Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na sześciopak


Dodano: 02-04-2015 09:54
Popularność: 1487
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, by wykształcić tak wymodelowane mięśnie. Należy jednak pamiętać, że nawet idealny brzuch zginie pod warstwą tłuszczu. Jeśli więc chcesz mieć tzw. kaloryfer to najpierw zrzuć zbędne kilogramy, a następnie przystąp do modelowania mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch.

  • Na poprawę stanu mięśni brzucha bardzo dobre są spięcia. Połóż się na plecach na macie, ręce oprzyj o skronie, a nogi ugnij w kolanach – stopy mają się opierać płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową.  Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległego kolana to aktywujesz do pracy mięśnie skośne brzucha.
  • Zostań na macie leżąc na plecach. Nogi wyprostuj, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji podnoś wyprostowane nogi w górę albo jednocześnie co daje lepszy efekt ćwiczenia, albo każdą pojedynczo, przez co ćwiczy się nieco lżej.
  • Zostając w powyższej pozycji na macie unieś nieco w górę nogi i wykonuj nimi ruchy przypominające tnące nożyczki. Możesz wykonywać je pionowo lub poziomo, jak Ci wygodniej. Staraj się wytrzymać w tym ruchu przez 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie aktywuje do pracy mięśnie skośne brzucha. Weź do ćwiczenia piłkę, może być do siatkówki. Połóż się na boku na macie, podnieś w górę wyprostowane nogi. W rękach wyciągniętych za głową trzymaj piłkę i wykonując skręt tułowia przenoś ją między łydki, następnie wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Na mięśnie skośne brzucha świetnie działa też kręcenie na biodrach hula – hop, dlatego warto pomyśleć, by co dzień chociaż przez kilka minut ćwiczyć w ten sposób.
  • Usiądź na macie, zegnij nogi w kolanach, nieco odchyl tułów do tyłu. Unieś nogi, ręce możesz wyciągnąć przed sobą. W takiej pozycji prostuj nogi odchylając tułów, następnie podciągaj je w stronę klatki uginając nogi.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci wykonanie deski. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciu rękach, tył ciała oprzyj na palcach stóp – nogi maja być wyciągnięte, biodra nieco obniżone, jednak plecy mają być proste. W takiej pozycji maksymalnie napnij mięśnie pleców, brzucha i nogi i staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund. Następnie możesz zrobić 15 sekund przerwy i znów wykonać deskę.

 

 

 

 

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu moż
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u