Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na smukłe nogi


Dodano: 17-04-2015 07:50
Popularność: 1499
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to najpierw musisz się ich pozbyć, dopiero wtedy zacznij kształtować swoje ciało. Jest wiele ćwiczeń powodujących wysmuklenie nóg i poniżej zaprezentuję kilka z nich.

  • Na początek wykonaj krótką rozgrzewkę, która może się składać z podskoków, krążeń ramion czy z truchtu w miejscu. Ważne, by przygotować organizm do treningu.
  • Na początek wykonuj ćwiczenia na stojąco. Stań prosto, ręce oprzyj na biodrze, wyprostuj całą sylwetkę. W takiej pozycji podnoś w bok każdą nogę 20 razy, lekko przechylając przy tym sylwetkę.
  • Zostań w pozycji stojącej w lekkim rozkroku, skieruj stopy na zewnątrz, opuszczaj biodra i pośladki nie niżej niż na linię kolan wykonując przysiad. Wykonaj w sumie 20 przysiadów i przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj ruch w dole i zacznij 20 sekund pulsowań. Jeśli masz jeszcze siłę, zostań w takiej pozycji i staraj się unosić na palcach stóp 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanach i też oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś w bok ugiętą nogę 15 razy, wykonując ćwiczenie dla obu nóg, po czym unoś w górę wyprostowaną nogę również 15 razy.
  • Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i wyciągnij ręce wzdłuż ciała. Wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę 20 razy. Następnie unieś nogi lekko w górę i przenoś je raz na jedną, raz na drugą stronę tuż nad ziemię. Wykonaj ćwiczenie 10 razy. Jeśli masz jeszcze siłę, unieś nogi w górę i wykonuj nimi krążenia w powietrzu.
  • Zostań w pozycji leżenia na plecach, wyprostuj nogi i lekko unieś je w górę wykonując  ćwiczenie zwane nożycami. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń lub ćwicz przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce skrzyżuj pod brodą i unoś w górę wyprostowane nogi. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Na zakończenie treningu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij do tyłu. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, pośladków i wyprostuj plecy. Wykonuj tzw. deskę i wytrzymaj w tej pozycji rzez 30 sekund w pełnym napięciu mięśni.

 

 

 

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane,
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u