Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na skórę twarzy


Dodano: 18-04-2015 08:38
Popularność: 1664
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na skórę twarzy

Wbrew pozorom, twarz da się ćwiczyć. Nie ćwiczy się jednak bezpośrednio samej skóry, a mięśnie które powodują jej ujędrnienie i uniesienie. Wystarczy poświęcić 5 do 10 minut dziennie na trening mięśni twarzy czyli tzw. fitness twarzy, by po pierwszym miesiącu zauważyć różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń korzystnie wpływających na wygląd twarzy. Wystarczą tylko chęci, by zacząć ćwiczyć, szczególnie że trening jest bardzo prosty.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu możesz siedzieć, możesz też stanąć w miejscu. Połóż palce po obu stronach ust i staraj się mocno rozciągać je na zewnątrz, jednocześnie próbując ściągania warg w tzw. dziubek. Zatrzymaj ćwiczenie na 3 sekundy, rozluźnij i w sumie wykonaj 5 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie polega na tym byś uśmiechnęła się szeroko, jednocześnie otwierając oczy w taki sposób, jakby coś Cię dziwiło. W takiej pozycji wytrzymaj 5 sekund, rozluźnij i wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu bardzo lekko unieś głowę w górę, tak by podbródek był lekko zadarty. Oprzyj dłoń pod podbródkiem i staraj się na niego napierać przez 5 sekund, po czym rozluźnij. W sumie wykonuj ćwiczenie 5 razy.
  • Lekko rozchyl usta i odpowiednimi ruchami ręki staraj się przesunąć je raz na prawą, raz na lewą stronę. Wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Kolejne ćwiczenie polega na głośnym i wyraźnym wymawianiu głosek a, e, i, o, u. Przy wymawianiu staraj się szeroko otwierać usta. Możesz czytać głoski ciągiem, kilka razy z rzędu starając się ćwiczyć przez 1-2 minuty.
  • Nabierz w usta powietrze i przesuwaj je z jednego policzka do drugiego, trzymając usta cały czas zamknięte. Staraj się wykonać to ćwiczenie 10 razy. Na koniec wypuść mocno powietrze, właściwie wydmuchaj je z policzków.
  • Na pozbycie się drugiego podbródka korzystnie wpływają skręty szyi. Usiądź wygodnie na krześle, unieś głowę lekko do góry i z zadartym podbródkiem obracaj głowę w lewo i w prawo, bardzo powoli. Wykonuj ćwiczenie przez minutę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu staraj się szeroko otworzyć oczy, przy tym nie unosząc w górę brwi, co może okazać się dość trudne. Trzymaj głowę prosto i w takie pozycji staraj się przez 5 sekund patrzeć przed siebie. Następnie mocno zamknij, ale nie mruż oczu. Wykonuj ćwiczenie 5 razy.

 

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u