Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców


Dodano: 12-04-2015 08:05
Popularność: 1354
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto włączyć ćwiczenia na plecy do ćwiczeń ogólnorozwojowych wykonywanych co najmniej 3 razy w tygodniu. Wystarczy nieco chęci i samozaparcia, by wykonywać ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję krótki trening wzmacniający plecy. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni.

  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to polecam Ci skorzystanie z kilku maszyn, które pozwalają kształtować mięśnie pleców jak chociażby wyciąg, w którym należy wykonywać przyciągania ramion.
  • Bardzo dobrymi ćwiczeniami na plecy są podciągania. Możesz wykonywać je na siłowni lub w domu, o ile masz dobrze przymocowany drążek. Podciągnięcia możesz wykonywać nadchwytem lub podchwytem. Staraj się podciągnąć 8 do 12 razy, nogi zegnij w kolanach i skrzyżuj – nie możesz dotykać nimi ziemi.
  • Innym ćwiczeniem korzystnie działającym na plecy są pompki. Zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, a nogi wyciągnij i oprzyj się na palcach stóp. Uginając ręce w łokciach obniżaj swoje ciało następnie dźwigaj je prostując łokcie. Staraj się wykonać 12 pompek.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w dłonie hantle. Podnieś ręce na boki, zegnij ręce w łokciach tak by przedramiona były ustawione względem ramion i barków pod katem prostym i wykonuj tzw. rozpiętki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w obie dłonie jedną, ale nieco cięższą hantle. Połóż się na ławce, ręce trzymające hantle wyciągnij za głową, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj przenoszenia hantli zza głowy nad klatkę piersiową – staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia możesz użyć ciężarka zwanego kettlem. Chwyć go w obie dłonie, stań prosto w lekkim rozkroku, pochyl tułów w przód. W zgięciu tułowia uginaj łokcie unosząc kettla pod klatkę piersiową, następnie opuszczaj go. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Fajnym ćwiczeniem jest też unoszenie ciężarków  w leżeniu na brzuchu na ławce. Weź ciężarki w ręce – mają spoczywać one poniżej ławki. Uginając łokcie wykonuj unoszenia ciężarków pod klatkę. Postaraj się zrobić 20 powtórzeń.
  • Do wykonania ostatniego ćwiczenia jest niezbędna specjalna ławka, na której możesz oprzeć nogi i pośladki. Ćwiczenie polega na tym by wykonywać na niej odgięcia tułowia w tył i następnie podnoszenia się. Wykonaj 15 powtórzeń, pamiętając o prostych plecach.

 

 

 

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u