Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na skórę twarzy


Dodano: 18-04-2015 08:38
Popularność: 1601
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na skórę twarzy

Wbrew pozorom, twarz da się ćwiczyć. Nie ćwiczy się jednak bezpośrednio samej skóry, a mięśnie które powodują jej ujędrnienie i uniesienie. Wystarczy poświęcić 5 do 10 minut dziennie na trening mięśni twarzy czyli tzw. fitness twarzy, by po pierwszym miesiącu zauważyć różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń korzystnie wpływających na wygląd twarzy. Wystarczą tylko chęci, by zacząć ćwiczyć, szczególnie że trening jest bardzo prosty.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu możesz siedzieć, możesz też stanąć w miejscu. Połóż palce po obu stronach ust i staraj się mocno rozciągać je na zewnątrz, jednocześnie próbując ściągania warg w tzw. dziubek. Zatrzymaj ćwiczenie na 3 sekundy, rozluźnij i w sumie wykonaj 5 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie polega na tym byś uśmiechnęła się szeroko, jednocześnie otwierając oczy w taki sposób, jakby coś Cię dziwiło. W takiej pozycji wytrzymaj 5 sekund, rozluźnij i wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu bardzo lekko unieś głowę w górę, tak by podbródek był lekko zadarty. Oprzyj dłoń pod podbródkiem i staraj się na niego napierać przez 5 sekund, po czym rozluźnij. W sumie wykonuj ćwiczenie 5 razy.
  • Lekko rozchyl usta i odpowiednimi ruchami ręki staraj się przesunąć je raz na prawą, raz na lewą stronę. Wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Kolejne ćwiczenie polega na głośnym i wyraźnym wymawianiu głosek a, e, i, o, u. Przy wymawianiu staraj się szeroko otwierać usta. Możesz czytać głoski ciągiem, kilka razy z rzędu starając się ćwiczyć przez 1-2 minuty.
  • Nabierz w usta powietrze i przesuwaj je z jednego policzka do drugiego, trzymając usta cały czas zamknięte. Staraj się wykonać to ćwiczenie 10 razy. Na koniec wypuść mocno powietrze, właściwie wydmuchaj je z policzków.
  • Na pozbycie się drugiego podbródka korzystnie wpływają skręty szyi. Usiądź wygodnie na krześle, unieś głowę lekko do góry i z zadartym podbródkiem obracaj głowę w lewo i w prawo, bardzo powoli. Wykonuj ćwiczenie przez minutę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu staraj się szeroko otworzyć oczy, przy tym nie unosząc w górę brwi, co może okazać się dość trudne. Trzymaj głowę prosto i w takie pozycji staraj się przez 5 sekund patrzeć przed siebie. Następnie mocno zamknij, ale nie mruż oczu. Wykonuj ćwiczenie 5 razy.

 

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłus
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacut
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u