Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców


Dodano: 12-04-2015 08:05
Popularność: 992
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto włączyć ćwiczenia na plecy do ćwiczeń ogólnorozwojowych wykonywanych co najmniej 3 razy w tygodniu. Wystarczy nieco chęci i samozaparcia, by wykonywać ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję krótki trening wzmacniający plecy. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni.

  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to polecam Ci skorzystanie z kilku maszyn, które pozwalają kształtować mięśnie pleców jak chociażby wyciąg, w którym należy wykonywać przyciągania ramion.
  • Bardzo dobrymi ćwiczeniami na plecy są podciągania. Możesz wykonywać je na siłowni lub w domu, o ile masz dobrze przymocowany drążek. Podciągnięcia możesz wykonywać nadchwytem lub podchwytem. Staraj się podciągnąć 8 do 12 razy, nogi zegnij w kolanach i skrzyżuj – nie możesz dotykać nimi ziemi.
  • Innym ćwiczeniem korzystnie działającym na plecy są pompki. Zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, a nogi wyciągnij i oprzyj się na palcach stóp. Uginając ręce w łokciach obniżaj swoje ciało następnie dźwigaj je prostując łokcie. Staraj się wykonać 12 pompek.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w dłonie hantle. Podnieś ręce na boki, zegnij ręce w łokciach tak by przedramiona były ustawione względem ramion i barków pod katem prostym i wykonuj tzw. rozpiętki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w obie dłonie jedną, ale nieco cięższą hantle. Połóż się na ławce, ręce trzymające hantle wyciągnij za głową, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj przenoszenia hantli zza głowy nad klatkę piersiową – staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia możesz użyć ciężarka zwanego kettlem. Chwyć go w obie dłonie, stań prosto w lekkim rozkroku, pochyl tułów w przód. W zgięciu tułowia uginaj łokcie unosząc kettla pod klatkę piersiową, następnie opuszczaj go. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Fajnym ćwiczeniem jest też unoszenie ciężarków  w leżeniu na brzuchu na ławce. Weź ciężarki w ręce – mają spoczywać one poniżej ławki. Uginając łokcie wykonuj unoszenia ciężarków pod klatkę. Postaraj się zrobić 20 powtórzeń.
  • Do wykonania ostatniego ćwiczenia jest niezbędna specjalna ławka, na której możesz oprzeć nogi i pośladki. Ćwiczenie polega na tym by wykonywać na niej odgięcia tułowia w tył i następnie podnoszenia się. Wykonaj 15 powtórzeń, pamiętając o prostych plecach.

 

 

 

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczy
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u