Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na smukłe nogi


Dodano: 17-04-2015 07:50
Popularność: 1976
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to najpierw musisz się ich pozbyć, dopiero wtedy zacznij kształtować swoje ciało. Jest wiele ćwiczeń powodujących wysmuklenie nóg i poniżej zaprezentuję kilka z nich.

  • Na początek wykonaj krótką rozgrzewkę, która może się składać z podskoków, krążeń ramion czy z truchtu w miejscu. Ważne, by przygotować organizm do treningu.
  • Na początek wykonuj ćwiczenia na stojąco. Stań prosto, ręce oprzyj na biodrze, wyprostuj całą sylwetkę. W takiej pozycji podnoś w bok każdą nogę 20 razy, lekko przechylając przy tym sylwetkę.
  • Zostań w pozycji stojącej w lekkim rozkroku, skieruj stopy na zewnątrz, opuszczaj biodra i pośladki nie niżej niż na linię kolan wykonując przysiad. Wykonaj w sumie 20 przysiadów i przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj ruch w dole i zacznij 20 sekund pulsowań. Jeśli masz jeszcze siłę, zostań w takiej pozycji i staraj się unosić na palcach stóp 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanach i też oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś w bok ugiętą nogę 15 razy, wykonując ćwiczenie dla obu nóg, po czym unoś w górę wyprostowaną nogę również 15 razy.
  • Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i wyciągnij ręce wzdłuż ciała. Wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę 20 razy. Następnie unieś nogi lekko w górę i przenoś je raz na jedną, raz na drugą stronę tuż nad ziemię. Wykonaj ćwiczenie 10 razy. Jeśli masz jeszcze siłę, unieś nogi w górę i wykonuj nimi krążenia w powietrzu.
  • Zostań w pozycji leżenia na plecach, wyprostuj nogi i lekko unieś je w górę wykonując  ćwiczenie zwane nożycami. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń lub ćwicz przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce skrzyżuj pod brodą i unoś w górę wyprostowane nogi. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Na zakończenie treningu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij do tyłu. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, pośladków i wyprostuj plecy. Wykonuj tzw. deskę i wytrzymaj w tej pozycji rzez 30 sekund w pełnym napięciu mięśni.

 

 

 

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

  Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po poro
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, w związku z tym coraz więcej osób myśli o poprawieniu nie tylko swojej kondycji, ale ró
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u