Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na skórę twarzy


Dodano: 18-04-2015 08:38
Popularność: 1384
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na skórę twarzy

Wbrew pozorom, twarz da się ćwiczyć. Nie ćwiczy się jednak bezpośrednio samej skóry, a mięśnie które powodują jej ujędrnienie i uniesienie. Wystarczy poświęcić 5 do 10 minut dziennie na trening mięśni twarzy czyli tzw. fitness twarzy, by po pierwszym miesiącu zauważyć różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń korzystnie wpływających na wygląd twarzy. Wystarczą tylko chęci, by zacząć ćwiczyć, szczególnie że trening jest bardzo prosty.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu możesz siedzieć, możesz też stanąć w miejscu. Połóż palce po obu stronach ust i staraj się mocno rozciągać je na zewnątrz, jednocześnie próbując ściągania warg w tzw. dziubek. Zatrzymaj ćwiczenie na 3 sekundy, rozluźnij i w sumie wykonaj 5 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie polega na tym byś uśmiechnęła się szeroko, jednocześnie otwierając oczy w taki sposób, jakby coś Cię dziwiło. W takiej pozycji wytrzymaj 5 sekund, rozluźnij i wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu bardzo lekko unieś głowę w górę, tak by podbródek był lekko zadarty. Oprzyj dłoń pod podbródkiem i staraj się na niego napierać przez 5 sekund, po czym rozluźnij. W sumie wykonuj ćwiczenie 5 razy.
  • Lekko rozchyl usta i odpowiednimi ruchami ręki staraj się przesunąć je raz na prawą, raz na lewą stronę. Wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Kolejne ćwiczenie polega na głośnym i wyraźnym wymawianiu głosek a, e, i, o, u. Przy wymawianiu staraj się szeroko otwierać usta. Możesz czytać głoski ciągiem, kilka razy z rzędu starając się ćwiczyć przez 1-2 minuty.
  • Nabierz w usta powietrze i przesuwaj je z jednego policzka do drugiego, trzymając usta cały czas zamknięte. Staraj się wykonać to ćwiczenie 10 razy. Na koniec wypuść mocno powietrze, właściwie wydmuchaj je z policzków.
  • Na pozbycie się drugiego podbródka korzystnie wpływają skręty szyi. Usiądź wygodnie na krześle, unieś głowę lekko do góry i z zadartym podbródkiem obracaj głowę w lewo i w prawo, bardzo powoli. Wykonuj ćwiczenie przez minutę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu staraj się szeroko otworzyć oczy, przy tym nie unosząc w górę brwi, co może okazać się dość trudne. Trzymaj głowę prosto i w takie pozycji staraj się przez 5 sekund patrzeć przed siebie. Następnie mocno zamknij, ale nie mruż oczu. Wykonuj ćwiczenie 5 razy.

 

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u