Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trening ud


Dodano: 19-04-2015 11:09
Popularność: 1558
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na trening ud

Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy poświęcić 15-20 minut dziennie na ćwiczenia, by zobaczyć już po pierwszym miesiącu poprawę stanu ud. Ważne, by wykonywać ćwiczenia systematycznie i dokładnie. Poniżej zaprezentuję prosty trening kształtujący uda.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku, oprzyj ręce o biodra, przechyl tułów nieco w bok i wykonuj unoszenia jednej nogi 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie również 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Wykonuj 20 razy unoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów powtarzaj ruch. Następnie zatrzymaj ruch w górze i zacznij przez 20 sekund wykonywać krążenia złącznych nóg w powietrzu.
  • Zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji rozkładaj nogi na boki, aż poczujesz napięcie mięśni. Wykonuj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia oprzyj się na macie na rękach, nogi zegnij w kolanach. Jedną nogę wyprostuj i unoś w górę 20 razy, po czym zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. Podciągaj kolana w stronę klatki piersiowej, cały czas zostając w tej pozycji i wykonuj 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji i rób wykroki nóg raz do jednego, raz do drugiego boku. Również wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, wyprostuj i lekko unieś nogi. W takiej pozycji przez 20 sekund wykonuj ćwiczenie zwane nożycami. Możesz wykonywać je zarówno poziomo jak i pionowo.
  • Na uda dobrze działają przysiady – stań prosto, w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana lekko na zewnątrz. W takiej pozycji wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonuj 20 przysiadów, po czym zatrzymaj ruch w dole i wykonaj jeszcze przez 20 sekund pulsowania. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie, dodając do niego stawanie na palcach w momencie wykonywania przysiadu. Wtedy dodatkowo będą pracować Twoje łydki.

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u