Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trampolinie


Dodano: 15-04-2015 13:53
Popularność: 1513
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na trampolinie

Ćwiczenia na trampolinie są coraz bardziej popularne i nazywa się je jumping fitness. Jest to system treningowy, który pozwala kształtować i wzmacniać mięśnie całej sylwetki. Przy ćwiczeniach możemy też mieć niezłą frajdę z aktywności na trampolinie. Według naukowców takie skakanie jest 10 razy skuteczniejsze niż bieganie na bieżni. Poniżej zaprezentuję jak uprawiać tzw. jumping fitness.

  • Ćwiczenia na trampolinie można spotkać w coraz większej ilości klubów fitness. Potrzebny jest do tego jednak specjalistyczny sprzęt. Wystarczy jednak niewielka trampolina dla jednej osoby, dlatego też ćwiczenia możesz wykonywać w domu – wystarczą tylko chęci.
  • Ćwiczenia na trampolinie są naprawdę łatwe i właśnie dlatego można je wykonywać bez żadnych ograniczeń. Przy pierwszym ćwiczeniu wejdź na trampolinę, złącz nogi stojąc i wykonuj podskoki na trampolinie. Nogi mają być cały czas złączone. Ćwicz w ten sposób przez 2 minuty. Możesz dodać do ćwiczenia np. wymachy rąk.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się imitując bieganie w miejscu, na trampolinie. Staraj się wykonywać przez 2 minuty taki ruch jakbyś biegała, przy okazji pracując rękami.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również staraj się biegać na trampolinie w miejscu, z tym że możliwie jak najwyżej podciągaj kolana. Wykonuj ćwiczenie przez 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie na trampolinie polega na tym, by wykonywać na niej pajacyki. Oczywiście pajacyk ma być wykonywany podczas podskoków przez około 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie jest nieco trudniejsze. Wybijaj się na trampolinie dość wysoko, po czym w powietrzu rób przysiad. Ćwiczenie zacznij wykonywać zaraz po odbiciu, tak by przed powrotem na trampolinę wrócić do pozycji wyjściowej. Ćwicz 2 minuty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu odbijaj sięn a trampolinie, złącz nogi. W takiej pozycji podczas odbicia wykonuj skręt tułowia raz w prawą, raz w lewą stronę. Ćwicz kolejne 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie polega na tym, by z pozycji leżącej opadać na trampolinę pośladkami, następnie odbijając się pupą masz wrócić do pozycji stojącej. Wykonuj ćwiczenie przez 3 minuty.
  • Na zakończenie proponuję ćwiczenie, które polega na skokach wykonywanych na czworaka. Uklęknij na  trampolinie i oprzyj o nią dłonie. Z tej pozycji odbijaj się od trampoliny i dla utrudnienia ćwiczenia, w trakcie gdy będziesz w powietrzu, klaskaj w dłonie. Wykonuj to ćwiczenie przez 3 minuty.
  • Na zakończenie treningu polecam Ci wykonywanie przez 2-3 minuty luźnych podskoków na trampolinie.

 

 

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha W trakcie ćwiczeń mięśni brzucha, często zaniedbywana jest partia mięśni skośnych, a przecież jest wiele ćwiczeń, które pomagają likwidow
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u