Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na smukłą szyję


Dodano: 14-04-2015 17:20
Popularność: 2461
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na smukła szyję

Wbrew pozorom da się ćwiczyć szyję, szczególnie gdy odkłada nam się na niej nadmiar tłuszczu i zmagamy się z tzw. podwójnym podbródkiem.  Na szczęście szyję da się nie tylko wyszczuplić ale i wydłużyć poprzez wykonywanie odpowiednich ćwiczeń. Poniżej postaram się zaprezentować kilka z nich. Aby je wykonywać wystarczy nieco chęci i poświęcenie zaledwie 5-10 minut dziennie. Szyję możesz ćwiczyć nawet podczas wykonywania codziennych obowiązków jak i również w trakcie oglądania telewizji.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu stoimy prosto, ręce opuszczamy swobodnie wzdłuż tułowia. Wzrok kierujemy przed siebie, maksymalnie odchylamy głowę w tył dociskając żuchwę do górnej szczęki. Następnie wracamy do normalnej pozycji i staramy się docisnąć brodę do mostka. Wykonujemy 10 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów stajemy prosto. Staramy się maksymalnie skręcać szyję raz w prawą, raz w lewą stronę. Wytrzymujemy w maksymalnym skręcie szyi 3 sekundy, po czym wracamy do pozycji wyjściowej. Wykonaj po 5 skrętów szyi w każdą stronę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Pozostając w takiej pozycji staraj się przez 3 sekundy maksymalnie dociskać czoło do podłoża, po czym rozluźniaj ruch. Wykonuj 5 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Wykonując kolejne ćwiczenie połóż się na macie na plecach, a rękę ułóż kilka centymetrów nad czołem. Nie odrywając głowy od podłoża staraj się dotknąć ręki czołem, wyciągając szyję. Wykonaj 5 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się woreczek lub piłeczka zośka. Stań prosto, ręce rozłóż po bokach ciała, ułóż woreczek na głowie. W takiej pozycji wykonuj krążenia szyją tak aby woreczek nie spadł z Twojej głowy. Wykonuj krążenia przez 20 sekund.
  • Usiądź prosto na krześle, wygodnie opierając się o oparcie. Oprzyj płasko na czole obie dłonie. Ćwiczenie polega na tym, by nie ruszając ciałem napierać na ręce czołem przez 3 sekundy. Następnie należy rozluźnić ruch. Wykonuj ćwiczenie 5 razy.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję, wykonuje się w leżeniu na brzuchu na macie. Wyciągnij nogi oraz ręce za głową. Pozostając w takiej pozycji staraj się bez ruszania tułowia unosić nieco w górę samą głowę, napinając przy tym szyję. Zatrzymaj głowę w górze na 5 sekund, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie 10 razy.

 

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i nogi Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćw
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u