Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na smukłą szyję


Dodano: 14-04-2015 17:20
Popularność: 2727
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na smukła szyję

Wbrew pozorom da się ćwiczyć szyję, szczególnie gdy odkłada nam się na niej nadmiar tłuszczu i zmagamy się z tzw. podwójnym podbródkiem.  Na szczęście szyję da się nie tylko wyszczuplić ale i wydłużyć poprzez wykonywanie odpowiednich ćwiczeń. Poniżej postaram się zaprezentować kilka z nich. Aby je wykonywać wystarczy nieco chęci i poświęcenie zaledwie 5-10 minut dziennie. Szyję możesz ćwiczyć nawet podczas wykonywania codziennych obowiązków jak i również w trakcie oglądania telewizji.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu stoimy prosto, ręce opuszczamy swobodnie wzdłuż tułowia. Wzrok kierujemy przed siebie, maksymalnie odchylamy głowę w tył dociskając żuchwę do górnej szczęki. Następnie wracamy do normalnej pozycji i staramy się docisnąć brodę do mostka. Wykonujemy 10 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów stajemy prosto. Staramy się maksymalnie skręcać szyję raz w prawą, raz w lewą stronę. Wytrzymujemy w maksymalnym skręcie szyi 3 sekundy, po czym wracamy do pozycji wyjściowej. Wykonaj po 5 skrętów szyi w każdą stronę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Pozostając w takiej pozycji staraj się przez 3 sekundy maksymalnie dociskać czoło do podłoża, po czym rozluźniaj ruch. Wykonuj 5 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Wykonując kolejne ćwiczenie połóż się na macie na plecach, a rękę ułóż kilka centymetrów nad czołem. Nie odrywając głowy od podłoża staraj się dotknąć ręki czołem, wyciągając szyję. Wykonaj 5 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się woreczek lub piłeczka zośka. Stań prosto, ręce rozłóż po bokach ciała, ułóż woreczek na głowie. W takiej pozycji wykonuj krążenia szyją tak aby woreczek nie spadł z Twojej głowy. Wykonuj krążenia przez 20 sekund.
  • Usiądź prosto na krześle, wygodnie opierając się o oparcie. Oprzyj płasko na czole obie dłonie. Ćwiczenie polega na tym, by nie ruszając ciałem napierać na ręce czołem przez 3 sekundy. Następnie należy rozluźnić ruch. Wykonuj ćwiczenie 5 razy.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję, wykonuje się w leżeniu na brzuchu na macie. Wyciągnij nogi oraz ręce za głową. Pozostając w takiej pozycji staraj się bez ruszania tułowia unosić nieco w górę samą głowę, napinając przy tym szyję. Zatrzymaj głowę w górze na 5 sekund, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie 10 razy.

 

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u