Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na smukłe nogi


Dodano: 17-04-2015 07:50
Popularność: 1093
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to najpierw musisz się ich pozbyć, dopiero wtedy zacznij kształtować swoje ciało. Jest wiele ćwiczeń powodujących wysmuklenie nóg i poniżej zaprezentuję kilka z nich.

  • Na początek wykonaj krótką rozgrzewkę, która może się składać z podskoków, krążeń ramion czy z truchtu w miejscu. Ważne, by przygotować organizm do treningu.
  • Na początek wykonuj ćwiczenia na stojąco. Stań prosto, ręce oprzyj na biodrze, wyprostuj całą sylwetkę. W takiej pozycji podnoś w bok każdą nogę 20 razy, lekko przechylając przy tym sylwetkę.
  • Zostań w pozycji stojącej w lekkim rozkroku, skieruj stopy na zewnątrz, opuszczaj biodra i pośladki nie niżej niż na linię kolan wykonując przysiad. Wykonaj w sumie 20 przysiadów i przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj ruch w dole i zacznij 20 sekund pulsowań. Jeśli masz jeszcze siłę, zostań w takiej pozycji i staraj się unosić na palcach stóp 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanach i też oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś w bok ugiętą nogę 15 razy, wykonując ćwiczenie dla obu nóg, po czym unoś w górę wyprostowaną nogę również 15 razy.
  • Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i wyciągnij ręce wzdłuż ciała. Wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę 20 razy. Następnie unieś nogi lekko w górę i przenoś je raz na jedną, raz na drugą stronę tuż nad ziemię. Wykonaj ćwiczenie 10 razy. Jeśli masz jeszcze siłę, unieś nogi w górę i wykonuj nimi krążenia w powietrzu.
  • Zostań w pozycji leżenia na plecach, wyprostuj nogi i lekko unieś je w górę wykonując  ćwiczenie zwane nożycami. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń lub ćwicz przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce skrzyżuj pod brodą i unoś w górę wyprostowane nogi. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Na zakończenie treningu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij do tyłu. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, pośladków i wyprostuj plecy. Wykonuj tzw. deskę i wytrzymaj w tej pozycji rzez 30 sekund w pełnym napięciu mięśni.

 

 

 

 

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u