Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trening brzucha


Dodano: 19-04-2015 11:09
Popularność: 1071
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na trening brzucha

Brzuch jest jedną z najczęściej ćwiczonych partii mięśniowych. Panuje teraz moda na posiadanie płaskiego brzucha, na którym zarysowane są mięśnie. Pamiętaj jednak, że zanim zaczniesz ćwiczyć warto zrzucić zbędne kilogramy, inaczej nie osiągniesz dobrego efektu. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń modelujących mięśnie brzucha. Wystarczy, że poświęcisz na ćwiczenia 15-20 minut dziennie.

  • Na początek polecam Ci bardzo skuteczne ćwiczenie na brzuch jakim są spięcia wykonywane w pozycji leżącej na macie. Zegnij nogi w kolanach, stopy oprzyj płasko na ziemi, ręce spleć za głową. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym znów zacznij skręcać tułów w stronę przeciwległego kolana, również wykonując ćwiczenie 20 razy.
  • Zostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę – staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy, po czym utrzymaj nogi w górze i przez 20 sekund wykonuj nimi krążenia w powietrzu. Możesz też wykonać ćwiczenie polegające na przenoszeniu złączonych nóg raz na jedną, raz na drugą stronę tułowia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj i unieś nogi w górę. W takiej pozycji unoś lekko klatkę piersiową starając się sięgać rękami kostek stóp. Wykonuj ćwiczenie w formie 20-sekundowych pulsowań.
  • Do kolejnego ćwiczenia leżąc na plecach weź w dłonie niewielkie hantelki, wyciągnij ręce za głową, nogi wyprostuj. Ćwiczenie polega na tym by podnosić jednocześnie prawa nogę i lewą rękę, po czym lewą nogę i prawą rękę. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji przyciągaj w stronę przeciwległej ręki kolana, wykonując ćwiczenie w szybkim tempie. Ćwicz 20 sekund, po czym zostań w tej samej pozycji i odkładaj raz jedną, raz drugą nogę w bok i wracaj do pozycji wyjściowej, wykonując 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie treningu wykonaj ćwiczenie zwane deską – oprzyj ciało na macie na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij do tyłu i oprzyj je na palcach stóp, maksymalnie napnij mięśnie brzucha, ud i pośladków, plecy wyprostuj. W takiej pozycji, w napięciu mięśni wytrzymaj przez 30 sekund.

 

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u