Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na sześciopak


Dodano: 02-04-2015 09:54
Popularność: 1248
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, by wykształcić tak wymodelowane mięśnie. Należy jednak pamiętać, że nawet idealny brzuch zginie pod warstwą tłuszczu. Jeśli więc chcesz mieć tzw. kaloryfer to najpierw zrzuć zbędne kilogramy, a następnie przystąp do modelowania mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch.

  • Na poprawę stanu mięśni brzucha bardzo dobre są spięcia. Połóż się na plecach na macie, ręce oprzyj o skronie, a nogi ugnij w kolanach – stopy mają się opierać płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową.  Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległego kolana to aktywujesz do pracy mięśnie skośne brzucha.
  • Zostań na macie leżąc na plecach. Nogi wyprostuj, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji podnoś wyprostowane nogi w górę albo jednocześnie co daje lepszy efekt ćwiczenia, albo każdą pojedynczo, przez co ćwiczy się nieco lżej.
  • Zostając w powyższej pozycji na macie unieś nieco w górę nogi i wykonuj nimi ruchy przypominające tnące nożyczki. Możesz wykonywać je pionowo lub poziomo, jak Ci wygodniej. Staraj się wytrzymać w tym ruchu przez 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie aktywuje do pracy mięśnie skośne brzucha. Weź do ćwiczenia piłkę, może być do siatkówki. Połóż się na boku na macie, podnieś w górę wyprostowane nogi. W rękach wyciągniętych za głową trzymaj piłkę i wykonując skręt tułowia przenoś ją między łydki, następnie wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Na mięśnie skośne brzucha świetnie działa też kręcenie na biodrach hula – hop, dlatego warto pomyśleć, by co dzień chociaż przez kilka minut ćwiczyć w ten sposób.
  • Usiądź na macie, zegnij nogi w kolanach, nieco odchyl tułów do tyłu. Unieś nogi, ręce możesz wyciągnąć przed sobą. W takiej pozycji prostuj nogi odchylając tułów, następnie podciągaj je w stronę klatki uginając nogi.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci wykonanie deski. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciu rękach, tył ciała oprzyj na palcach stóp – nogi maja być wyciągnięte, biodra nieco obniżone, jednak plecy mają być proste. W takiej pozycji maksymalnie napnij mięśnie pleców, brzucha i nogi i staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund. Następnie możesz zrobić 15 sekund przerwy i znów wykonać deskę.

 

 

 

 

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u