Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na rozbudowanie ramion


Dodano: 12-04-2015 08:06
Popularność: 1552
Kategorie:Rece
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Rece

Ćwiczenia na rozbudowane ramiona

W rozbudowanych ramionach gustują szczególnie panowie, dlatego na te partie mięśni poświęcają wiele czasu. Również panie ćwiczą ramiona, jednak głównie w ramach treningu ogólnorozwojowego, a nie na przyrost masy. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń pozwalających na rozbudowę tkanki mięśniowej ramion. Wystarczy, że włączysz je do treningu wykonywanego 3 razy w tygodniu.

  • Na początek wykonaj rozgrzewkę – mogą to być podskoki, krążenia ramion, rozgrzewanie stawów. Wszystko, by przygotować organizm do wysiłku.
  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to polecam Ci skorzystanie z maszyn takich jak modlitewnik, wyciąg czy motylek na których możesz wykonywać ćwiczenia kształtujące ramiona z doborem odpowiedniego obciążenia.
  • Przy kolejnych ćwiczeniach przydadzą Ci się hantle. Weź je w dłonie, wyprostuj ręce przed sobą, stań w lekkim rozkroku. Przekręć ręce tak by do Ciebie znajdowała się ich wewnętrzna strona. W takiej pozycji wykonuj uginania i unoszenia przedramion. Wykonaj 15 powtórzeń. Możesz zarówno unosić obie ręce na raz, jak i każdą z osobna.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w pozycji stojącej, opuść ręce wzdłuż tułowia i z takiej pozycji unoś je wyprostowane na linię barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Również wykonuj 15 powtórzeń.
  • Następnie stojąc prosto unieś ręce na wysokość barków i zegnij je w łokciu, tak by przedramię względem ramienia tworzyło kąt prosty. W takiej pozycji zbliżaj przed klatką piersiową ramiona i następnie rozchylaj je tworząc tzw. rozpiętki. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • W następnym ćwiczeniu zacznij podskakiwać lub truchtać, w pozycji wyjściowej trzymasz ciężarki w zgiętych w łokciu rękach, tuż przy barku. Chodzi o to, by w rytm ruchów nóg wykonywać wypychanie hantli w górę – raz dla jednaj, raz dla drugiej ręki.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną, ale nieco cięższą hantle i złap ją obiema rękami. Połóż się na ławce i wyciągnij ręce z ciężarem za głową. Staraj się 15 razy wykonywać przenoszenie ciężaru zza głowy nad klatkę piersiową. Zatrzymujesz ruch and klatką i wracasz do pozycji w której trzymasz hantle za głową.
  • Na mięśnie ramion dobrze działa tez unoszenie sztangi w podchwycie lub w nadchwycie.  Złap sztangę w pozycji stojącej i z obszaru bioder przenoś ją nad klatkę piersiową. Staraj się wykonać 15 powtórzeń tego ćwiczenia. Jeśli jest zbyt ciężkie to użyj samego gryfu.

 

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną sk&oacu
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Rece

Ćwiczenia-Na na Facebook'u