiącu poprawę stanu ud. Ważne, by wykonywać ćwiczenia systematycznie i dokładnie. Poniżej zaprezentuję prosty trening kształtujący uda.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj ręce o biodra, przechyl tułów nieco w bok i wykonuj unoszenia jednej nogi 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie również 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Wykonuj 20 razy unoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów powtarzaj ruch. Następnie zatrzymaj ruch w górze i zacznij przez 20 sekund wykonywać krążenia złącznych nóg w powietrzu.
  • Zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji rozkładaj nogi na boki, aż poczujesz napięcie mięśni. Wykonuj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia oprzyj się na macie na rękach, nogi zegnij w kolanach. Jedną nogę wyprostuj i unoś w górę 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. Podciągaj kolana w stronę klatki piersiowej, cały czas zostając w tej pozycji i wykonuj 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji i rób wykroki nóg raz do jednego, raz do drugiego boku. Również wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, wyprostuj i lekko unieś nogi. W takiej pozycji przez 20 sekund wykonuj ćwiczenie zwane nożycami. Możesz wykonywać je zarówno poziomo jak i pionowo.
  • Na uda dobrze działają przysiady – stań prosto, w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana lekko na zewnątrz. W takiej pozycji wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonuj 20 przysiadów, po czym zatrzymaj ruch w dole i wykonaj jeszcze przez 20 sekund pulsowania. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie, dodając do niego stawanie na palcach w momencie wykonywania przysiadu. Wtedy dodatkowo będą pracować Twoje łydki.

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u