Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na sześciopak


Dodano: 02-04-2015 09:54
Popularność: 1164
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, by wykształcić tak wymodelowane mięśnie. Należy jednak pamiętać, że nawet idealny brzuch zginie pod warstwą tłuszczu. Jeśli więc chcesz mieć tzw. kaloryfer to najpierw zrzuć zbędne kilogramy, a następnie przystąp do modelowania mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch.

  • Na poprawę stanu mięśni brzucha bardzo dobre są spięcia. Połóż się na plecach na macie, ręce oprzyj o skronie, a nogi ugnij w kolanach – stopy mają się opierać płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc nieco w górę klatkę piersiową.  Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległego kolana to aktywujesz do pracy mięśnie skośne brzucha.
  • Zostań na macie leżąc na plecach. Nogi wyprostuj, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji podnoś wyprostowane nogi w górę albo jednocześnie co daje lepszy efekt ćwiczenia, albo każdą pojedynczo, przez co ćwiczy się nieco lżej.
  • Zostając w powyższej pozycji na macie unieś nieco w górę nogi i wykonuj nimi ruchy przypominające tnące nożyczki. Możesz wykonywać je pionowo lub poziomo, jak Ci wygodniej. Staraj się wytrzymać w tym ruchu przez 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie aktywuje do pracy mięśnie skośne brzucha. Weź do ćwiczenia piłkę, może być do siatkówki. Połóż się na boku na macie, podnieś w górę wyprostowane nogi. W rękach wyciągniętych za głową trzymaj piłkę i wykonując skręt tułowia przenoś ją między łydki, następnie wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Na mięśnie skośne brzucha świetnie działa też kręcenie na biodrach hula – hop, dlatego warto pomyśleć, by co dzień chociaż przez kilka minut ćwiczyć w ten sposób.
  • Usiądź na macie, zegnij nogi w kolanach, nieco odchyl tułów do tyłu. Unieś nogi, ręce możesz wyciągnąć przed sobą. W takiej pozycji prostuj nogi odchylając tułów, następnie podciągaj je w stronę klatki uginając nogi.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci wykonanie deski. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciu rękach, tył ciała oprzyj na palcach stóp – nogi maja być wyciągnięte, biodra nieco obniżone, jednak plecy mają być proste. W takiej pozycji maksymalnie napnij mięśnie pleców, brzucha i nogi i staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund. Następnie możesz zrobić 15 sekund przerwy i znów wykonać deskę.

 

 

 

 

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw.
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u