Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na smukłe nogi


Dodano: 17-04-2015 07:50
Popularność: 976
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to najpierw musisz się ich pozbyć, dopiero wtedy zacznij kształtować swoje ciało. Jest wiele ćwiczeń powodujących wysmuklenie nóg i poniżej zaprezentuję kilka z nich.

  • Na początek wykonaj krótką rozgrzewkę, która może się składać z podskoków, krążeń ramion czy z truchtu w miejscu. Ważne, by przygotować organizm do treningu.
  • Na początek wykonuj ćwiczenia na stojąco. Stań prosto, ręce oprzyj na biodrze, wyprostuj całą sylwetkę. W takiej pozycji podnoś w bok każdą nogę 20 razy, lekko przechylając przy tym sylwetkę.
  • Zostań w pozycji stojącej w lekkim rozkroku, skieruj stopy na zewnątrz, opuszczaj biodra i pośladki nie niżej niż na linię kolan wykonując przysiad. Wykonaj w sumie 20 przysiadów i przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj ruch w dole i zacznij 20 sekund pulsowań. Jeśli masz jeszcze siłę, zostań w takiej pozycji i staraj się unosić na palcach stóp 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanach i też oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś w bok ugiętą nogę 15 razy, wykonując ćwiczenie dla obu nóg, po czym unoś w górę wyprostowaną nogę również 15 razy.
  • Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i wyciągnij ręce wzdłuż ciała. Wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę 20 razy. Następnie unieś nogi lekko w górę i przenoś je raz na jedną, raz na drugą stronę tuż nad ziemię. Wykonaj ćwiczenie 10 razy. Jeśli masz jeszcze siłę, unieś nogi w górę i wykonuj nimi krążenia w powietrzu.
  • Zostań w pozycji leżenia na plecach, wyprostuj nogi i lekko unieś je w górę wykonując  ćwiczenie zwane nożycami. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń lub ćwicz przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce skrzyżuj pod brodą i unoś w górę wyprostowane nogi. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Na zakończenie treningu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij do tyłu. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, pośladków i wyprostuj plecy. Wykonuj tzw. deskę i wytrzymaj w tej pozycji rzez 30 sekund w pełnym napięciu mięśni.

 

 

 

 

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna Szóstka Weidera Każdy, kto zna się na ćwiczeniach brzucha wie, że szansą na posiadanie na brzuchu tzw. „kaloryfera” jest między innymi wykonanie aerobicznej Sz&
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni spos&o
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u