Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trampolinie


Dodano: 15-04-2015 13:53
Popularność: 1817
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na trampolinie

Ćwiczenia na trampolinie są coraz bardziej popularne i nazywa się je jumping fitness. Jest to system treningowy, który pozwala kształtować i wzmacniać mięśnie całej sylwetki. Przy ćwiczeniach możemy też mieć niezłą frajdę z aktywności na trampolinie. Według naukowców takie skakanie jest 10 razy skuteczniejsze niż bieganie na bieżni. Poniżej zaprezentuję jak uprawiać tzw. jumping fitness.

  • Ćwiczenia na trampolinie można spotkać w coraz większej ilości klubów fitness. Potrzebny jest do tego jednak specjalistyczny sprzęt. Wystarczy jednak niewielka trampolina dla jednej osoby, dlatego też ćwiczenia możesz wykonywać w domu – wystarczą tylko chęci.
  • Ćwiczenia na trampolinie są naprawdę łatwe i właśnie dlatego można je wykonywać bez żadnych ograniczeń. Przy pierwszym ćwiczeniu wejdź na trampolinę, złącz nogi stojąc i wykonuj podskoki na trampolinie. Nogi mają być cały czas złączone. Ćwicz w ten sposób przez 2 minuty. Możesz dodać do ćwiczenia np. wymachy rąk.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się imitując bieganie w miejscu, na trampolinie. Staraj się wykonywać przez 2 minuty taki ruch jakbyś biegała, przy okazji pracując rękami.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również staraj się biegać na trampolinie w miejscu, z tym że możliwie jak najwyżej podciągaj kolana. Wykonuj ćwiczenie przez 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie na trampolinie polega na tym, by wykonywać na niej pajacyki. Oczywiście pajacyk ma być wykonywany podczas podskoków przez około 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie jest nieco trudniejsze. Wybijaj się na trampolinie dość wysoko, po czym w powietrzu rób przysiad. Ćwiczenie zacznij wykonywać zaraz po odbiciu, tak by przed powrotem na trampolinę wrócić do pozycji wyjściowej. Ćwicz 2 minuty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu odbijaj sięn a trampolinie, złącz nogi. W takiej pozycji podczas odbicia wykonuj skręt tułowia raz w prawą, raz w lewą stronę. Ćwicz kolejne 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie polega na tym, by z pozycji leżącej opadać na trampolinę pośladkami, następnie odbijając się pupą masz wrócić do pozycji stojącej. Wykonuj ćwiczenie przez 3 minuty.
  • Na zakończenie proponuję ćwiczenie, które polega na skokach wykonywanych na czworaka. Uklęknij na  trampolinie i oprzyj o nią dłonie. Z tej pozycji odbijaj się od trampoliny i dla utrudnienia ćwiczenia, w trakcie gdy będziesz w powietrzu, klaskaj w dłonie. Wykonuj to ćwiczenie przez 3 minuty.
  • Na zakończenie treningu polecam Ci wykonywanie przez 2-3 minuty luźnych podskoków na trampolinie.

 

 

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u