Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na szybki trening brzucha


Dodano: 03-04-2015 12:01
Popularność: 890
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarczy, że będziesz ćwiczyć 15-20 minut dziennie a zobaczysz ujędrnienie brzucha i wymodelowanie mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które warto włączyć do intensywnego treningu brzucha.

  • Na początek wykonuj spięcia brzucha, pamiętając o ich dużej intensywności. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy płasko na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcie brzucha i lekkie uniesienie klatki piersiowej. Wykonuj spięcia w dość szybkim tempie. Możesz zmodyfikować ćwiczenie  - jeśli w trakcie spięcia będziesz skręcać tułów do przeciwległej nogi to zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Do szybkiego treningu włącz także wykonywanie nożyc pionowych i poziomych w pozycji leżenia na plecach na macie. Wystarczy, że intensywnie będziesz ćwiczyć oba rodzaje nożyc po 30 sekund.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź w dłonie po jednej lekkiej hantli o wadze od 0.5 do 1 kilograma. Połóż się na macie, wyciągnij ręce za głową trzymając ciężarki, ręce wyprostuj. Podnoś jednocześnie jedną, wyprostowaną nogę i przeciwległą rękę z ciężarkiem, po czym wykonuj ten sam ruch dla drugiej nogi i ręki.
  • Zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia obu złączonych nóg w gorę. Nie odkładaj ich na ziemię, zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią, po czym znów podnoś nogi.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na wyciągniętych nogach. Plecy mają być proste, brzuch napięty. W takiej pozycji podciągaj do łokci przeciwległe kolana wykonując ćwiczenie w szybkim tempie.
  • Zmodyfikuj powyższe ćwiczenie przyciągając w tej pozycji nie każdą nogę pojedynczo, ale obie na raz, w stronę klatki piersiowej.
  • Na koniec szybkiego treningu proponuję Ci wykonanie deski, czyli ćwiczenia zwanego plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w lokacjach, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Napnij maksymalnie mięśnie nóg, plecy i brzuch i staraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund, lub co lepsze, przez minutę.
  • Jeśli będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia systematycznie i dokładnie to już po pierwszym miesiącu ćwiczeń będziesz mogła zauważyć równicę w kondycji swojego brzucha i jego mięśni. 

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, b
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u