Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na rozbudowanie ramion


Dodano: 12-04-2015 08:06
Popularność: 1417
Kategorie:Rece
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Rece

Ćwiczenia na rozbudowane ramiona

W rozbudowanych ramionach gustują szczególnie panowie, dlatego na te partie mięśni poświęcają wiele czasu. Również panie ćwiczą ramiona, jednak głównie w ramach treningu ogólnorozwojowego, a nie na przyrost masy. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń pozwalających na rozbudowę tkanki mięśniowej ramion. Wystarczy, że włączysz je do treningu wykonywanego 3 razy w tygodniu.

  • Na początek wykonaj rozgrzewkę – mogą to być podskoki, krążenia ramion, rozgrzewanie stawów. Wszystko, by przygotować organizm do wysiłku.
  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to polecam Ci skorzystanie z maszyn takich jak modlitewnik, wyciąg czy motylek na których możesz wykonywać ćwiczenia kształtujące ramiona z doborem odpowiedniego obciążenia.
  • Przy kolejnych ćwiczeniach przydadzą Ci się hantle. Weź je w dłonie, wyprostuj ręce przed sobą, stań w lekkim rozkroku. Przekręć ręce tak by do Ciebie znajdowała się ich wewnętrzna strona. W takiej pozycji wykonuj uginania i unoszenia przedramion. Wykonaj 15 powtórzeń. Możesz zarówno unosić obie ręce na raz, jak i każdą z osobna.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w pozycji stojącej, opuść ręce wzdłuż tułowia i z takiej pozycji unoś je wyprostowane na linię barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Również wykonuj 15 powtórzeń.
  • Następnie stojąc prosto unieś ręce na wysokość barków i zegnij je w łokciu, tak by przedramię względem ramienia tworzyło kąt prosty. W takiej pozycji zbliżaj przed klatką piersiową ramiona i następnie rozchylaj je tworząc tzw. rozpiętki. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • W następnym ćwiczeniu zacznij podskakiwać lub truchtać, w pozycji wyjściowej trzymasz ciężarki w zgiętych w łokciu rękach, tuż przy barku. Chodzi o to, by w rytm ruchów nóg wykonywać wypychanie hantli w górę – raz dla jednaj, raz dla drugiej ręki.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną, ale nieco cięższą hantle i złap ją obiema rękami. Połóż się na ławce i wyciągnij ręce z ciężarem za głową. Staraj się 15 razy wykonywać przenoszenie ciężaru zza głowy nad klatkę piersiową. Zatrzymujesz ruch and klatką i wracasz do pozycji w której trzymasz hantle za głową.
  • Na mięśnie ramion dobrze działa tez unoszenie sztangi w podchwycie lub w nadchwycie.  Złap sztangę w pozycji stojącej i z obszaru bioder przenoś ją nad klatkę piersiową. Staraj się wykonać 15 powtórzeń tego ćwiczenia. Jeśli jest zbyt ciężkie to użyj samego gryfu.

 

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Rece

Ćwiczenia-Na na Facebook'u