Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na szybki trening brzucha


Dodano: 03-04-2015 12:01
Popularność: 1126
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarczy, że będziesz ćwiczyć 15-20 minut dziennie a zobaczysz ujędrnienie brzucha i wymodelowanie mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które warto włączyć do intensywnego treningu brzucha.

  • Na początek wykonuj spięcia brzucha, pamiętając o ich dużej intensywności. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy płasko na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcie brzucha i lekkie uniesienie klatki piersiowej. Wykonuj spięcia w dość szybkim tempie. Możesz zmodyfikować ćwiczenie  - jeśli w trakcie spięcia będziesz skręcać tułów do przeciwległej nogi to zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Do szybkiego treningu włącz także wykonywanie nożyc pionowych i poziomych w pozycji leżenia na plecach na macie. Wystarczy, że intensywnie będziesz ćwiczyć oba rodzaje nożyc po 30 sekund.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź w dłonie po jednej lekkiej hantli o wadze od 0.5 do 1 kilograma. Połóż się na macie, wyciągnij ręce za głową trzymając ciężarki, ręce wyprostuj. Podnoś jednocześnie jedną, wyprostowaną nogę i przeciwległą rękę z ciężarkiem, po czym wykonuj ten sam ruch dla drugiej nogi i ręki.
  • Zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia obu złączonych nóg w gorę. Nie odkładaj ich na ziemię, zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią, po czym znów podnoś nogi.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na wyciągniętych nogach. Plecy mają być proste, brzuch napięty. W takiej pozycji podciągaj do łokci przeciwległe kolana wykonując ćwiczenie w szybkim tempie.
  • Zmodyfikuj powyższe ćwiczenie przyciągając w tej pozycji nie każdą nogę pojedynczo, ale obie na raz, w stronę klatki piersiowej.
  • Na koniec szybkiego treningu proponuję Ci wykonanie deski, czyli ćwiczenia zwanego plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w lokacjach, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Napnij maksymalnie mięśnie nóg, plecy i brzuch i staraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund, lub co lepsze, przez minutę.
  • Jeśli będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia systematycznie i dokładnie to już po pierwszym miesiącu ćwiczeń będziesz mogła zauważyć równicę w kondycji swojego brzucha i jego mięśni. 

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i mo
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u