Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na smukłą szyję


Dodano: 14-04-2015 17:20
Popularność: 2281
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na smukła szyję

Wbrew pozorom da się ćwiczyć szyję, szczególnie gdy odkłada nam się na niej nadmiar tłuszczu i zmagamy się z tzw. podwójnym podbródkiem.  Na szczęście szyję da się nie tylko wyszczuplić ale i wydłużyć poprzez wykonywanie odpowiednich ćwiczeń. Poniżej postaram się zaprezentować kilka z nich. Aby je wykonywać wystarczy nieco chęci i poświęcenie zaledwie 5-10 minut dziennie. Szyję możesz ćwiczyć nawet podczas wykonywania codziennych obowiązków jak i również w trakcie oglądania telewizji.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu stoimy prosto, ręce opuszczamy swobodnie wzdłuż tułowia. Wzrok kierujemy przed siebie, maksymalnie odchylamy głowę w tył dociskając żuchwę do górnej szczęki. Następnie wracamy do normalnej pozycji i staramy się docisnąć brodę do mostka. Wykonujemy 10 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów stajemy prosto. Staramy się maksymalnie skręcać szyję raz w prawą, raz w lewą stronę. Wytrzymujemy w maksymalnym skręcie szyi 3 sekundy, po czym wracamy do pozycji wyjściowej. Wykonaj po 5 skrętów szyi w każdą stronę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Pozostając w takiej pozycji staraj się przez 3 sekundy maksymalnie dociskać czoło do podłoża, po czym rozluźniaj ruch. Wykonuj 5 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Wykonując kolejne ćwiczenie połóż się na macie na plecach, a rękę ułóż kilka centymetrów nad czołem. Nie odrywając głowy od podłoża staraj się dotknąć ręki czołem, wyciągając szyję. Wykonaj 5 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się woreczek lub piłeczka zośka. Stań prosto, ręce rozłóż po bokach ciała, ułóż woreczek na głowie. W takiej pozycji wykonuj krążenia szyją tak aby woreczek nie spadł z Twojej głowy. Wykonuj krążenia przez 20 sekund.
  • Usiądź prosto na krześle, wygodnie opierając się o oparcie. Oprzyj płasko na czole obie dłonie. Ćwiczenie polega na tym, by nie ruszając ciałem napierać na ręce czołem przez 3 sekundy. Następnie należy rozluźnić ruch. Wykonuj ćwiczenie 5 razy.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję, wykonuje się w leżeniu na brzuchu na macie. Wyciągnij nogi oraz ręce za głową. Pozostając w takiej pozycji staraj się bez ruszania tułowia unosić nieco w górę samą głowę, napinając przy tym szyję. Zatrzymaj głowę w górze na 5 sekund, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie 10 razy.

 

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha Jeśli mówimy o dolnych mięśniach brzucha, używamy nieprecyzyjnego określenie. Na brzuchu od spojenia łonowego po żebra mamy mięsień prosty, kt
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u