Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trening ud


Dodano: 19-04-2015 11:09
Popularność: 1244
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na trening ud

Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy poświęcić 15-20 minut dziennie na ćwiczenia, by zobaczyć już po pierwszym miesiącu poprawę stanu ud. Ważne, by wykonywać ćwiczenia systematycznie i dokładnie. Poniżej zaprezentuję prosty trening kształtujący uda.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj ręce o biodra, przechyl tułów nieco w bok i wykonuj unoszenia jednej nogi 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie również 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Wykonuj 20 razy unoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów powtarzaj ruch. Następnie zatrzymaj ruch w górze i zacznij przez 20 sekund wykonywać krążenia złącznych nóg w powietrzu.
  • Zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji rozkładaj nogi na boki, aż poczujesz napięcie mięśni. Wykonuj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia oprzyj się na macie na rękach, nogi zegnij w kolanach. Jedną nogę wyprostuj i unoś w górę 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. Podciągaj kolana w stronę klatki piersiowej, cały czas zostając w tej pozycji i wykonuj 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji i rób wykroki nóg raz do jednego, raz do drugiego boku. Również wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, wyprostuj i lekko unieś nogi. W takiej pozycji przez 20 sekund wykonuj ćwiczenie zwane nożycami. Możesz wykonywać je zarówno poziomo jak i pionowo.
  • Na uda dobrze działają przysiady – stań prosto, w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana lekko na zewnątrz. W takiej pozycji wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonuj 20 przysiadów, po czym zatrzymaj ruch w dole i wykonaj jeszcze przez 20 sekund pulsowania. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie, dodając do niego stawanie na palcach w momencie wykonywania przysiadu. Wtedy dodatkowo będą pracować Twoje łydki.

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u