Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na szybki trening brzucha


Dodano: 03-04-2015 12:01
Popularność: 1953
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarczy, że będziesz ćwiczyć 15-20 minut dziennie a zobaczysz ujędrnienie brzucha i wymodelowanie mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które warto włączyć do intensywnego treningu brzucha.

  • Na początek wykonuj spięcia brzucha, pamiętając o ich dużej intensywności. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy płasko na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcie brzucha i lekkie uniesienie klatki piersiowej. Wykonuj spięcia w dość szybkim tempie. Możesz zmodyfikować ćwiczenie  - jeśli w trakcie spięcia będziesz skręcać tułów do przeciwległej nogi to zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Do szybkiego treningu włącz także wykonywanie nożyc pionowych i poziomych w pozycji leżenia na plecach na macie. Wystarczy, że intensywnie będziesz ćwiczyć oba rodzaje nożyc po 30 sekund.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź w dłonie po jednej lekkiej hantli o wadze od 0.5 do 1 kilograma. Połóż się na macie, wyciągnij ręce za głową trzymając ciężarki, ręce wyprostuj. Podnoś jednocześnie jedną, wyprostowaną nogę i przeciwległą rękę z ciężarkiem, po czym wykonuj ten sam ruch dla drugiej nogi i ręki.
  • Zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia obu złączonych nóg w gorę. Nie odkładaj ich na ziemię, zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią, po czym znów podnoś nogi.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na wyciągniętych nogach. Plecy mają być proste, brzuch napięty. W takiej pozycji podciągaj do łokci przeciwległe kolana wykonując ćwiczenie w szybkim tempie.
  • Zmodyfikuj powyższe ćwiczenie przyciągając w tej pozycji nie każdą nogę pojedynczo, ale obie na raz, w stronę klatki piersiowej.
  • Na koniec szybkiego treningu proponuję Ci wykonanie deski, czyli ćwiczenia zwanego plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w lokacjach, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Napnij maksymalnie mięśnie nóg, plecy i brzuch i staraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund, lub co lepsze, przez minutę.
  • Jeśli będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia systematycznie i dokładnie to już po pierwszym miesiącu ćwiczeń będziesz mogła zauważyć równicę w kondycji swojego brzucha i jego mięśni. 

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki Mięsień brzuchaty łydki jest mięśniem dwugłowy, który odpowiednio ćwiczony wyraźnie zarysowuje się z tyłu naszych łydek. Jego nazwa bierz
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u