Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trening brzucha


Dodano: 19-04-2015 11:09
Popularność: 2841
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na trening brzucha

Brzuch jest jedną z najczęściej ćwiczonych partii mięśniowych. Panuje teraz moda na posiadanie płaskiego brzucha, na którym zarysowane są mięśnie. Pamiętaj jednak, że zanim zaczniesz ćwiczyć warto zrzucić zbędne kilogramy, inaczej nie osiągniesz dobrego efektu. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń modelujących mięśnie brzucha. Wystarczy, że poświęcisz na ćwiczenia 15-20 minut dziennie.

  • Na początek polecam Ci bardzo skuteczne ćwiczenie na brzuch jakim są spięcia wykonywane w pozycji leżącej na macie. Zegnij nogi w kolanach, stopy oprzyj płasko na ziemi, ręce spleć za głową. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym znów zacznij skręcać tułów w stronę przeciwległego kolana, również wykonując ćwiczenie 20 razy.
  • Zostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę – staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy, po czym utrzymaj nogi w górze i przez 20 sekund wykonuj nimi krążenia w powietrzu. Możesz też wykonać ćwiczenie polegające na przenoszeniu złączonych nóg raz na jedną, raz na drugą stronę tułowia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj i unieś nogi w górę. W takiej pozycji unoś lekko klatkę piersiową starając się sięgać rękami kostek stóp. Wykonuj ćwiczenie w formie 20-sekundowych pulsowań.
  • Do kolejnego ćwiczenia leżąc na plecach weź w dłonie niewielkie hantelki, wyciągnij ręce za głową, nogi wyprostuj. Ćwiczenie polega na tym by podnosić jednocześnie prawa nogę i lewą rękę, po czym lewą nogę i prawą rękę. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji przyciągaj w stronę przeciwległej ręki kolana, wykonując ćwiczenie w szybkim tempie. Ćwicz 20 sekund, po czym zostań w tej samej pozycji i odkładaj raz jedną, raz drugą nogę w bok i wracaj do pozycji wyjściowej, wykonując 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie treningu wykonaj ćwiczenie zwane deską – oprzyj ciało na macie na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp, maksymalnie napnij mięśnie brzucha, ud i pośladków, plecy wyprostuj. W takiej pozycji, w napięciu mięśni wytrzymaj przez 30 sekund.

 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u