Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na sześciopak


Dodano: 02-04-2015 09:54
Popularność: 797
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, by wykształcić tak wymodelowane mięśnie. Należy jednak pamiętać, że nawet idealny brzuch zginie pod warstwą tłuszczu. Jeśli więc chcesz mieć tzw. kaloryfer to najpierw zrzuć zbędne kilogramy, a następnie przystąp do modelowania mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch.

  • Na poprawę stanu mięśni brzucha bardzo dobre są spięcia. Połóż się na plecach na macie, ręce oprzyj o skronie, a nogi ugnij w kolanach – stopy mają się opierać płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową.  Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległego kolana to aktywujesz do pracy mięśnie skośne brzucha.
  • Zostań na macie leżąc na plecach. Nogi wyprostuj, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji podnoś wyprostowane nogi w górę albo jednocześnie co daje lepszy efekt ćwiczenia, albo każdą pojedynczo, przez co ćwiczy się nieco lżej.
  • Zostając w powyższej pozycji na macie unieś nieco w górę nogi i wykonuj nimi ruchy przypominające tnące nożyczki. Możesz wykonywać je pionowo lub poziomo, jak Ci wygodniej. Staraj się wytrzymać w tym ruchu przez 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie aktywuje do pracy mięśnie skośne brzucha. Weź do ćwiczenia piłkę, może być do siatkówki. Połóż się na boku na macie, podnieś w górę wyprostowane nogi. W rękach wyciągniętych za głową trzymaj piłkę i wykonując skręt tułowia przenoś ją między łydki, następnie wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Na mięśnie skośne brzucha świetnie działa też kręcenie na biodrach hula – hop, dlatego warto pomyśleć, by co dzień chociaż przez kilka minut ćwiczyć w ten sposób.
  • Usiądź na macie, zegnij nogi w kolanach, nieco odchyl tułów do tyłu. Unieś nogi, ręce możesz wyciągnąć przed sobą. W takiej pozycji prostuj nogi odchylając tułów, następnie podciągaj je w stronę klatki uginając nogi.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci wykonanie deski. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciu rękach, tył ciała oprzyj na palcach stóp – nogi maja być wyciągnięte, biodra nieco obniżone, jednak plecy mają być proste. W takiej pozycji maksymalnie napnij mięśnie pleców, brzucha i nogi i staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund. Następnie możesz zrobić 15 sekund przerwy i znów wykonać deskę.

 

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i mo
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u