Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na sześciopak


Dodano: 02-04-2015 09:54
Popularność: 1786
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, by wykształcić tak wymodelowane mięśnie. Należy jednak pamiętać, że nawet idealny brzuch zginie pod warstwą tłuszczu. Jeśli więc chcesz mieć tzw. kaloryfer to najpierw zrzuć zbędne kilogramy, a następnie przystąp do modelowania mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch.

  • Na poprawę stanu mięśni brzucha bardzo dobre są spięcia. Połóż się na plecach na macie, ręce oprzyj o skronie, a nogi ugnij w kolanach – stopy mają się opierać płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową.  Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległego kolana to aktywujesz do pracy mięśnie skośne brzucha.
  • Zostań na macie leżąc na plecach. Nogi wyprostuj, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji podnoś wyprostowane nogi w górę albo jednocześnie co daje lepszy efekt ćwiczenia, albo każdą pojedynczo, przez co ćwiczy się nieco lżej.
  • Zostając w powyższej pozycji na macie unieś nieco w górę nogi i wykonuj nimi ruchy przypominające tnące nożyczki. Możesz wykonywać je pionowo lub poziomo, jak Ci wygodniej. Staraj się wytrzymać w tym ruchu przez 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie aktywuje do pracy mięśnie skośne brzucha. Weź do ćwiczenia piłkę, może być do siatkówki. Połóż się na boku na macie, podnieś w górę wyprostowane nogi. W rękach wyciągniętych za głową trzymaj piłkę i wykonując skręt tułowia przenoś ją między łydki, następnie wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Na mięśnie skośne brzucha świetnie działa też kręcenie na biodrach hula – hop, dlatego warto pomyśleć, by co dzień chociaż przez kilka minut ćwiczyć w ten sposób.
  • Usiądź na macie, zegnij nogi w kolanach, nieco odchyl tułów do tyłu. Unieś nogi, ręce możesz wyciągnąć przed sobą. W takiej pozycji prostuj nogi odchylając tułów, następnie podciągaj je w stronę klatki uginając nogi.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci wykonanie deski. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciu rękach, tył ciała oprzyj na palcach stóp – nogi maja być wyciągnięte, biodra nieco obniżone, jednak plecy mają być proste. W takiej pozycji maksymalnie napnij mięśnie pleców, brzucha i nogi i staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund. Następnie możesz zrobić 15 sekund przerwy i znów wykonać deskę.

 

 

 

 

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszcz
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy si
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u