Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na smukłą szyję


Dodano: 14-04-2015 17:20
Popularność: 2040
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na smukła szyję

Wbrew pozorom da się ćwiczyć szyję, szczególnie gdy odkłada nam się na niej nadmiar tłuszczu i zmagamy się z tzw. podwójnym podbródkiem.  Na szczęście szyję da się nie tylko wyszczuplić ale i wydłużyć poprzez wykonywanie odpowiednich ćwiczeń. Poniżej postaram się zaprezentować kilka z nich. Aby je wykonywać wystarczy nieco chęci i poświęcenie zaledwie 5-10 minut dziennie. Szyję możesz ćwiczyć nawet podczas wykonywania codziennych obowiązków jak i również w trakcie oglądania telewizji.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu stoimy prosto, ręce opuszczamy swobodnie wzdłuż tułowia. Wzrok kierujemy przed siebie, maksymalnie odchylamy głowę w tył dociskając żuchwę do górnej szczęki. Następnie wracamy do normalnej pozycji i staramy się docisnąć brodę do mostka. Wykonujemy 10 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów stajemy prosto. Staramy się maksymalnie skręcać szyję raz w prawą, raz w lewą stronę. Wytrzymujemy w maksymalnym skręcie szyi 3 sekundy, po czym wracamy do pozycji wyjściowej. Wykonaj po 5 skrętów szyi w każdą stronę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Pozostając w takiej pozycji staraj się przez 3 sekundy maksymalnie dociskać czoło do podłoża, po czym rozluźniaj ruch. Wykonuj 5 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Wykonując kolejne ćwiczenie połóż się na macie na plecach, a rękę ułóż kilka centymetrów nad czołem. Nie odrywając głowy od podłoża staraj się dotknąć ręki czołem, wyciągając szyję. Wykonaj 5 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się woreczek lub piłeczka zośka. Stań prosto, ręce rozłóż po bokach ciała, ułóż woreczek na głowie. W takiej pozycji wykonuj krążenia szyją tak aby woreczek nie spadł z Twojej głowy. Wykonuj krążenia przez 20 sekund.
  • Usiądź prosto na krześle, wygodnie opierając się o oparcie. Oprzyj płasko na czole obie dłonie. Ćwiczenie polega na tym, by nie ruszając ciałem napierać na ręce czołem przez 3 sekundy. Następnie należy rozluźnić ruch. Wykonuj ćwiczenie 5 razy.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję, wykonuje się w leżeniu na brzuchu na macie. Wyciągnij nogi oraz ręce za głową. Pozostając w takiej pozycji staraj się bez ruszania tułowia unosić nieco w górę samą głowę, napinając przy tym szyję. Zatrzymaj głowę w górze na 5 sekund, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie 10 razy.

 

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Ćwiczenia na dolne partie brzucha Stwierdzenie dolne partie brzucha jest dość nieprecyzyjne – na brzuchu mamy mięsień prosty ciągnący się od chrząstek żebrowych aż po spojenie ło
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie Płaskostopie jest zniekształceniem stopy, które polega na obniżeniu jej sklepień. Wiele osób cierpi na to schorzenie, nawet o tym nie wiedząc, bowiem
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u