Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na szczupłe uda


Dodano: 07-03-2015 16:14
Popularność: 1522
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na szczupłe uda

Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systematyczności. Nie ma jedynych ćwiczeń na szczupłe uda. Pamiętaj, że ten cel możesz osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Wśród nich znajduje się szukanie okazji do ćwiczenia mięśni ud, a także wykonywanie już specjalnych ćwiczeń.

Jeśli nie jesteśmy zbyt pozytywnie nastawieni lub wystarczająco zmotywowani do znalezienia około 15 do 30 minut w ciągu dnia, żeby wykonywać specjalne ćwiczenia, to możemy znaleźć tutaj złoty środek zastępczy. Jeśli lubisz jeździć na rolkach, łyżwach, na rowerze, biegać lub pływać, to po kilku tygodniach systematyczności w tych aktywnościach sportowych zauważysz znaczną poprawę.

Jeżeli jednak masz zamiar skupić się wyłącznie na modelowaniu swoich ud, to warto wykonywać określone ćwiczenia:

Niezastąpione w tej kwestii okazują się przysiady. Najlepiej wykonywać je ze stopami ułożonymi płasko do powierzchni. Nie możesz odrywać pięt. Wyprostuj przed siebie ręce i obniżaj pośladki do osiągnięcia kąta 90 stopni. Możesz robić przysiady ze złączonymi kolanami, wtedy zachowaj poprawną sylwetkę poprzez lekkie nachylenie pleców do przodu. Prawidłowe przysiady również mogą być wykonywane poprzez szerokie rozłożenie kolan. Wtedy jednak nie możesz zapominać o pionowo wyprostowanych plecach. Patrz przed siebie, wtedy dużo łatwiej będzie Ci zachować prawidłową postawę.

Drugim pomocnym ćwiczeniem będzie uklęknięcie na podłodze, tak aby podeprzeć się rękami o ziemię. Może to wyglądać zabawnie, jak chodzenie na czworaka. Ale cały sens tkwi w tym, że nogi powinny być wymachiwane tak by stopa odchodziła do tyłu bądź do góry.

Niezawodnym ćwiczeniem są wymachu nóg, po ułożeniu swojego ciała na boku. Z pewnością to ćwiczenie jest Ci bardziej znane. Kładziesz się na początku na prawym boku. Podpierasz swoją sylwetkę ramieniem położonym na ziemi. Wyprostowaną nogę z wyciągniętymi palcami (tą którą znajduje się na górze), podnoś rytmicznie do góry. To samo rób z drugą stroną.

Do ćwiczeń na szczupłe uda możesz wykorzystywać również schody, a także podesty. Stawiając jedną nogę na schodku, wystarczy napiąć mięśnie ud i w tym czasie podnieś drugą stopę, tak aby dorównała wysokości pierwszej stropy. Jednak ponoszoną stopę nie stawiaj na stopniu. Po kilkunastu razach, zmień nogę. 

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u