Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trening brzucha


Dodano: 19-04-2015 11:09
Popularność: 1218
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na trening brzucha

Brzuch jest jedną z najczęściej ćwiczonych partii mięśniowych. Panuje teraz moda na posiadanie płaskiego brzucha, na którym zarysowane są mięśnie. Pamiętaj jednak, że zanim zaczniesz ćwiczyć warto zrzucić zbędne kilogramy, inaczej nie osiągniesz dobrego efektu. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń modelujących mięśnie brzucha. Wystarczy, że poświęcisz na ćwiczenia 15-20 minut dziennie.

  • Na początek polecam Ci bardzo skuteczne ćwiczenie na brzuch jakim są spięcia wykonywane w pozycji leżącej na macie. Zegnij nogi w kolanach, stopy oprzyj płasko na ziemi, ręce spleć za głową. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym znów zacznij skręcać tułów w stronę przeciwległego kolana, również wykonując ćwiczenie 20 razy.
  • Zostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę – staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy, po czym utrzymaj nogi w górze i przez 20 sekund wykonuj nimi krążenia w powietrzu. Możesz też wykonać ćwiczenie polegające na przenoszeniu złączonych nóg raz na jedną, raz na drugą stronę tułowia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj i unieś nogi w górę. W takiej pozycji unoś lekko klatkę piersiową starając się sięgać rękami kostek stóp. Wykonuj ćwiczenie w formie 20-sekundowych pulsowań.
  • Do kolejnego ćwiczenia leżąc na plecach weź w dłonie niewielkie hantelki, wyciągnij ręce za głową, nogi wyprostuj. Ćwiczenie polega na tym by podnosić jednocześnie prawa nogę i lewą rękę, po czym lewą nogę i prawą rękę. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji przyciągaj w stronę przeciwległej ręki kolana, wykonując ćwiczenie w szybkim tempie. Ćwicz 20 sekund, po czym zostań w tej samej pozycji i odkładaj raz jedną, raz drugą nogę w bok i wracaj do pozycji wyjściowej, wykonując 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie treningu wykonaj ćwiczenie zwane deską – oprzyj ciało na macie na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp, maksymalnie napnij mięśnie brzucha, ud i pośladków, plecy wyprostuj. W takiej pozycji, w napięciu mięśni wytrzymaj przez 30 sekund.

 

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Ćwiczenia na dolne partie brzucha Stwierdzenie dolne partie brzucha jest dość nieprecyzyjne – na brzuchu mamy mięsień prosty ciągnący się od chrząstek żebrowych aż po spojenie ło
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u