Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców


Dodano: 12-04-2015 08:05
Popularność: 2548
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto włączyć ćwiczenia na plecy do ćwiczeń ogólnorozwojowych wykonywanych co najmniej 3 razy w tygodniu. Wystarczy nieco chęci i samozaparcia, by wykonywać ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję krótki trening wzmacniający plecy. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni.

  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to polecam Ci skorzystanie z kilku maszyn, które pozwalają kształtować mięśnie pleców jak chociażby wyciąg, w którym należy wykonywać przyciągania ramion.
  • Bardzo dobrymi ćwiczeniami na plecy są podciągania. Możesz wykonywać je na siłowni lub w domu, o ile masz dobrze przymocowany drążek. Podciągnięcia możesz wykonywać nadchwytem lub podchwytem. Staraj się podciągnąć 8 do 12 razy, nogi zegnij w kolanach i skrzyżuj – nie możesz dotykać nimi ziemi.
  • Innym ćwiczeniem korzystnie działającym na plecy są pompki. Zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, a nogi wyciągnij i oprzyj się na palcach stóp. Uginając ręce w łokciach obniżaj swoje ciało następnie dźwigaj je prostując łokcie. Staraj się wykonać 12 pompek.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w dłonie hantle. Podnieś ręce na boki, zegnij ręce w łokciach tak by przedramiona były ustawione względem ramion i barków pod katem prostym i wykonuj tzw. rozpiętki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w obie dłonie jedną, ale nieco cięższą hantle. Połóż się na ławce, ręce trzymające hantle wyciągnij za głową, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj przenoszenia hantli zza głowy nad klatkę piersiową – staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia możesz użyć ciężarka zwanego kettlem. Chwyć go w obie dłonie, stań prosto w lekkim rozkroku, pochyl tułów w przód. W zgięciu tułowia uginaj łokcie unosząc kettla pod klatkę piersiową, następnie opuszczaj go. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Fajnym ćwiczeniem jest też unoszenie ciężarków  w leżeniu na brzuchu na ławce. Weź ciężarki w ręce – mają spoczywać one poniżej ławki. Uginając łokcie wykonuj unoszenia ciężarków pod klatkę. Postaraj się zrobić 20 powtórzeń.
  • Do wykonania ostatniego ćwiczenia jest niezbędna specjalna ławka, na której możesz oprzeć nogi i pośladki. Ćwiczenie polega na tym by wykonywać na niej odgięcia tułowia w tył i następnie podnoszenia się. Wykonaj 15 powtórzeń, pamiętając o prostych plecach.

 

 

 

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u