Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na trampolinie


Dodano: 15-04-2015 13:53
Popularność: 1740
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na trampolinie

Ćwiczenia na trampolinie są coraz bardziej popularne i nazywa się je jumping fitness. Jest to system treningowy, który pozwala kształtować i wzmacniać mięśnie całej sylwetki. Przy ćwiczeniach możemy też mieć niezłą frajdę z aktywności na trampolinie. Według naukowców takie skakanie jest 10 razy skuteczniejsze niż bieganie na bieżni. Poniżej zaprezentuję jak uprawiać tzw. jumping fitness.

  • Ćwiczenia na trampolinie można spotkać w coraz większej ilości klubów fitness. Potrzebny jest do tego jednak specjalistyczny sprzęt. Wystarczy jednak niewielka trampolina dla jednej osoby, dlatego też ćwiczenia możesz wykonywać w domu – wystarczą tylko chęci.
  • Ćwiczenia na trampolinie są naprawdę łatwe i właśnie dlatego można je wykonywać bez żadnych ograniczeń. Przy pierwszym ćwiczeniu wejdź na trampolinę, złącz nogi stojąc i wykonuj podskoki na trampolinie. Nogi mają być cały czas złączone. Ćwicz w ten sposób przez 2 minuty. Możesz dodać do ćwiczenia np. wymachy rąk.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się imitując bieganie w miejscu, na trampolinie. Staraj się wykonywać przez 2 minuty taki ruch jakbyś biegała, przy okazji pracując rękami.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również staraj się biegać na trampolinie w miejscu, z tym że możliwie jak najwyżej podciągaj kolana. Wykonuj ćwiczenie przez 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie na trampolinie polega na tym, by wykonywać na niej pajacyki. Oczywiście pajacyk ma być wykonywany podczas podskoków przez około 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie jest nieco trudniejsze. Wybijaj się na trampolinie dość wysoko, po czym w powietrzu rób przysiad. Ćwiczenie zacznij wykonywać zaraz po odbiciu, tak by przed powrotem na trampolinę wrócić do pozycji wyjściowej. Ćwicz 2 minuty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu odbijaj sięn a trampolinie, złącz nogi. W takiej pozycji podczas odbicia wykonuj skręt tułowia raz w prawą, raz w lewą stronę. Ćwicz kolejne 2 minuty.
  • Kolejne ćwiczenie polega na tym, by z pozycji leżącej opadać na trampolinę pośladkami, następnie odbijając się pupą masz wrócić do pozycji stojącej. Wykonuj ćwiczenie przez 3 minuty.
  • Na zakończenie proponuję ćwiczenie, które polega na skokach wykonywanych na czworaka. Uklęknij na  trampolinie i oprzyj o nią dłonie. Z tej pozycji odbijaj się od trampoliny i dla utrudnienia ćwiczenia, w trakcie gdy będziesz w powietrzu, klaskaj w dłonie. Wykonuj to ćwiczenie przez 3 minuty.
  • Na zakończenie treningu polecam Ci wykonywanie przez 2-3 minuty luźnych podskoków na trampolinie.

 

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

  Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po poro
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy p
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u