Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców


Dodano: 12-04-2015 08:05
Popularność: 873
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto włączyć ćwiczenia na plecy do ćwiczeń ogólnorozwojowych wykonywanych co najmniej 3 razy w tygodniu. Wystarczy nieco chęci i samozaparcia, by wykonywać ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję krótki trening wzmacniający plecy. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni.

  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to polecam Ci skorzystanie z kilku maszyn, które pozwalają kształtować mięśnie pleców jak chociażby wyciąg, w którym należy wykonywać przyciągania ramion.
  • Bardzo dobrymi ćwiczeniami na plecy są podciągania. Możesz wykonywać je na siłowni lub w domu, o ile masz dobrze przymocowany drążek. Podciągnięcia możesz wykonywać nadchwytem lub podchwytem. Staraj się podciągnąć 8 do 12 razy, nogi zegnij w kolanach i skrzyżuj – nie możesz dotykać nimi ziemi.
  • Innym ćwiczeniem korzystnie działającym na plecy są pompki. Zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, a nogi wyciągnij i oprzyj się na palcach stóp. Uginając ręce w łokciach obniżaj swoje ciało następnie dźwigaj je prostując łokcie. Staraj się wykonać 12 pompek.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w dłonie hantle. Podnieś ręce na boki, zegnij ręce w łokciach tak by przedramiona były ustawione względem ramion i barków pod katem prostym i wykonuj tzw. rozpiętki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w obie dłonie jedną, ale nieco cięższą hantle. Połóż się na ławce, ręce trzymające hantle wyciągnij za głową, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj przenoszenia hantli zza głowy nad klatkę piersiową – staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia możesz użyć ciężarka zwanego kettlem. Chwyć go w obie dłonie, stań prosto w lekkim rozkroku, pochyl tułów w przód. W zgięciu tułowia uginaj łokcie unosząc kettla pod klatkę piersiową, następnie opuszczaj go. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Fajnym ćwiczeniem jest też unoszenie ciężarków  w leżeniu na brzuchu na ławce. Weź ciężarki w ręce – mają spoczywać one poniżej ławki. Uginając łokcie wykonuj unoszenia ciężarków pod klatkę. Postaraj się zrobić 20 powtórzeń.
  • Do wykonania ostatniego ćwiczenia jest niezbędna specjalna ławka, na której możesz oprzeć nogi i pośladki. Ćwiczenie polega na tym by wykonywać na niej odgięcia tułowia w tył i następnie podnoszenia się. Wykonaj 15 powtórzeń, pamiętając o prostych plecach.

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu Każda kobieta dąży do tego, by mieć ładne i jędrne ciało. Szczególnie dużą uwagę zazwyczaj przykładamy do brzucha oraz ud, gdzie n
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u