Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na stopy


Dodano: 18-04-2015 08:36
Popularność: 972
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. Jest wiele prostych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na stopy. Wystarczy ćwiczyć przez 10-15 minut dziennie, aby zobaczyć efekty treningu. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na stopy.

  • Na początek usiądź na podłodze w siadzie z nogami skrzyżowanymi i spodem stóp skierowanym do siebie. W takie pozycji staraj się „klaskać” stopami o siebie przez 15 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu stań prosto i rozłóż na podłodze ręcznik. Ćwiczenie polega na tym, by palcami stóp próbować zrolowania ręcznika. Powtórz to ćwiczenie dla każdej stopy, a rolowanie wykonuj powoli.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu możesz albo podskakiwać albo stać w miejscu wykonując spięcia na palcach. Możesz też na zmianę wykonać spięcia na palcach i na pięcie. Wykonuj to ćwiczenie przez 20 sekund.
  • Spróbuj też nieco zmodyfikowanego ćwiczenia podczas którego masz stanąć znów na palcach, jednak jedną nogę uginasz w kolanie i podnosisz w górę, na drugiej stajesz. Stajesz na palcach nogi opartej o ziemię 10 razy, po czym wykonujesz to samo ćwiczenie dla drugiej nogi.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuj leżąc na macie na plecach. Weź w palce stóp woreczek z grochem i staraj się kłaść go na ziemi, po czym chwytać i podnosić do góry. Wykonaj 10 powtórzeń po czym staraj się złapać woreczek palcami stóp jednej nogi i przenieść je między palce stóp drugiej nogi 10 razy.
  • Zostań w pozycji leżącej na macie, jedną nogę zegnij w kolanie i oprzyj o ziemię, drugą wyprostuj i złap w jej palce woreczek z grochem. Zrób wymach i przerzuć woreczek do tyłu, tak byś złapał je w dłonie. Wykonuj ćwiczenie 5 razy.
  • Dobrym ćwiczeniem dla nóg jest podłożenie pod stopę niewielkiej gumowej piłeczki i przesuwanie ją samą stopą po ziemi. Ćwiczenie wykonujemy przez 20 sekund, po czym zmieniamy nogę.
  • Połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi i stopy. W takiej pozycji staraj się na kilka sekund zadzierać palce, po czym prostuj stopy. Wykonuj ćwiczenie 10 razy, dla obu stóp jednocześnie.
  • Wzmocnisz swoje stopy, jeśli w ciągu dnia przez chociaż kilkanaście minut będziesz chodzić na bosaka, najlepiej po naturalnym terenie takim jak trawa czy kamienie. 

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane,
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u