Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trening ud


Dodano: 19-04-2015 11:09
Popularność: 1176
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na trening ud

Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy poświęcić 15-20 minut dziennie na ćwiczenia, by zobaczyć już po pierwszym miesiącu poprawę stanu ud. Ważne, by wykonywać ćwiczenia systematycznie i dokładnie. Poniżej zaprezentuję prosty trening kształtujący uda.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj ręce o biodra, przechyl tułów nieco w bok i wykonuj unoszenia jednej nogi 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie również 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Wykonuj 20 razy unoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów powtarzaj ruch. Następnie zatrzymaj ruch w górze i zacznij przez 20 sekund wykonywać krążenia złącznych nóg w powietrzu.
  • Zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji rozkładaj nogi na boki, aż poczujesz napięcie mięśni. Wykonuj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia oprzyj się na macie na rękach, nogi zegnij w kolanach. Jedną nogę wyprostuj i unoś w górę 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. Podciągaj kolana w stronę klatki piersiowej, cały czas zostając w tej pozycji i wykonuj 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji i rób wykroki nóg raz do jednego, raz do drugiego boku. Również wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, wyprostuj i lekko unieś nogi. W takiej pozycji przez 20 sekund wykonuj ćwiczenie zwane nożycami. Możesz wykonywać je zarówno poziomo jak i pionowo.
  • Na uda dobrze działają przysiady – stań prosto, w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana lekko na zewnątrz. W takiej pozycji wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonuj 20 przysiadów, po czym zatrzymaj ruch w dole i wykonaj jeszcze przez 20 sekund pulsowania. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie, dodając do niego stawanie na palcach w momencie wykonywania przysiadu. Wtedy dodatkowo będą pracować Twoje łydki.

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spal
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u