Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na szybki trening brzucha


Dodano: 03-04-2015 12:01
Popularność: 1436
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarczy, że będziesz ćwiczyć 15-20 minut dziennie a zobaczysz ujędrnienie brzucha i wymodelowanie mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które warto włączyć do intensywnego treningu brzucha.

  • Na początek wykonuj spięcia brzucha, pamiętając o ich dużej intensywności. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy płasko na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcie brzucha i lekkie uniesienie klatki piersiowej. Wykonuj spięcia w dość szybkim tempie. Możesz zmodyfikować ćwiczenie  - jeśli w trakcie spięcia będziesz skręcać tułów do przeciwległej nogi to zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Do szybkiego treningu włącz także wykonywanie nożyc pionowych i poziomych w pozycji leżenia na plecach na macie. Wystarczy, że intensywnie będziesz ćwiczyć oba rodzaje nożyc po 30 sekund.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź w dłonie po jednej lekkiej hantli o wadze od 0.5 do 1 kilograma. Połóż się na macie, wyciągnij ręce za głową trzymając ciężarki, ręce wyprostuj. Podnoś jednocześnie jedną, wyprostowaną nogę i przeciwległą rękę z ciężarkiem, po czym wykonuj ten sam ruch dla drugiej nogi i ręki.
  • Zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia obu złączonych nóg w gorę. Nie odkładaj ich na ziemię, zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią, po czym znów podnoś nogi.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na wyciągniętych nogach. Plecy mają być proste, brzuch napięty. W takiej pozycji podciągaj do łokci przeciwległe kolana wykonując ćwiczenie w szybkim tempie.
  • Zmodyfikuj powyższe ćwiczenie przyciągając w tej pozycji nie każdą nogę pojedynczo, ale obie na raz, w stronę klatki piersiowej.
  • Na koniec szybkiego treningu proponuję Ci wykonanie deski, czyli ćwiczenia zwanego plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w lokacjach, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Napnij maksymalnie mięśnie nóg, plecy i brzuch i staraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund, lub co lepsze, przez minutę.
  • Jeśli będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia systematycznie i dokładnie to już po pierwszym miesiącu ćwiczeń będziesz mogła zauważyć równicę w kondycji swojego brzucha i jego mięśni. 

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u