Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na szybki trening brzucha


Dodano: 03-04-2015 12:01
Popularność: 1855
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarczy, że będziesz ćwiczyć 15-20 minut dziennie a zobaczysz ujędrnienie brzucha i wymodelowanie mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które warto włączyć do intensywnego treningu brzucha.

  • Na początek wykonuj spięcia brzucha, pamiętając o ich dużej intensywności. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy płasko na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcie brzucha i lekkie uniesienie klatki piersiowej. Wykonuj spięcia w dość szybkim tempie. Możesz zmodyfikować ćwiczenie  - jeśli w trakcie spięcia będziesz skręcać tułów do przeciwległej nogi to zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Do szybkiego treningu włącz także wykonywanie nożyc pionowych i poziomych w pozycji leżenia na plecach na macie. Wystarczy, że intensywnie będziesz ćwiczyć oba rodzaje nożyc po 30 sekund.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź w dłonie po jednej lekkiej hantli o wadze od 0.5 do 1 kilograma. Połóż się na macie, wyciągnij ręce za głową trzymając ciężarki, ręce wyprostuj. Podnoś jednocześnie jedną, wyprostowaną nogę i przeciwległą rękę z ciężarkiem, po czym wykonuj ten sam ruch dla drugiej nogi i ręki.
  • Zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia obu złączonych nóg w gorę. Nie odkładaj ich na ziemię, zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią, po czym znów podnoś nogi.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na wyciągniętych nogach. Plecy mają być proste, brzuch napięty. W takiej pozycji podciągaj do łokci przeciwległe kolana wykonując ćwiczenie w szybkim tempie.
  • Zmodyfikuj powyższe ćwiczenie przyciągając w tej pozycji nie każdą nogę pojedynczo, ale obie na raz, w stronę klatki piersiowej.
  • Na koniec szybkiego treningu proponuję Ci wykonanie deski, czyli ćwiczenia zwanego plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w lokacjach, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Napnij maksymalnie mięśnie nóg, plecy i brzuch i staraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund, lub co lepsze, przez minutę.
  • Jeśli będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia systematycznie i dokładnie to już po pierwszym miesiącu ćwiczeń będziesz mogła zauważyć równicę w kondycji swojego brzucha i jego mięśni. 

Ćwiczenia na wypukły brzuch

Ćwiczenia na wypukły brzuch

Ćwiczenia na wypukły brzuch Jeśli masz wypukły brzuch to najpierw poznaj tego przyczynę. Może to wiązać się z problemami trawienia lub z nadwagą.  W pierwszym przypadku trzeba podj
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną sk&oacu
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u