Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na szczupłe uda


Dodano: 07-03-2015 16:14
Popularność: 2534
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na szczupłe uda

Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systematyczności. Nie ma jedynych ćwiczeń na szczupłe uda. Pamiętaj, że ten cel możesz osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Wśród nich znajduje się szukanie okazji do ćwiczenia mięśni ud, a także wykonywanie już specjalnych ćwiczeń.

Jeśli nie jesteśmy zbyt pozytywnie nastawieni lub wystarczająco zmotywowani do znalezienia około 15 do 30 minut w ciągu dnia, żeby wykonywać specjalne ćwiczenia, to możemy znaleźć tutaj złoty środek zastępczy. Jeśli lubisz jeździć na rolkach, łyżwach, na rowerze, biegać lub pływać, to po kilku tygodniach systematyczności w tych aktywnościach sportowych zauważysz znaczną poprawę.

Jeżeli jednak masz zamiar skupić się wyłącznie na modelowaniu swoich ud, to warto wykonywać określone ćwiczenia:

Niezastąpione w tej kwestii okazują się przysiady. Najlepiej wykonywać je ze stopami ułożonymi płasko do powierzchni. Nie możesz odrywać pięt. Wyprostuj przed siebie ręce i obniżaj pośladki do osiągnięcia kąta 90 stopni. Możesz robić przysiady ze złączonymi kolanami, wtedy zachowaj poprawną sylwetkę poprzez lekkie nachylenie pleców do przodu. Prawidłowe przysiady również mogą być wykonywane poprzez szerokie rozłożenie kolan. Wtedy jednak nie możesz zapominać o pionowo wyprostowanych plecach. Patrz przed siebie, wtedy dużo łatwiej będzie Ci zachować prawidłową postawę.

Drugim pomocnym ćwiczeniem będzie uklęknięcie na podłodze, tak aby podeprzeć się rękami o ziemię. Może to wyglądać zabawnie, jak chodzenie na czworaka. Ale cały sens tkwi w tym, że nogi powinny być wymachiwane tak by stopa odchodziła do tyłu bądź do góry.

Niezawodnym ćwiczeniem są wymachu nóg, po ułożeniu swojego ciała na boku. Z pewnością to ćwiczenie jest Ci bardziej znane. Kładziesz się na początku na prawym boku. Podpierasz swoją sylwetkę ramieniem położonym na ziemi. Wyprostowaną nogę z wyciągniętymi palcami (tą którą znajduje się na górze), podnoś rytmicznie do góry. To samo rób z drugą stroną.

Do ćwiczeń na szczupłe uda możesz wykorzystywać również schody, a także podesty. Stawiając jedną nogę na schodku, wystarczy napiąć mięśnie ud i w tym czasie podnieś drugą stopę, tak aby dorównała wysokości pierwszej stropy. Jednak ponoszoną stopę nie stawiaj na stopniu. Po kilkunastu razach, zmień nogę. 

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży mu
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u