Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trampolinie


Dodano: 15-04-2015 13:53
Popularność: 1663
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na trampolinie

Ćwiczenia na trampolinie są coraz bardziej popularne i nazywa się je jumping fitness. Jest to system treningowy, który pozwala kształtować i wzmacniać mięśnie całej sylwetki. Przy ćwiczeniach możemy też mieć niezłą frajdę z aktywności na trampolinie. Według naukowców takie skakanie jest 10 razy skuteczniejsze niż bieganie na bieżni. Poniżej zaprezentuję jak uprawiać tzw. jumping fitness.

  • Ćwiczenia na trampolinie można spotkać w coraz większej ilości klubów fitness. Potrzebny jest do tego jednak specjalistyczny sprzęt. Wystarczy jednak niewielka trampolina dla jednej osoby, dlatego też ćwiczenia możesz wykonywać w domu – wystarczą tylko chęci.
  • Ćwiczenia na trampolinie są naprawdę łatwe i właśnie dlatego można je wykonywać bez żadnych ograniczeń. Przy pierwszym ćwiczeniu wejdź na trampolinę, złącz nogi stojąc i wykonuj podskoki na trampolinie. Nogi mają być cały czas złączone. Ćwicz w ten sposób przez 2 minuty. Możesz dodać do ćwiczenia np. wymachy rąk.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się imitując bieganie w miejscu, na trampolinie. Staraj się wykonywać przez 2 minuty taki ruch jakbyś biegała, przy okazji pracując rękami.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również staraj się biegać na trampolinie w miejscu, z tym że możliwie jak najwyżej podciągaj kolana. Wykonuj ćwiczenie przez 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie na trampolinie polega na tym, by wykonywać na niej pajacyki. Oczywiście pajacyk ma być wykonywany podczas podskoków przez około 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie jest nieco trudniejsze. Wybijaj się na trampolinie dość wysoko, po czym w powietrzu rób przysiad. Ćwiczenie zacznij wykonywać zaraz po odbiciu, tak by przed powrotem na trampolinę wrócić do pozycji wyjściowej. Ćwicz 2 minuty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu odbijaj sięn a trampolinie, złącz nogi. W takiej pozycji podczas odbicia wykonuj skręt tułowia raz w prawą, raz w lewą stronę. Ćwicz kolejne 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie polega na tym, by z pozycji leżącej opadać na trampolinę pośladkami, następnie odbijając się pupą masz wrócić do pozycji stojącej. Wykonuj ćwiczenie przez 3 minuty.
  • Na zakończenie proponuję ćwiczenie, które polega na skokach wykonywanych na czworaka. Uklęknij na  trampolinie i oprzyj o nią dłonie. Z tej pozycji odbijaj się od trampoliny i dla utrudnienia ćwiczenia, w trakcie gdy będziesz w powietrzu, klaskaj w dłonie. Wykonuj to ćwiczenie przez 3 minuty.
  • Na zakończenie treningu polecam Ci wykonywanie przez 2-3 minuty luźnych podskoków na trampolinie.

 

 

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu moż
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u